Symptomtråd!

Er 5+4 og har begynt å bli kvalm. Har ikke ømme pupper (kjemperart, for har vært gravid 6 ganger før og alltid hatt det som første symptom!
Er også trøttere enn vanlig

Er 4+4 - Uutholdelig trøtthet, vært det siden før positiv prøve. Ellers tunge og ømme pupper, konstant sulten, tissetrengt både dag og natt, og denne uka har kvalmen begynt å vise seg fram. I tillegg har jeg hatt murringer i magen og elles litt vondt i hele magen(men prøver å ikk være bekymret da jeg tror det er fordi jeg er kvalm og sulten)…
Føler jeg har fått alt

Merker mer tretthet, kvalme som kommer og går (spesielt om morningen, etter en lur, etter mat eller hvis det er lenge siden siste måltid), såre bryster, tisser ofte, litt murringer, tungt å puste og blir lett andpusten, veldig følsom, sterkere luktesans og fryser som bare det! Jeg er glad i å spise salat, og liker veldig godt å ha i hvitløksbåter i olje som selges på coop. Nå kan jeg ikke spise det lenger for det smaker plutselig for salt :hilarious: Herreparfymer er helt grusomt nå, slik var det forrige graviditet også.

Last edited:
5+6 i dag. Svake murringer i underlivet litt her og der. Ellers har puppene blitt mindre ømme. Men huden har blitt heeelt forferdelig! Våkner opp med nye kviser hver dag. Ellers har jeg sår nese uten å være forkjøla(ganske vondt) - andre som opplever det? Ellers fin i formen! Blir jo litt redd og bekymra for at jeg ikke har flere symptomer, men må bare være rasjonell og tenke at symptomer kommer og går :rolleyes:

4+1 og hittil i dag/natt har jeg svettet voldsomt, og så føler jeg meg tung i underlivet/magen, men ellers egentlig ingenting ... Jo, areola er blitt mørkere. Det ble jeg sist også veldig tidlig, før det gikk over igjen.

Noen som har "voksesmerter" i beina? Det er akuratt nå mitt eneste symptom :wideyed:

Da har kvalmen kommet, er i alle fall skikkelig uggen. Føler meg også oppblåst og lettere forstoppet. Og folk på jobb har begynt å lukte litt vel mye parfyme, selv om jeg aldri har tenkt over det før. :dead: Men men, prøver å være glad for å kjenne noe…;)

Verker i korsryggen og har en tyngdefornemmelse i magen/livmoren. Er litt støl. Og sulten. Stikker litt i puppene. 4+2 i dag.

Kvalm og trøtt, voldsomt trøtt.
Har gått helt på autopilot i dag og nå hviler EM så da hiver jeg meg nedpå også :p :sleep011

Back
Topp