Symptomtråd!

Samme her!! Sitter på hjemmekontor og føler meg helt elendig. Superkvalm og redd jeg kan kaste opp når som helst. Har pint med gjennom et teamsmøte, men klarer jo ikke delta som normalt når jeg er så kvalm, har nok med å bare komme meg gjennom.

Noen andre som sliter med dette og kan si noe om hva dere gjør for å komme dere gjennom dagene? Heldigvis bare 2 arbeidsdager denne uka…
Ujs, høres ikke noe særlig ut! Jeg er heldigvis ikke kvalm så føler ikke at jeg må kaste opp, er kun uggen og ikke helt i form. Løper på do..

Har du prøvd postafen mot kvalmen? Ellers kan kanskje sykemelding være tingen om du ikke er i form til å jobbe

Ujs, høres ikke noe særlig ut! Jeg er heldigvis ikke kvalm så føler ikke at jeg må kaste opp, er kun uggen og ikke helt i form. Løper på do..

Har du prøvd postafen mot kvalmen? Ellers kan kanskje sykemelding være tingen om du ikke er i form til å jobbe
Jeg har ikke kastet opp enda, men har hatt kvalmen sånn nå i bølger i en uke. I starten var det mer utover dagen når jeg ble sulten, men nå har det blitt ille på morgenen, og jeg har ikke lyst på noe mat før rundt lunsj. Og føler at det å sitte å stirre i dataskjemen og prøve å konsentrere seg gjør det verre.

Har ikke prøvd noe enda, tenker jeg skal klare å komme meg gjennom i dag og i morgen, så har jeg 5 dager fri :Heartred Så får se hvordan det utvikler seg etter det tenker jeg.

Jeg har ikke kastet opp enda, men har hatt kvalmen sånn nå i bølger i en uke. I starten var det mer utover dagen når jeg ble sulten, men nå har det blitt ille på morgenen, og jeg har ikke lyst på noe mat før rundt lunsj. Og føler at det å sitte å stirre i dataskjemen og prøve å konsentrere seg gjør det verre.

Har ikke prøvd noe enda, tenker jeg skal klare å komme meg gjennom i dag og i morgen, så har jeg 5 dager fri :Heartred Så får se hvordan det utvikler seg etter det tenker jeg.
IMG_7753.jpeg
Jeg skal prøve denne, sa jeg selv sliter med kvalme. Har ikke noe tips om noe som hjelper, da jeg selv driver å utforsker på hva som kan hjelpe..
Håper det blir bedre hos deg etter hvert :Heartred

• Liker
Reactions: E96
Vis vedlegget 405428
Jeg skal prøve denne, sa jeg selv sliter med kvalme. Har ikke noe tips om noe som hjelper, da jeg selv driver å utforsker på hva som kan hjelpe..
Jeg kjøpte også et slikt armbånd i dag bare for å se om det kan hjelpe. Ellers har jeg vært hos fastlegen og målt hcg og hun sa heldigvis at jeg bare må ta kontakt hvis jeg føler at jeg ikke klarer det lenger, så skulle hun fikse med sykmelding. Så planen er å komme meg gjennom jobb i morgen, så 5 dager fri, så får jeg se hvordan det føles i neste uke :depressed:

Foreløpig kun sterk luktesans :wtf: er egentlig ikke så gira på noen symptomer jeg, så håper at de venter med å komme.

Vis vedlegget 405428
Jeg testet slike armband når jeg ventet nr2, hjalp ikke her verfall. Men det har hjulpet mot bilsyke da :hilarious:

Fryser noe sinnsykt i dag, å er sååå trøtt ! Føles som om jeg kan sovne stående :hilarious:

Godt å lese vi er flere som kjenner denne trøttheten så tidlig. At ikke d bare er jeg som overdriver :hilarious: Jeg eeeer sååå trøtt.,,

Jeg er også dødstrøtt, rett på sofaen for å sove en dupp rett etter jobb :hilarious: o_O

Det høres ut som om gravidsymptomene øker jevnt over her inne, håper dere klarer dere gjennom det så godt det går :Heartred

Kvalmen har nådd en ny topp her, har ikke orket å spise stort i dag. Kun fått i meg fire ritz kjeks og nesten ei pølse i lompe.
Sitter med EM på fanget og kjemper mot trangen til å kaste opp:depressed:

I dag er jeg så trøtt. Enda har jeg sovet i natt, og sover en lang dupp i dag :hilarious:
I tillegg irriterer jeg meg over alt samboeren gjør :hilarious: det er så utrolig ulikt mitt forrige svangerskap.

Tørr i munnen :rolleyes: kvalmen er begynt å komme så smått. Tidlig i forhold til dei andre gongane :depressed:

Ikke uggen i dag.. trodde i går at kvalmen var på vei siden var så uggen.. men ingenting i dag.. litt bekymret med engang da selvsagt..

Ikke uggen i dag.. trodde i går at kvalmen var på vei siden var så uggen.. men ingenting i dag.. litt bekymret med engang da selvsagt..
Varierer her og. Blei skikkelig brått kvalm og brekte meg på søndag. Så berre lett uggen innimellom i går og i dag :)

I dag når jeg våknet følte jeg meg helt elendig. Følte meg uggen og fyllesyk på en måte. Men fyllesyk er jeg hvertfall ikke
Ellers har jeg økt utflod, ligament smerter, ømme bryster og sykt trøtt. Føler meg veldig stygg om dagen

Snakk om ømme og vonde bryst da! Klarer ikke gå uten bh (noe jeg elsker å gjøre når jeg er hjemme). Spesielt den ene puppen, litt sånn spreng følelse. Mye mørkere areoler også. Kvalmen er her fortsatt :hilarious:

Okay, dette begynner å bli sært, har så fryktelig lite symptomer! Nå overskygger sikkert viruset alle symptomer, men jeg pleier å kjenne NOE innen nå, og g testene viser jo greit med hcg :hilarious: prøver bare å nyte det, for dersom dette holder hele veien har jeg god tid på å kjenne meg gravid.

Okay, dette begynner å bli sært, har så fryktelig lite symptomer! Nå overskygger sikkert viruset alle symptomer, men jeg pleier å kjenne NOE innen nå, og g testene viser jo greit med hcg :hilarious: prøver bare å nyte det, for dersom dette holder hele veien har jeg god tid på å kjenne meg gravid.
I mitt forrigr svangerskap, hadde jeg kanskje 2-3 dager hvor jeg våkna kvalm, gikk over når jeg spiste. Ellers så hadde jeg nada av symptomer. Ingen kvalme, ingen vonde bryst osv. så jeg var så usikker, helt til jeg var på ultralyd :love017 Men denne gangen, er det helt annerledes! Jeg er så dårlig :hilarious: så man ser hvor ulik svangerskap kan være :joyful:

Back
Topp