Jeg håper det, fordi dette begynner å bli irriterende haha, også litt skremmende fordi leser typ ingen andre med slikt symptom..Takk! Da er det nok normalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper det, fordi dette begynner å bli irriterende haha, også litt skremmende fordi leser typ ingen andre med slikt symptom..Takk! Da er det nok normalt
Jaa! Har mistet alle symptomene mine ellers, noe som er urovekkende, men er noe med beina! Første ukene slet jeg med krampe i fotbladet om natten, nå er det smerter bak knærne og strekk i låret. Sist og desidert værst: Rastløse bein.Noen som har "voksesmerter" i beina? Det er akuratt nå mitt eneste symptom
Har du prøvd magnesium?Får mye krampe i føttene
Nei, men så går det over når jeg får strukket foten skikkelig ut, slik at det ikke får blitt skikkelig krampe Kan være en ide å prøve om det skal holde på slik lenge jaHar du prøvd magnesium?
Da er vi flere! Liker å tro det er et godt tegnPuppene mine har vokst en cup beste graviditetstegnet!
Var noen som prøvde å sove med ullsokker, og det skulle vist hjelpeFår mye krampe i føttene
Ja her Jeg husker heller ikke hvordan det var forrige svangerskap men det er jo hundre år siden så husker ikke noentingFlere som opplever veldig økt mengde utflod? Jeg husker ikke hvordan det var sist, men det var sikkert sånn da også og jeg vet det er normalt. Men jeg bytter truseinnlegg ørten ganger pr dag
Samme her! Lutinusen hjelper ikke akuratt påFlere som opplever veldig økt mengde utflod? Jeg husker ikke hvordan det var sist, men det var sikkert sånn da også og jeg vet det er normalt. Men jeg bytter truseinnlegg ørten ganger pr dag
Ja her Jeg husker heller ikke hvordan det var forrige svangerskap men det er jo hundre år siden så husker ikke noenting
Bra vi er flereSamme her! Lutinusen hjelper ikke akuratt på
Kan være lurt med en sykemelding hvis det gjør at du ikke faller sammen! Jeg er selv sykmeldt, men det er mest på grunn av at jeg sliter med ekstrem kvalmeJeg er så sliten, typ sliten inni margen, det er så vondt Føler jeg ikke har noe å gi til de tre andre ungene, det er for tidlig å si noe til de eldste og ettåringen krever jo sitt uansett. Heldigvis er samboer fantastisk flink til å håndtere sirkuset Vurderer seriøst å be om sykmelding en liten periode så jeg ikke faller sammen. Ellers er ryggen sår hele tiden, jeg er sulten bestandig, tisser ørten ganger om dagen og har ekstremt mye utflod. Livets mirakel er ikke bare gøy
Samme her!! Sitter på hjemmekontor og føler meg helt elendig. Superkvalm og redd jeg kan kaste opp når som helst. Har pint med gjennom et teamsmøte, men klarer jo ikke delta som normalt når jeg er så kvalm, har nok med å bare komme meg gjennom.Uggen og dårlig mage