Symptomtråd!

Er det normalt med så mye utflod, at det nesten kan se slimaktig ut? (Beklager ekle detaljer). Jeg husker ikke helt hvordan det var sist. Men nå er det av og til sånn at jeg må tørke meg flere ganger da det kommer så mye :hilarious:

Vært litt svimmel og småuggen i dag. Usikker på om det er av migrene (hormonutløst) eller graviditet.
Ja, og på dag 2 med migrene.

Merker ikke at jeg er gravid i dag.. håper flere sympton er på vei..

Er 6+4 nå hvis jeg beregnet ut fra første dag i siste mens. Er mye trøttere enn vanlig og er litt uggen i løpet av dagen. I går var det rødt ferskt blod på papiret da jeg tørket meg, ble selvfølgelig veldig bekymret… Ga seg fort og på ettermiddagen/kvelden var det ingenting i truseinnlegget, og kun bittelitt brunt på papiret. Hååååper det går bra, men kjenner meg livredd for at det går mot SA.. Har en del verk i korsryggen, men det har jeg hatt noen uker allerede.. flere som har opplevd blødninger?
Jeg opplevde akkurat det samme og tenkte at nå blir det SA, men fikk sjekka det dagen etter og alt var i orden:) Man blir jo stressa når det er ferskt blod, og katastrofetankene kommer ganske fort da:shifty: Håper det går greit med deg!

Jeg opplevde akkurat det samme og tenkte at nå blir det SA, men fikk sjekka det dagen etter og alt var i orden:) Man blir jo stressa når det er ferskt blod, og katastrofetankene kommer ganske fort da:shifty: Håper det går greit med deg!
Godt å høre at det gikk bra med deg! Fortsatt ikke blødd noe mer, så krysser fingrene

Er så umenneskelig trøtt. Sover og sover, men er like trøtt. Lurer på hvordan denne nattevakten blir..
Og så er jeg helt tett i nesten, og nyser minst 100 gang om dagen.. :wacky:

Kvalme som poppa fram titt og ofte, og svimmel viss eg står for lenge, og vonde bryst. Sovna på sofaen kver kveld :)
1. trimester er slitsomt. Veke 7+1 idag.

Jeg trenger litt støtte ❤️ mindre og mindre symptomer de siste dagene, og jeg vet det er vanlig for meg med en «pangstart» pga hormonene, for at det deretter roer seg og så tar seg opp igjen rundt uke 7… men så er det jo også slik de kjemiske/Ma har startet…. Har bestilt meg to digitale nå og skal se om hcg virker som det skal. Er 4+6…. Jeg blir gal av disse første ukene altså. Gal.

Jeg trenger litt støtte ❤️ mindre og mindre symptomer de siste dagene, og jeg vet det er vanlig for meg med en «pangstart» pga hormonene, for at det deretter roer seg og så tar seg opp igjen rundt uke 7… men så er det jo også slik de kjemiske/Ma har startet…. Har bestilt meg to digitale nå og skal se om hcg virker som det skal. Er 4+6…. Jeg blir gal av disse første ukene altså. Gal.
Jeg hadde en del symptomer helt i starten og så dabbet det av. Har ikke så mye symptomer nå heller, bortsettfra at jeg ble forsoppet akuratt. Mine tester er sterke og jeg fikk 3+ på CB digital i går da jeg var 4+6! Jeg forstår så inderlig frykten, jeg har jo vært ett nervevrak hittil, men det ser faktisk ut som dette går veien for meg til tross for lite symptomer. Jeg håper det samme gjelder deg :Heartred jeg kan også anbefale en skikkelig grineøkt i dusjen, etterfulgt av noe koselig på tv og sjokolade. Eller noe annet digg du liker å spise.

Jeg hadde en del symptomer helt i starten og så dabbet det av. Har ikke så mye symptomer nå heller, bortsettfra at jeg ble forsoppet akuratt. Mine tester er sterke og jeg fikk 3+ på CB digital i går da jeg var 4+6! Jeg forstår så inderlig frykten, jeg har jo vært ett nervevrak hittil, men det ser faktisk ut som dette går veien for meg til tross for lite symptomer. Jeg håper det samme gjelder deg :Heartred jeg kan også anbefale en skikkelig grineøkt i dusjen, etterfulgt av noe koselig på tv og sjokolade. Eller noe annet digg du liker å spise.
Åå takk, nå begynner jeg nesten å grine her på jobb ❤️ det gjør godt med litt omsorg fra noen som vet hvordan det er.
Så godt hvis du kan klare å senke skuldrene litt nå. Tenk hvis jeg også kan det etter en digital eller to. Hvis jeg får de i posten i morgen, bør jeg vente til morgenurin lørdag eller er det nok med 4-timers urin?

Åå takk, nå begynner jeg nesten å grine her på jobb ❤️ det gjør godt med litt omsorg fra noen som vet hvordan det er.
Så godt hvis du kan klare å senke skuldrene litt nå. Tenk hvis jeg også kan det etter en digital eller to. Hvis jeg får de i posten i morgen, bør jeg vente til morgenurin lørdag eller er det nok med 4-timers urin?
4 timers pleier å være bra nok! Sist velykkede svangerskap fikk jeg foresten ikke 3+ før jeg var 5+4, så ike stress enda dersom du får 2-3 :happy:

Jeg snakka med ei som har slitt med HG i begge sine svangerskap, men når hun ble gravid med tvillinger, hadde hun nesten ingen symptomer. Så, alle svangerskap er ulike :Heartred

Flere som kjenner på litt press/stikk i underlivet? Ikke hele tiden, har hatt det kanskje et par ganger. Varer noen sekunder, så forsvinner det, så noen sekunder osv. holder på kanskje i 10 min tilsammen, så kan det være borte i flere dager før det kommer tilbake. Prøver å huske hvordan det var sist, men mye blir fort glemt :hilarious:

Flere som kjenner på litt press/stikk i underlivet? Ikke hele tiden, har hatt det kanskje et par ganger. Varer noen sekunder, så forsvinner det, så noen sekunder osv. holder på kanskje i 10 min tilsammen, så kan det være borte i flere dager før det kommer tilbake. Prøver å huske hvordan det var sist, men mye blir fort glemt :hilarious:
Har det akkurat samme. Kan bli litt ubehagelig, men det er berre livmora som vokse og strekke seg for å lage plass til babyen :)

Back
Topp