Helt utrolig hvor trøtt man kan bli av å produsere ett menneskeHer også . Jeg skulle bare slappe av litt mens samboeren la minste frøkna, gjett hvem som sovna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt utrolig hvor trøtt man kan bli av å produsere ett menneskeHer også . Jeg skulle bare slappe av litt mens samboeren la minste frøkna, gjett hvem som sovna
Ja okei, skal snakke med legen når jeg kommer hjem fra ferienHuff det hørtes ikke noe særlig ut nei Jeg har ikke funnet noe som hjelper dessverre, det eneste jeg klarer å få i meg fra jeg våkner og til godt utpå dagen er ritzkjeks og salt superchips Prøvde å spise lunsj i dag men det førte dessverre til brekninger og at jeg måtte løpe på do for å kaste opp. På ettermiddag og kveld har jeg så langt fått i meg mat, er nesten som en bryter som plutselig skrur seg av og kvalmen blir (i hvert fall nesten) borte.
Så å holde ut er min plan, men har dialog med lege om mulig kvalmestillende etter hvert hvis jeg ønsker å prøve det.
Jeg er mer oppblåst på kveldene enn på dagtidAndre som er ekstremt oppblåst? Altså jeg ser jo ikke ut har i utgangspunktet aldri hatt helt flat mage, men spesielt på kveldstid så er magen så stor at jeg jo ser skikkelig gravid ut. Meget ukomfortabelt
Stryk det siste, mat hjalp ikke så lengeJøss, jeg har fått den klassiske morgenkvalmen. Våkner kvalm og mat hjelper. Sist var det døgnet rundt kvalme med en gang som ikke ble lindret av mat.
Ja, det er vanlig, kan som andre symptomer gå i bølger. Prøv å nyt det når det blir bedre, for kommer gjerne igjen som en tsunami senere.Er det normalt at tretthet varierer fra dag til dag? Har hatt lammende tretthet siste uke,men i dag har jeg ikke merket så mye
Jepp! Det går i bølger, så innimellom er det helt fint og andre ganger må jeg sette meg ned.Andre som er svimmel? Kan ikke huske at jeg var det sist graviditet, men var et av de første tegnene her (før positiv test). Vært litt av og på, men kom skikkelig igjen i dag.