Symptomtråd!

Har merket i det siste at jeg blir kvalm av tradisjonell frokost med brødmat. Spiser derfor kun 2 stk kyllingpølser til frokost(uten noe som helst av tilbehør eller lompe) og pølse må være fra Prior. Avslutter frokosten med noen jordbær. Blir også kvalm av vann, brus og alt annet som er søtt. Blir også kvalm etter å ha stått opp om morgningen og hvis jeg spiser for mye. Nå gjelder det bare å teste grenser og finne ut hva og mengde som trigger kvalme så virker det som kvalmen kan holdes i sjakk :happy:

Har begynt å få ettermiddagsknekk:sleep011

Baconost har den VERSTE lukten jeg har kjent noen sinne, som er upraktisk når man jobber i barnehage :hungover:

Er det normalt at tretthet varierer fra dag til dag? Har hatt lammende tretthet siste uke,men i dag har jeg ikke merket så mye

Huff det hørtes ikke noe særlig ut nei :depressed: Jeg har ikke funnet noe som hjelper dessverre, det eneste jeg klarer å få i meg fra jeg våkner og til godt utpå dagen er ritzkjeks og salt superchipso_O Prøvde å spise lunsj i dag men det førte dessverre til brekninger og at jeg måtte løpe på do for å kaste opp. På ettermiddag og kveld har jeg så langt fått i meg mat, er nesten som en bryter som plutselig skrur seg av og kvalmen blir (i hvert fall nesten) borte.

Så å holde ut er min plan, men har dialog med lege om mulig kvalmestillende etter hvert hvis jeg ønsker å prøve det.
Ja okei, skal snakke med legen når jeg kommer hjem fra ferien:wacky:

• Liker
Reactions: E96
Andre som er ekstremt oppblåst? Altså jeg ser jo ikke ut:hilarious: har i utgangspunktet aldri hatt helt flat mage, men spesielt på kveldstid så er magen så stor at jeg jo ser skikkelig gravid ut. Meget ukomfortabelto_O

Andre som er ekstremt oppblåst? Altså jeg ser jo ikke ut:hilarious: har i utgangspunktet aldri hatt helt flat mage, men spesielt på kveldstid så er magen så stor at jeg jo ser skikkelig gravid ut. Meget ukomfortabelto_O
Jeg er mer oppblåst på kveldene enn på dagtid :hilarious:

Jøss, jeg har fått den klassiske morgenkvalmen. Våkner kvalm og mat hjelper. Sist var det døgnet rundt kvalme med en gang som ikke ble lindret av mat.

Er det normalt at tretthet varierer fra dag til dag? Har hatt lammende tretthet siste uke,men i dag har jeg ikke merket så mye
Ja, det er vanlig, kan som andre symptomer gå i bølger. Prøv å nyt det når det blir bedre, for kommer gjerne igjen som en tsunami senere.

Dagens symptomer: småkvalm, har begynt å reagere på press mot magen alt (favorittbuksa må nok ut av rotasjon snart dessverre, dongeribukse med høyt liv er ikke innafor) og skikkelig lettrørt.
Satt og leste litt på dagbøker over på "vi som prøver" og holder på å grine av fine ultralydbilder, og knusende nederlag andre går på i neste tråd. Blir mye følelser på andres vegne :Heartred

Jeg har lyst til å synke sammen under pulten, kvalmen er så altoppslukende at jeg sliter skikkelig med å konsentrere meg på jobb :hungover: Er nødt til å være på kontoret i dag, da jeg skal ha opplæring med en ny vakt, men vurderer sterkt å ta hjemmekontor resten av uken. Jeg bare vet at jeg jobber mye mer effektivt inne på kontoret, da jeg blir så lett distrahert hjemme også. Kjenner at jeg gleder meg til TUL fredag i neste uke. Jobber med min far, og tenker da å fortelle han om det, så har jeg litt støtte på jobben frem til jeg forteller det til resten av gjengen. Dagene kan ikke gå fort nok :arghh:

Uggen og skikkelig trøtt :sleep011

Har tatt en tablett afipran i dag, foreløpig merker jeg ikke noe. Er også på denne tida kvalMen er verst, og kjenner kvalmen stiger. Så vi får se

Jeg et blitt så kvalm! Så utrolig kvalm! Går å brekker meg omtrent hele tiden:depressed: prøver å spise regelmessig, men er absolutt ingenting som frister.. dette blir tøft!

Kvalmen er virkelig blitt ille her også. Ingenting hjelper og er kvalm store deler av dagen. I går kveld ble det oppkast for første gang, ellers har det bare vært brekninger. Hadde glemt hvor ekkelt det er å spy…

Andre som er svimmel? Kan ikke huske at jeg var det sist graviditet, men var et av de første tegnene her (før positiv test). Vært litt av og på, men kom skikkelig igjen i dag.

Andre som er svimmel? Kan ikke huske at jeg var det sist graviditet, men var et av de første tegnene her (før positiv test). Vært litt av og på, men kom skikkelig igjen i dag.
Jepp! Det går i bølger, så innimellom er det helt fint og andre ganger må jeg sette meg ned.

Back
Topp