Symptomtråd!

Andre som er svimmel? Kan ikke huske at jeg var det sist graviditet, men var et av de første tegnene her (før positiv test). Vært litt av og på, men kom skikkelig igjen i dag.
Er ikke så svimmel nå, men jeg var det i mitt forrige svangerskap. Hadde litt lavere blidtrykk enn jeg pleide, så var nok derfor. Ble bedre når jeg kom til 2.trimester :angelic:

Andre som er svimmel? Kan ikke huske at jeg var det sist graviditet, men var et av de første tegnene her (før positiv test). Vært litt av og på, men kom skikkelig igjen i dag.
Yes! Jeg får lavt blodtrykk og blir svimmel endel. Kommer og går.

Er litt kjipt når man våkner på morgenen og ikke føler seg uthvilt. Føler meg så trett :hilarious:

Veke 8 idag. Kjenner på kvalme, murringer i magen og må tisse litt oftare enn vanlig.
Sovna på sofaen kver kveld. Slitsomt å produsere et nytt menneske.
Ellers bra :)

Last edited:
Stikker og murrer i magen, nå stikker det mest på høyre siden. Veklser jo litt :angelic:
Skulle akkurat til å spørre om det er flere her som opplever murringer og stikkinger :hilarious:

Blir litt nervøs av det, selv om jeg vet det er normalt:bag:

Ulidelig trøtt. Trener til vanlig 3-4 ganger i uken men herlighet jeg kan sove hele dagen føles det ut som. Har to barn , flytting og eksamener framover og merker at det eneste jeg vil er å zzzz hele dagen :angelic:

Ømme bryst også.

Ellers helt fri for alt annet nen er bare 5+3 så det kommer sikkert etterhvert :dead:

Lite symptomer ute å går, men fikk sett hjertebank i dag så går bare være glad for at jeg ikke er dårlig :hilarious:
Åh, så gode nyheter, så koselig :D:Heartred

Ja, ikke sant :hilarious: Har hatt det daglig egentlig, kommer og går, på ulike tider av døgnet
Har det nesten hver dag, i tide og utide :p
I dag var det sånn vekselvis høyre og venstre stikking.

Jeg et blitt så kvalm! Så utrolig kvalm! Går å brekker meg omtrent hele tiden:depressed: prøver å spise regelmessig, men er absolutt ingenting som frister.. dette blir tøft!
Kjenner meg 100% igjen:depressed: Er så inni hampen kvalm om dagen Og bare i uke 5 hjelper ikke at luktesansen er hypersensitiv heller. Uten postafen fungerer jeg ikke. Holdt på sånn til 7 mnd i første svangerskapet. Men,vi får bare prøve å holde ut:Heartbigred

Masse murringer idag og sykt trøtt. Kvalmen har roet seg betraktelig sålangt denne uken. Egentlig vært ganske rolig frem til idag med murring og trøtthet. :)

Trøttere enn vanlig og murringer. Kaffelysten er borte
Kaffe blir det mindre av her og. Jeg vil ha, siden det er litt sånn morgen/ettermiddags rutine, men det smaker jo ikke lenger :p

Merkeligste hendte i dag. Tilberedte revne gulrøtter med eplecider eddik og sukkerlake, smakte på laken og det var det beste jeg hadde smakt på flere dager. Måtte lage meg et glass med iskaldt sprudlevann og litt eplecider eddik oppi. Gikk ned på styrten omtrent.
Gulrøttene var og veldig gode, men nå derimot smakte de pyton:hungover:

Merkeligste hendte i dag. Tilberedte revne gulrøtter med eplecider eddik og sukkerlake, smakte på laken og det var det beste jeg hadde smakt på flere dager. Måtte lage meg et glass med iskaldt sprudlevann og litt eplecider eddik oppi. Gikk ned på styrten omtrent.
Gulrøttene var og veldig gode, men nå derimot smakte de pyton:hungover:
Litt eplecider er ufarlig nok det :D . Kjenner flere som drikker det hver morgen, vet ikke helt om jeg kjøper hvor sunt det skal være da (de mener det er en slags mirakeldrikk ;) )

Litt eplecider er ufarlig nok det :D . Kjenner flere som drikker det hver morgen, vet ikke helt om jeg kjøper hvor sunt det skal være da (de mener det er en slags mirakeldrikk ;) )
Jeg har og hørt om folk som sverger til det, men aldri prøvd det selv :)
Var ganske friskt og godt akkurat da, men har ikke gitt mersmak i denne omgangen ihvertfall:hilarious:

Kom på at onkelen min pleide å drikke det hver morgen, for å holde vekta sa han. Mannen var slank hele livet, men om det var eplecider eddiken vet jeg ikke:p

Back
Topp