Symptomtråd

Takk som spør❤️ har vært helt ute i natt og i dag. Nesten ikke sovet. Men fikk meg en time hos privat gynekolog som tok en grundig sjekk. Hun så ingen tegn til mer blødning, og fant et fosteranlegg på riktig plass. Hun trodde jeg var sånn 4+6/5+0, det vil si ca 3-4 dager kortere enn jeg har regnet. Men mtp at jeg hadde EL ca dag 17/18 i syklusen så stemmer nok det. Men fikk sykemelding, og beskjed om å runde Netflix denne uken :laughing002 Grei beskjed om å ta det rolig, ingen trening eller samleie og mest mulig tid på sofaen.

Nå er jeg først og fremst veldig veldig lettet❤️, og føler meg samtidig litt dum som har krisemaksimert så utrolig mye :laughing002
Så godt å høre ❤️

Er så vannvittig følsom, gråter av alt. Dette kan bli slitsomme måneder, med så mye følelser... merker lite ellers, så nyter det fortsatt :cat:

- blir rørt av alt (spesielt barna mine)
- fortsatt litt forstoppet
- trøtt
- tisser hele tiden
- stikker i livmora på venstre side når jeg nyser
- god matlyst

Nå har jeg en liten periode hvor jeg tenker litt negativt og irrasjonelt om symptomene. Eller mangelen på andre symptomer som ømme bryster og kvalme. Har ikke opplevd dette ennå og det gjorde jeg de to andre gangene, så tenker at dette ikke går veien pga det. Jeg vet jo at det bare er tull, men er all over the place akkurat nå.

Noen andre her som har skikkelig influensa vondt i kroppen som symptom? Jeg er 4 uker idag, og har i snart en uke vært skikkelig slakk og vondt i kroppen. Våkner om morgenen tidlig og de første timene er jeg fin, men så blir jeg dårlig utover dagen. Vet jo det er mye som går nå av sykdom men så rart det er så på og av. Sover jeg litt på dagen er jeg fin igjen noen timer når jeg våkner. Jeg har vært gravid to ganger før og har ikke følt meg sånn.

Noen andre her som har skikkelig influensa vondt i kroppen som symptom? Jeg er 4 uker idag, og har i snart en uke vært skikkelig slakk og vondt i kroppen. Våkner om morgenen tidlig og de første timene er jeg fin, men så blir jeg dårlig utover dagen. Vet jo det er mye som går nå av sykdom men så rart det er så på og av. Sover jeg litt på dagen er jeg fin igjen noen timer når jeg våkner. Jeg har vært gravid to ganger før og har ikke følt meg sånn.
Jeg er lik- skikkelig tett og forkjøla samt vont i kroppen…hatt det i snart 1 uke nå. Når jeg leste i gravidboken min fra foreige svangerskap hadde jeg det likt :)

Orker du være i jobb o.s.v? Og Når avtok det? :love7
Jeg har ikke så mye valg egentlig siden jeg eier min egen jobb, så bør jobbe mest mulig for og ha god permisjonslønn- men kan derimot styre dagene mine veldig selv:) og ser frem til 1,5 uke juleferie:) hva med deg? Jeg hadde det sist i nesten 2 uker så gikk det over, så håper det gjør det denne gangen også:)

Jeg har ikke så mye valg egentlig siden jeg eier min egen jobb, så bør jobbe mest mulig for og ha god permisjonslønn- men kan derimot styre dagene mine veldig selv:) og ser frem til 1,5 uke juleferie:) hva med deg? Jeg hadde det sist i nesten 2 uker så gikk det over, så håper det gjør det denne gangen også:)
Så greit du kan styre dagene selv. Jeg har riktignok en del fleksitid. Har klart å være i jobben og gå hjem og sove, men våkna med det son føltes som kniv i halsen i natt(sår hals). Jeg skal også ha juleferie i 1,5 uke om 1 uke så prøver og holde ut, men vet ikke om jeg klarer det. Er det innafor med paracept ? Jeg tok en i går men følte ikke det hjalp så mye. Greit og vite at det går over, men kjenner jeg meg rett kommer kvalmen etterpå :hungover: :angelic:

Har mye av de samme symptomene som andre har, murringer i ulik styrke, noen ganger ligger jeg i fosterstilling på sofaen mens samboeren varmer en sokk med ris for å dempe det, pumpene er ikke så innmari ømme lenger (er 7+2). Men kjennes ut som at jeg er veldig kortpustet, eller puster mest med øverste del av lungene. Så noen ganger må jeg ta et ordentlig magedrag :bored:

Så greit du kan styre dagene selv. Jeg har riktignok en del fleksitid. Har klart å være i jobben og gå hjem og sove, men våkna med det son føltes som kniv i halsen i natt(sår hals). Jeg skal også ha juleferie i 1,5 uke om 1 uke så prøver og holde ut, men vet ikke om jeg klarer det. Er det innafor med paracept ? Jeg tok en i går men følte ikke det hjalp så mye. Greit og vite at det går over, men kjenner jeg meg rett kommer kvalmen etterpå :hungover: :angelic:
Bra du har litt fleksitid, men erfaring fra mitt forrige svangerskap med ekstrem kvalme å oppkast i starten samt bekkenløsning tjener du ingenting på å presse deg selv formye:) jeg var selv sykmeldt i 6 uker fra uke 6 forrige gang og det trengte jeg:) vet ikke med paracept, men nesespray og varm solbærsaft har hjulpet meg mye! Masse god bedring :Heartred

Bra du har litt fleksitid, men erfaring fra mitt forrige svangerskap med ekstrem kvalme å oppkast i starten samt bekkenløsning tjener du ingenting på å presse deg selv formye:) jeg var selv sykmeldt i 6 uker fra uke 6 forrige gang og det trengte jeg:) vet ikke med paracept, men nesespray og varm solbærsaft har hjulpet meg mye! Masse god bedring :Heartred
Helt enig. Jeg vil bare ikke si til arbeidsgiver at jeg er gravid da det har gått galt to ganger før(MA). Så vil prøve og skjule det mest mulig, men korona kan jeg jo skylde på i en uke og to hvertfall. Tusen takk i like måte :Heartbigred :love7

Så hyggelig å se deg her! ❤️

Jeg blir også verre utover dagen, starter greit og overlever med en dupp midt på dagen. Kvelden derimot er jeg helt ødelagt :arghh:

Helt enig. Jeg vil bare ikke si til arbeidsgiver at jeg er gravid da det har gått galt to ganger før(MA). Så vil prøve og skjule det mest mulig, men korona kan jeg jo skylde på i en uke og to hvertfall. Tusen takk i like måte :Heartbigred :love7
Arbeidsgiver trenger ikke vite grunnen:) takk :Heartred

Jeg er 4+3 og har vært forkjølet med influensa lign sympt i over en uke. Skikkelig tett i nesen

Merker nå at mengden utflod har økt! Det er såå slitsomt syns jeg. De andre gangene måtte jeg bruke truseinnlegg hele svangerskapet pga det var så mye :( utrolig slitsomt.

Så hyggelig å se deg her! ❤️

Jeg blir også verre utover dagen, starter greit og overlever med en dupp midt på dagen. Kvelden derimot er jeg helt ødelagt :arghh:
Takk veldig gøy :Heartbigred :love7 Jaa huff formen er helt crap og klarer ikke helt og si om det er graviditeten eller om jeg faktisk er syk, men så rart det er så opp og ned. Nå verker hele kroppen og må holde ut på kurs i to timer til.

‘’Godt og vite’’ jeg ikke er alene, selv om det er kjedelig og høre at du også har det sånn.

Jeg er 4+3 og har vært forkjølet med influensa lign sympt i over en uke. Skikkelig tett i nesen
Åhh da er vi ca likt 4+1 idag og det startet for 6 dager siden. Tror du at det er graviditeten eller at du faktisk er syk? Spiller egentlig ingen rolle så lenge det går over.

Back
Topp