Symptomtråd

Takk veldig gøy :Heartbigred :love7 Jaa huff formen er helt crap og klarer ikke helt og si om det er graviditeten eller om jeg faktisk er syk, men så rart det er så opp og ned. Nå verker hele kroppen og må holde ut på kurs i to timer til.

‘’Godt og vite’’ jeg ikke er alene, selv om det er kjedelig og høre at du også har det sånn.

Åhh da er vi ca likt 4+1 idag og det startet for 6 dager siden. Tror du at det er graviditeten eller at du faktisk er syk? Spiller egentlig ingen rolle så lenge det går over.
Så koselig da❤️ Jeg tror dette er et symptom på graviditeten. Håper det går over snart… Slitsomt i tillegg til alle de andre plagene

Begynt å få ligamentsmerter når jeg nyser.

Sover så dårlig. Våkner av tett neste, må tisse eller at jeg er kvalm :hungover:

I går sa mannen «ej, puppene dine er større», så jeg så på meg seg i speilet og jaggu så har de blitt større :D og i dag våknet jeg til ømme pupper.
Herregud, nå går det opp for meg at jeg faktisk er gravid!!!

Våkner 2-3 ganger hver natt. Blir veldig trøtt ut på ettermiddagen. Er tett i nesen! Brystene er vonde og tunge, men mest på natta når jeg må opp å tisse.
Stikking i underlivet, kvalme og utflod kommer og går. Så blir litt bekymret når jeg ikke merker noe.. Kjenner jeg blir gal av å ikke vite om klumpen utvikler seg som den skalo_O

Jeg er 7+0 og har nesten ingen symptomer. Redd noe er feil da jeg ser at de fleste har symptomer her inne. :confused3

Er 4+5 i dag, mine symptomer helt fra start har vært ømme pupper (ikke spreng følelse som jeg husker fra tidligere svangerskap) og MYE stikking overalt i livmor. Ned mot lysken, mot sidene og i magen. Kjenner "sommerfuggler" inni mellom også :) i går dukket noe nytt opp, leamus i øye, vet ikke om det er symptom men:hilarious:

Føler meg ikke gravid, veldig lite symptomer og nyter det fortsatt :D Men drt har skjedd ting med puppene :p Større nipler, og puppene har fått fyll igjen, det har de ikke hatt siden starten av forrige ammeperiode:cool:

Nyter at jeg ikke har så mange enda- har forrige svangerskap friskt i minne enda :laughing025 Bare veldig «influensa» lignende syk…

• Omsorg
Reactions: Ma3
Føler meg ikke gravid, veldig lite symptomer og nyter det fortsatt :D Men drt har skjedd ting med puppene :p Større nipler, og puppene har fått fyll igjen, det har de ikke hatt siden starten av forrige ammeperiode:cool:
Samme her as :p Puppene har liksom blitt like fyldige som de var før jeg fikk barn. Helt fantastisk! Haha

Flere som har økt utflod? Typ tyntflytende? I går trodde jeg flere ganger at jeg hadde blødd fordi trusa kjentes så våt, men var heldigvis bare vanntynn utflod. Mener å huske det var slik i forrige svangerskap også.

Flere som har økt utflod? Typ tyntflytende? I går trodde jeg flere ganger at jeg hadde blødd fordi trusa kjentes så våt, men var heldigvis bare vanntynn utflod. Mener å huske det var slik i forrige svangerskap også.
Jepp! Har hatt det akkurat slik du beskriver det i alle svangerskapene mine. Nå også :p

Mot slutten av begge svangerskapene var det så mye at jeg trodde vannet hadde gått :o

Merker lite ennå, er bare 4+3. Kjenner meg litt hormonell bare, og ellers sover jeg veldig dårlig.

Første svangerskap kom kvalmen i uke 6, andre svangerskap i uke 8.

Fy søren som jeg gruer meg. :sour: Føler meg så bra nå, skulle ønske det bare kunne fortsette. :bag:
Er så lenge siden sist jeg var gravid at jeg husker ikke så mye av det, vet jeg var peridevis kvalm med jenta, men kan ikke huske at det var ille ille... får bare vente og se:shy: har du vært mye kvalm tidligere?

6 uker i dag og fortsatt nesten ikke symptomer. Litt ømme pupper og har fortsatt noe som kan virke som veldig milde menssmerter.
Må si det føles ikke virkelig enda siden jeg nesten ikke merker noe til det.
Gleder meg til TUL om to uker

6 uker i dag og fortsatt nesten ikke symptomer. Litt ømme pupper og har fortsatt noe som kan virke som veldig milde menssmerter.
Må si det føles ikke virkelig enda siden jeg nesten ikke merker noe til det.
Gleder meg til TUL om to uker
Samme her! Er 4+5 og kjenner omtrent ingenting! Første jeg merket det på sist var ømme pupper! Har ikke det nå. Foreløpig er det bare trøtthet og litt stikninger.

4+1 tror jeg, og jeg våkner så veldig tidlig på natta og er stressa! Har gjort det noen uker nå, også før jeg trodde jeg var blitt gravid. Flere som sliter med søvnen?

Ellers er det ømme pupper, ørlite uggen av og til, av og til iskald på hender og føtter (også under pledd), og et par ganger har jeg blitt bråtrøtt.
Samme!! Sover utrolig dårlig. Har testet hver morgen siden 10 dpo og er generelt litt stressa/engstelig, så typisk at det går ut over søvnen. Satser på det roer seg når man blir mer trygg og vant til tanken på at man er gravid☺️❤️

Back
Topp