Symptomtråd

Jeg har en så rar smak i munnen snart hele tiden og går rundt å er småkvalm.

Jeg har en så rar smak i munnen snart hele tiden og går rundt å er småkvalm.

Oh No, det hadde jeg hele graviditeten forrige gang og måtte ha tyggis med smak av lakris eller bær for å få den bort:arghh: Håper den blir borte igjen

Bare trøtt, veeeldig trøtt

Fortsatt ekstremt trøtt, mulig mer enn de andre dagene. Har nå også begynt å få enda mer ømme pupper. Kjente bittelitt på kvalme på morgenen, men det gikk over.

Mye murringer og strekk i livmoren her. Kommer og går gjennom hele døgnet. Ikke spesielt vondt heldigvis ☺️

Trøtt og mye mensenmurringer

Var ute på en liten julestresshandlerunde nå i ei pause på jobb, og fikk plutselig masse strekk-smerter og kramper i livmor-området. Det river og verker inni der, og fortsetter enda jeg er tilbake på kontoret og slapper av. Tror ikke det er noe farlig, men ubehagelig :confused:

Uke 6+4
Tok test et par dager før IKM pga plutselig veldig kvalme og følelse av at «dagen derpå» ikke gav seg selv om det var 3 dager siden julebord. Siden det veldig mye murringer, tidvis vonde. Ømme bryster uke 4 og 5, men det har gitt seg og gått over til ømme nipler som kommer og går. Konstant press i livmor og jeg føler på en måte at det er noe der. Svingende kvalme. Var SM til uke 16 pga kvalme med førstemann, så håper jeg slipper unna med bare denne svingene kvalmen denne runden (og håper det betyr at det kan være jente denne gangen)!

Jeg blir kvalm først på ettermiddag / kveld. Fler? :)

Stortsett hele dagen her, men kan ha et lite opphold på ettermiddagen føre det kommer igjen på kvelden :hungover:

Fått ein ekkel smak i munnen, alt smaker likt. Dette e forferdelig. Flere som har eller har hatt det sånn??

Stikkinger rundt navle-området. Litt sånn «støt» aktig. Syns det er rart dersom det er livmora jeg kjenner? Livmora ligger vel mye lavere enn navlen.

Kjent litt på kvalme og brekninger de siste par dagene, spesielt når jeg åpner en boks med onico :(

Nå er puppene mine skikkelig ømme og niplene veldig sensitive! Gleder meg til å få større pupper og jeg gleder meg enda mer til å amme :Heartred :Heartred Var dritt lei sa jeg sluttet å amme 2,5 åringen, men nå savner jeg det såå sinnsykt!

Back
Topp