Symptomtråd

Jeg er såå trøtt :coffee småuggen av og til, me håper hyperemesis holder seg laaangt unna denne gang:smiley-angelic001

Kvalm, sliten og trøtt. Blir mer kvalm når jeg er sliten og/eller sulten. Så må spise og slappe av nok.

Har begynt å få ganske vondt i bekkenet :( og brekker meg hver gang jeg pusser tennene nå.

Ellers er jeg fremdeles trøtt, veldig ømme, tunge og hovne pupper, utflod og humørsvingninger. Begynt å bli litt oppblåst i magen.

Her er symptomene veldig mye luft og tydelig at tarmen jobber overtid, oftere enn vanlig, men har ikke diare eller løs mage. Som en konsekvens av at tarmen jobber på høygir blir magen fort tom noe som gjør meg uvel, blir også uvel av å spise for mye. Sliter med å finne en middelvei. Er vanligvis vant til å spise 2 store måltider om dagen, men nå går ikke det, men å småspise gjennom dagen er veldig unaturlig for meg.
Takler ikke noe press mot magen av klær når jeg har ett valg, går tydeligvis helt fint når jeg er på jobb å må ha bukse på

No har brystene gårt fra ømme til vonde, kjennes nesten ut som tette melkeganger. Lyst å massere puppene, men virker liksom ikke. Ellers er plutselig masse mens murringer og sinnsyke stikkinger tilbake. No vokser det godt her, en liten mage er kommet og.

No har brystene gårt fra ømme til vonde, kjennes nesten ut som tette melkeganger. Lyst å massere puppene, men virker liksom ikke. Ellers er plutselig masse mens murringer og sinnsyke stikkinger tilbake. No vokser det godt her, en liten mage er kommet og.
Hvor langt er du på vei? ❤

• Blir fort sulten, må da ha mat raskt
  • Sover dårlig på natta
  • Sliten og trøtt på dagtid

Vondt i bekkenet. Hatt lik smerte i flere dager nå. Og det kjennes litt ut som menssmerter i ryggen :/

Her er det omvendt, null matlyst, spiser bare fordi jeg blir uvel om jeg ikke spiser og vet jeg bør spise. Klarer heller ikke å spise like mye som før, etter kanskje halvparten av en vanlig posjon begynner maten å vokse i munnen å jeg klarer ikke spise mer.

Her er det omvendt, null matlyst, spiser bare fordi jeg blir uvel om jeg ikke spiser og vet jeg bør spise. Klarer heller ikke å spise like mye som før, etter kanskje halvparten av en vanlig posjon begynner maten å vokse i munnen å jeg klarer ikke spise mer.
Huff føler med deg as! Hadde det sånn hele forrige svangerskap :( Det er skikkelig slitsomt. Håper det gir seg snart for deg!

Har det helt likt eneste unntak er noe søtt mens vanlig mat er halv porsjon så orker jeg ikke mer :hungover:

Skal ut å spise i kveld og håper appetitten er litt bedre har hvertfall lært å ikke bestille det største på menyen :rolleyes:

Back
Topp