Symptomtråd

Jeg har ingen symptomer. Er i uke 4+6, hcg-prøven var på 1100. Noen flere uten symptomer?
Jeg er 5+6, også omtrent uten symptomer. Sover litt dårlig, men that's it. Nyter det enn så lenge, for jeg vet hva som kommer, hehe

Last edited:
Jeg.. er 5+0 idag. Får ikke lukket noen bukser så går i kjole hver dag... går på progesteron så jeg har hatt "gravidmage" siden før positiv test..
Såpass ja! Jeg tar også progesteron, kanskje det er derfor, i tillegg til at dette er nr.2?:)
Noen av dere som vet om det roer seg snart? Magen står som en tromme!
Første gang jeg bruker progesteron og jeg føler det er gravid hormoner på speed o_O

Første gang jeg bruker progesteron og jeg føler det er gravid hormoner på speed o_O
Har ikke erfaring med å ta progesteron. Men jeg husker da jeg gikk gravid med både første og andre at jeg fikk svær og oppblåst mage tiiiiidlig, som så forsvant i et par uker før den ordentlige magen dukket opp :)

Gravid med nr 3 nå, 5+5, og på kveldene ser det ut som at jeg er ca 5 mnd på vei ( var like ille med nr 2). Men ser ikke noe til det på morgenen. :)

5+5 og symptomer jeg har nå er
- mye utflod
- litt tunge pupper
- høy matlyst
- tisser mye
- fremdeles litt tørstere enn vanlig
- over dårlig på natten
- trøtt
- kviser (massssssse kviser overalt!)

Last edited:
Sist roet det seg ikke, sluttet på progesteron i uke 8 (tok bare en hver kveld fra uke 5) etter uke 8 var jeg enda kjempekvalm og oppblåst/mage.

Jeg har ingen symptomer. Er i uke 4+6, hcg-prøven var på 1100. Noen flere uten symptomer?
Jeg er 7+5 i dag og har veldig lite symptomer, tisser ofte, har ømme pupper og er veldig trøtt, ellers så kjenner jeg så lite at jeg noen ganger nesten kan glemme at jeg er gravid. Prøver å nyte lite symptomer, men blir også stresset av det.

Sist roet det seg ikke, sluttet på progesteron i uke 8 (tok bare en hver kveld fra uke 5) etter uke 8 var jeg enda kjempekvalm og oppblåst/mage.
Ja, akkurat ja. Hadde håpet at det ikke skulle være fullt så mye som det er nå. Men, jeg tar der selvfølgelig imot. Jeg får spise svisker, ikke ligge på magen, ikke stå og ikke lukte på noe så går det bra det :woot::love7

Hei! Jeg har nettopp blitt gravid gjennom ivf. Blodprøven på torsdag (4+1) viste hcg på 177, de forventer over 100 på graviditetD Jeg testet positivt på hjemmetest fem dager i strekk frem til blodprøven og alle testene ble sterkere og sterkere. Nå tok jeg nettopp en hjemmetest, altså 4+5, og den er svakere enn på testdato.Er det grunn til bekymring?

Hei! Jeg har nettopp blitt gravid gjennom ivf. Blodprøven på torsdag (4+1) viste hcg på 177, de forventer over 100 på graviditetD Jeg testet positivt på hjemmetest fem dager i strekk frem til blodprøven og alle testene ble sterkere og sterkere. Nå tok jeg nettopp en hjemmetest, altså 4+5, og den er svakere enn på testdato.Er det grunn til bekymring?
Har du tatt flere blodprøver for å måle hcg? Man må ha flere for å kunne se at hcg stiger som forventet. Tok du dagens test på morgenurin? Jeg fikk en test svakere, men når jeg testet på neste dorunde var den sterkere enn dagen før. Så prøv å ta en ny test?

Har du tatt flere blodprøver for å måle hcg? Man må ha flere for å kunne se at hcg stiger som forventet. Tok du dagens test på morgenurin? Jeg fikk en test svakere, men når jeg testet på neste dorunde var den sterkere enn dagen før. Så prøv å ta en ny test?
Nei, kun en torsdag ☺️ Tok pga ivf, så ikke mistanke om at jeg har mistet. Jeg tok ny test i formiddag som var lik den i dag tidlig. Jeg vurderer å måle hcg hos legen i morgen. Angrer egentlig på at jeg testet i dag

Nei, kun en torsdag ☺️ Tok pga ivf, så ikke mistanke om at jeg har mistet. Jeg tok ny test i formiddag som var lik den i dag tidlig. Jeg vurderer å måle hcg hos legen i morgen. Angrer egentlig på at jeg testet i dag
Lurt å måle hcg en gang til. Så ser du om det stiger som det skal ❤ Jeg er også gravid via IVF, tok hcg to ganger forrige uke.

I dag er jeg 5+5. Kjenner på at jeg er ofte sulten, må tisse ofte, buksene er litt trange. Og nå i dag har begynt å kjenne på litt kvalme. Er det normalt at det starter nå? Ikke vært kvalm forrige gang.

Back
Topp