Jeg er 5+6, også omtrent uten symptomer. Sover litt dårlig, men that's it. Nyter det enn så lenge, for jeg vet hva som kommer, heheJeg har ingen symptomer. Er i uke 4+6, hcg-prøven var på 1100. Noen flere uten symptomer?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 5+6, også omtrent uten symptomer. Sover litt dårlig, men that's it. Nyter det enn så lenge, for jeg vet hva som kommer, heheJeg har ingen symptomer. Er i uke 4+6, hcg-prøven var på 1100. Noen flere uten symptomer?
Er min nr 2 også, så kanskje. Håper jo ikke magen blir værende der allerede nåSåpass ja! Jeg tar også progesteron, kanskje det er derfor, i tillegg til at dette er nr.2?
Jeg.. er 5+0 idag. Får ikke lukket noen bukser så går i kjole hver dag... går på progesteron så jeg har hatt "gravidmage" siden før positiv test..
Noen av dere som vet om det roer seg snart? Magen står som en tromme!Såpass ja! Jeg tar også progesteron, kanskje det er derfor, i tillegg til at dette er nr.2?
Har ikke erfaring med å ta progesteron. Men jeg husker da jeg gikk gravid med både første og andre at jeg fikk svær og oppblåst mage tiiiiidlig, som så forsvant i et par uker før den ordentlige magen dukket oppNoen av dere som vet om det roer seg snart? Magen står som en tromme!
Første gang jeg bruker progesteron og jeg føler det er gravid hormoner på speed
Sist roet det seg ikke, sluttet på progesteron i uke 8 (tok bare en hver kveld fra uke 5) etter uke 8 var jeg enda kjempekvalm og oppblåst/mage.Noen av dere som vet om det roer seg snart? Magen står som en tromme!
Første gang jeg bruker progesteron og jeg føler det er gravid hormoner på speed
Jeg er 7+5 i dag og har veldig lite symptomer, tisser ofte, har ømme pupper og er veldig trøtt, ellers så kjenner jeg så lite at jeg noen ganger nesten kan glemme at jeg er gravid. Prøver å nyte lite symptomer, men blir også stresset av det.Jeg har ingen symptomer. Er i uke 4+6, hcg-prøven var på 1100. Noen flere uten symptomer?
Ja, akkurat ja. Hadde håpet at det ikke skulle være fullt så mye som det er nå. Men, jeg tar der selvfølgelig imot. Jeg får spise svisker, ikke ligge på magen, ikke stå og ikke lukte på noe så går det bra detSist roet det seg ikke, sluttet på progesteron i uke 8 (tok bare en hver kveld fra uke 5) etter uke 8 var jeg enda kjempekvalm og oppblåst/mage.
Jeg hadde det ca. 1 uke, heldigvis bedret seg nåAndre som har litt løs avføring og følelsen av magesjau? Har hatt det i snart to uker
JaAndre som har litt løs avføring og følelsen av magesjau? Har hatt det i snart to uker
Har du tatt flere blodprøver for å måle hcg? Man må ha flere for å kunne se at hcg stiger som forventet. Tok du dagens test på morgenurin? Jeg fikk en test svakere, men når jeg testet på neste dorunde var den sterkere enn dagen før. Så prøv å ta en ny test?Hei! Jeg har nettopp blitt gravid gjennom ivf. Blodprøven på torsdag (4+1) viste hcg på 177, de forventer over 100 på graviditetD Jeg testet positivt på hjemmetest fem dager i strekk frem til blodprøven og alle testene ble sterkere og sterkere. Nå tok jeg nettopp en hjemmetest, altså 4+5, og den er svakere enn på testdato.Er det grunn til bekymring?
Nei, kun en torsdag Tok pga ivf, så ikke mistanke om at jeg har mistet. Jeg tok ny test i formiddag som var lik den i dag tidlig. Jeg vurderer å måle hcg hos legen i morgen. Angrer egentlig på at jeg testet i dagHar du tatt flere blodprøver for å måle hcg? Man må ha flere for å kunne se at hcg stiger som forventet. Tok du dagens test på morgenurin? Jeg fikk en test svakere, men når jeg testet på neste dorunde var den sterkere enn dagen før. Så prøv å ta en ny test?
Lurt å måle hcg en gang til. Så ser du om det stiger som det skal ❤ Jeg er også gravid via IVF, tok hcg to ganger forrige uke.Nei, kun en torsdag Tok pga ivf, så ikke mistanke om at jeg har mistet. Jeg tok ny test i formiddag som var lik den i dag tidlig. Jeg vurderer å måle hcg hos legen i morgen. Angrer egentlig på at jeg testet i dag
Har du testet deg i det siste, etter blodprøvene?Lurt å måle hcg en gang til. Så ser du om det stiger som det skal ❤ Jeg er også gravid via IVF, tok hcg to ganger forrige uke.
Ja tok idag for å se. Begge strekene er like sterke, er 5+1 idag. Får ikke svar på siste hcg prøven jeg tok fredag før i morgen når legekontoret åpner.Har du testet deg i det siste, etter blodprøvene?
Ah ok Håper på et godt svar til oss beggeJa tok idag for å se. Begge strekene er like sterke, er 5+1 idag. Får ikke svar på siste hcg prøven jeg tok fredag før i morgen når legekontoret åpner.