Symptomtråd

Nå har jeg lagt i sengen i mange mange timer og har så vondt i ryggen. Ganske vonde smerter midt i korsryggen, og kjenner det litt nedover i lårene og nå har det gått litt lenger opp i ryggen også. Vondt når jeg sitter og ligger, men når jeg reiser meg forsvinner det litt og jeg blir kvalm. Vet ikke om dette er noe som er normalt i svangerskap.. Fortsetter det til i morgen så ringer jeg fastlegen, dersom det nå blir værre i natt ringer jeg nok legevakten for å høre.
Kom meg ikke på julebord med jentene…. Og jeg som skulle fortelle dem i dag at jeg er gravid:(

8+4 i dag med mitt først barn❤️ Har ikke vært noe særlig dårlig, bare vært ekstremt oppblåst enkelte dager, og bittelitt ømme pupper. I dag kom kvalmen for fullt, og jeg har lagt på sofa og i sengen de siste 5 timene:depressed:. Kaster ikke opp, bare føler meg så ekstremt flyllasyk.. Nå har korsryggen begynt å værke også. Jeg som har planer om å møte en gjeng med gamle venninner i kveld, håper virkelig dette går litt over før kvelden, vil ikke avlyse.
Noen andre som har blitt dårlig helt plutselig? Og noen som har tips om hvordan jeg kan bli bedre?

Har googlet meg ihjel, og fant dette forumet, gleder meg til å se hva dere deler av svangerskapet!
Med første svangerskap kom kvalmen sniiikende rundt uke 6, men i det andre kom kvalmen brått og brutalt på 8+0.

Noen andre som er sykt sultne? Jeg er supersulten hele tiden, men orker ikkenoe mat.. ikke følt meg slik de to andre gangene, da har det bare vært følelsen av å være mett hele tiden og ikkeno matlyst..

Noen andre som er sykt sultne? Jeg er supersulten hele tiden, men orker ikkenoe mat.. ikke følt meg slik de to andre gangene, da har det bare vært følelsen av å være mett hele tiden og ikkeno matlyst..
Samme, sykt sulten nesten hele tiden

Har vært litt uggen siste uken, men bedre nå, er 5+6 i dag. Tenker litt på om det kanskje det ikke er et godt tegn men:oops: Kjenner også på litt murringer/oppblåsthet og at jeg er litt ekstra sliten. Både min mor og mine søstre har hatt fine svangerskap, så må si jeg er spent på om jeg er like heldig :)

I går begynte jeg å bli litt uggen/kvalm. Kjenner allerede på det nå på morgenen. Så er veldig spent på hvordan dette utvikler seg. Trodde jeg hadde vært heldig denne gangen og kanskje skulle slippe unna kvalmen. Håper fremdeles !

Tror jeg er kveldskvalm jeg, merker null når jeg står opp. Drikker kaffe og spiser mat. Så pang, utover kvelden er jeg sur fordi mannen bråker med en potetgull pose og jeg blir kvalm av det liksom... :woot:

Andre som føler seg uggen av å gjøre mye? Blir uggen av å trene, gå tur, gjøre husarbeid, lage mat og generelt stå mye oppreist. Føler meg aller best når jeg bare slapper av. Litt ulogisk når det er bra å bevege seg…

Andre som føler seg uggen av å gjøre mye? Blir uggen av å trene, gå tur, gjøre husarbeid, lage mat og generelt stå mye oppreist. Føler meg aller best når jeg bare slapper av. Litt ulogisk når det er bra å bevege seg…

Ja, stortsett uggen hele dagen, men med en gsng jeg gjør noe øker pulsen ganske mye og jo høyere puls jo mer uggen/kvalm :depressed:

Jeg har vært veldig heldig så langt. Utrolig lite symptomer. Er 7+5 i dag og har begynt å kjenne mer på kvalmen, føles som jeg er konstant fyllesyk. Men jeg velger å ta det som et godt tegn på at det skjer noe inni der :)
Men, er det flere som opplever at håret blir mer fett enn før? Håret mitt er blitt helt utrolig fett etter jeg ble gravid :inpain:

Ja, stortsett uggen hele dagen, men med en gsng jeg gjør noe øker pulsen ganske mye og jo høyere puls jo mer uggen/kvalm :depressed:
Helt likt her! Økt puls= økt kvalme. Hadde det slik sist også.. trenger ikke bli mer økt enn en runde på matbutikken :dead:

Helt likt her! Økt puls= økt kvalme. Hadde det slik sist også.. trenger ikke bli mer økt enn en runde på matbutikken :dead:
Ja, samme her!
Eller gå opp i 2 etg for å ta seg en dusj :bag:

Back
Topp