Symptomtråd

Føler ikke at jeg har noen spesielle symptomer enn en enorm sult og tissetrengt(enda hvertfall, er ca fem uker så det kommer vel) sender masse styrke til de som er kjempe dårlige og håper dere kommer dere på beina igjen snart!!

Jeg har så vondt i magen og korsryggen på nettene, og når jeg våkner er det såå vondt.. Minner om menstruasjonssmerter. Dette har jeg hatt i flere uker nå.
Noen andre som har det slik?

Ellers er jeg småkvalm her og der, er veldig trøtt, må opp og tisse hver natt, og har veldig såre bryst.

-Uggen når jeg står mye oppreist eller gjør mye
-Veldig sulten
-Mye utflod
-Litt vondt i korsrygg
-Dårlig søvn
-Puppene har blitt bittelitt fyldigere etter forrige svangerskap og amming

Jeg har så vondt i magen og korsryggen på nettene, og når jeg våkner er det såå vondt.. Minner om menstruasjonssmerter. Dette har jeg hatt i flere uker nå.

Ellers er jeg småkvalm her og der, er veldig trøtt, må opp og tisse hver natt, og har veldig såre bryst.
Jeg har det på akkurat samme måte, alt dette er nøyaktig beskrivelse av mine symptomer. Mage- og korsryggsmertene mine veksler mellom «menssmerter» og luftsmerter da. Veldig slitsomt med de smertene, håper det roer seg etterhvert.

4+1 tror jeg, og jeg våkner så veldig tidlig på natta og er stressa! Har gjort det noen uker nå, også før jeg trodde jeg var blitt gravid. Flere som sliter med søvnen?

Ellers er det ømme pupper, ørlite uggen av og til, av og til iskald på hender og føtter (også under pledd), og et par ganger har jeg blitt bråtrøtt.
Vi har prikklik symptomer, jeg er på 6+0. I tillegg spiser jeg som en hest

Jeg har det på akkurat samme måte, alt dette er nøyaktig beskrivelse av mine symptomer. Mage- og korsryggsmertene mine veksler mellom «menssmerter» og luftsmerter da. Veldig slitsomt med de smertene, håper det roer seg etterhvert.
Betryggende å høre at du har det likt. Håper det roer seg for oss begge snart hvor langt er du på vei? Jeg er 8+4 i dag.

Betryggende å høre at du har det likt. Håper det roer seg for oss begge snart hvor langt er du på vei? Jeg er 8+4 i dag.
Jeg rakk ikke å finne ut av sykluslengden min før jeg ble gravid, men tror jeg er 6+3. Hvor lenge har du hatt disse smertene?

Jeg rakk ikke å finne ut av sykluslengden min før jeg ble gravid, men tror jeg er 6+3. Hvor lenge har du hatt disse smertene?
Husker ikke helt hvor lenge, men hvertfall i en 3 ukers tid. På dagen har jeg ikke de samme smertene, da føler jeg meg bare enormt oppblåst.

Husker ikke helt hvor lenge, men hvertfall i en 3 ukers tid. På dagen har jeg ikke de samme smertene, da føler jeg meg bare enormt oppblåst.
Jeg har bare hatt det i litt over to uker, synes det er lenge nok, hehe. Jeg har vært litt plaget med smerter på dagtid også, men helt klart verst om nettene, ja.

Hei :) 6+3 her, og kvalmen gjort seg gjeldende hos meg, og den holder i hele dagen - er også ekstremt trøtt, spesielt på kveldstid. Sovner gjerne kl 20 hvis jeg kan:angelic: og så sliter jeg en del med at jeg blir fort svimmel, og en ulvehunger uten like.

Helt det samme her! I natt våknet jeg av så vondt «mensensmerter» og lå i fosterstilling.. tenker jo det værste mtp at dette er min første graviditet og jeg ikke kjenner til symptomene fra før. Har heldigvis ikke kommet noe blod så vil tro det ikke er noe farlig

Helt det samme her! I natt våknet jeg av så vondt «mensensmerter» og lå i fosterstilling.. tenker jo det værste mtp at dette er min første graviditet og jeg ikke kjenner til symptomene fra før. Har heldigvis ikke kommet noe blod så vil tro det ikke er noe farlig
Da er det visst flere av oss! Så det virker som det er et vanlig symptom dette er min første graviditet også. Ingen blod her heller. Det er vel bare livmoren som jobber på, det er vel ganske naturlig at vi merker det egentlig

Har vært litt svimmel i det siste, spesielt når jeg har reist meg litt raskt. Målte blodtrykket mitt på jobb (jobber på sykehus), og det var en god del lavere enn normalt gitt:laughing002

Hei :) 6+3 her, og kvalmen gjort seg gjeldende hos meg, og den holder i hele dagen - er også ekstremt trøtt, spesielt på kveldstid. Sovner gjerne kl 20 hvis jeg kan:angelic: og så sliter jeg en del med at jeg blir fort svimmel, og en ulvehunger uten like.
Her har jeg også en ulvehunger uten like. Hadde det forrige svangerskap og, og da følte jeg meg ganske alene om det. Men litt betryggende å lese at flere har det slik denne gang. Tok det opp med legen forrige gang og da sa hun jeg kunne ta en gulrot. Som om det hjelper, blir bare mer sulten. Haha :joyful: Er det noe du spiser som hjelper for deg?

6+0 i dag, symptomene foreløpig er ømme bryster, trøtt/sliten, lett for å bli andpusten og spiser masse. I tillegg til å tidvis være hormonell, og blir raskt utilpass og sliter med søvnen, til tross for at jeg er helt utmattet! Kan ikke si jeg gleder meg til kvalmen begynner..:banghead: Og utilpassheten kommer nok til å ta seg opp veldig i tredje trimester:bounce

Back
Topp