Symptomtråd

I dag er jeg 5+5. Kjenner på at jeg er ofte sulten, må tisse ofte, buksene er litt trange. Og nå i dag har begynt å kjenne på litt kvalme. Er det normalt at det starter nå? Ikke vært kvalm forrige gang.
Ja noen blir tidlig kvalm :)

Er kvalm hele tiden. Må spise konstant, for å holde det litt i sjakk. Veldig oppblåst i magen i dag også. Så merker godt at jeg er gravid nå :p

Greit, dette er et rart spørsmål. Meeen, er det flere som opplever at trusa er konstant fuktig? Det er ikke noe merkbar utflod, bare fuktig. Tror ikke jeg går rundt å tisser på meg, men jeg begynner snart å lure. :hilarious:

Greit, dette er et rart spørsmål. Meeen, er det flere som opplever at trusa er konstant fuktig? Det er ikke noe merkbar utflod, bare fuktig. Tror ikke jeg går rundt å tisser på meg, men jeg begynner snart å lure. :hilarious:

Ja, tidvis kjennes det ut som det kommer mye utflod, uten at det gjør det og noen ganger kommer det en tykt hvit utflod :hilarious:

Jeg har som ved hvert svangerskap ligamentsmerter hver gang jeg reiser meg og nyser. Og så er sijiasen litt kranglete av og til. MASSSE luft i magen, og en del vann i ansiktet

5+4 i dag.
• Ømme pupper
• Lite matlyst/uggen
• Sliten/lite energi
• Veldig tørr i munnen/ konstant tørst

Andre som sover dårlig? Jeg våkner midt på natta og får ikke sove på 1-2 timer. Sykt irriterende, er jo trøtt. :hungover:

Fysj jeg er så sykt kvalm å spyr inimellom! Hvordan løser man det hjemme alene med 2 åring liksom! Omg!!! Måtte bare syte litt :laughing025

Fysj jeg er så sykt kvalm å spyr inimellom! Hvordan løser man det hjemme alene med 2 åring liksom! Omg!!! Måtte bare syte litt :laughing025
Jeg har vært kronisk syk i mange år, når ungen min vokste opp så da jeg det som det var. Mamma er dårlig.
Vi har lekt så mye i sengen. Barn er ofte veldig forståelsesfulle når de blir fortalt hvorfor det er sånn. God bedring.

Jeg har vært kronisk syk i mange år, når ungen min vokste opp så da jeg det som det var. Mamma er dårlig.
Vi har lekt så mye i sengen. Barn er ofte veldig forståelsesfulle når de blir fortalt hvorfor det er sånn. God bedring.
Tusen takk! Forrige svangerskap var jeg ikke ute av soveromme på 4 uker ( kun på do), da vurderte de legge meg inn om det ikke gav seg mellom uke 12-14, det gjorde det heldigvis! Håper ikke det blir like ille denne gangen :dead:

Andre som sover dårlig? Jeg våkner midt på natta og får ikke sove på 1-2 timer. Sykt irriterende, er jo trøtt. :hungover:
Sover så dårlig! Samboeren har latt meg sove ut de siste tre morgenene heldigvis. ❤️ Det blir verre når han ikke har ferie lengre.

Sykt kvalm jeg også. :hungover: Driver og teller ned til 14+0 (53 dager :hilarious: :sad010). Skremmende at kroppen takler dette så elendig. Man får være glad man lever nå og ikke må jobbe og slite 16 timer i døgnet.

8+4 i dag med mitt først barn❤️ Har ikke vært noe særlig dårlig, bare vært ekstremt oppblåst enkelte dager, og bittelitt ømme pupper. I dag kom kvalmen for fullt, og jeg har lagt på sofa og i sengen de siste 5 timene:depressed:. Kaster ikke opp, bare føler meg så ekstremt flyllasyk.. Nå har korsryggen begynt å værke også. Jeg som har planer om å møte en gjeng med gamle venninner i kveld, håper virkelig dette går litt over før kvelden, vil ikke avlyse.
Noen andre som har blitt dårlig helt plutselig? Og noen som har tips om hvordan jeg kan bli bedre?

Har googlet meg ihjel, og fant dette forumet, gleder meg til å se hva dere deler av svangerskapet!

8+4 i dag med mitt først barn❤️ Har ikke vært noe særlig dårlig, bare vært ekstremt oppblåst enkelte dager, og bittelitt ømme pupper. I dag kom kvalmen for fullt, og jeg har lagt på sofa og i sengen de siste 5 timene:depressed:. Kaster ikke opp, bare føler meg så ekstremt flyllasyk.. Nå har korsryggen begynt å værke også. Jeg som har planer om å møte en gjeng med gamle venninner i kveld, håper virkelig dette går litt over før kvelden, vil ikke avlyse.
Noen andre som har blitt dårlig helt plutselig? Og noen som har tips om hvordan jeg kan bli bedre?

Har googlet meg ihjel, og fant dette forumet, gleder meg til å se hva dere deler av svangerskapet!
Med min første ble jeg dårlig ca der hvor du er. Det varte da til ca 14+0.
De to siste svangerskapene har jeg blitt dårlig to uker tidligere. :depressed:

Selv blir jeg aller dårligst på kvelden, så skjønner ikke hvorfor det heter morgenkvalme. :confused013 Men håper du er bra nok til jentekveld!

Back
Topp