UtålmodigPrøver1
Betatt av forumet
Sniker fra septembergruppa her. Er det vanlig med stikking eller er det et dårlig tegn? Fikk 1-2 uker på CB digital og bekymringen er allerede igang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stikking både i skjeden og rundt eggstokk/livmor-område er veldig vanlig. Kanskje det er ligamentsmerter du opplever? Jeg hadde MYE av det med første heeelt tidlig. Var sånn jeg fant ut av at jeg var gravid.Sniker fra septembergruppa her. Er det vanlig med stikking eller er det et dårlig tegn? Fikk 1-2 uker på CB digital og bekymringen er allerede igang
Jeg har hatt masse problemer der - ileopsoas var blitt stram etter mye stress. Hjalp godt å tøye og prøve å strekke hofteneddsbøyer, samt dra på trening og aktivt bruke muskelen når det hadde vart lenge.Har «vondt» i magen på venstre side. Lenger opp fra lysken, men ikke tarmsmerte heller. Kjennes nesten ut som muskulært. Erfaringer?
Takk for svar!!Jeg har hatt masse problemer der - ileopsoas var blitt stram etter mye stress. Hjalp godt å tøye og prøve å strekke hofteneddsbøyer, samt dra på trening og aktivt bruke muskelen når det hadde vart lenge.
Får svare her også da - for dette har også vært symptom på for mye stress over tid for meg også. I tillegg til den ileopsoasen og en rekke andre ting…Har også opplevd i dag ved to anledninger der det kjennes ut som hjertet hamrer ekstremt hardt, nesten utenpå huden Det varer heldigvis ikke lenge, bare noen sekunder. Ekkelt… Har googla litt, ser ut til at det kan være normalt når man er gravid.
Haha samme her! Selv med minimalt med matlyst og etter bare en bitteliten bit med pinnekjøtt sto magen rett ut i går kveld Nesten så jeg har vurdert å gå til anskaffelse av gravidklær allerede for å kunne bruke det på kvelden.De siste to dagene ser det altså ut som at jeg er 5 mnd på vei på kveldene. Magen blir altså så sinnsykt stor, det er helt psyko!
Slik har jeg det også av og til. Skikkelig ubehageligHar også opplevd i dag ved to anledninger der det kjennes ut som hjertet hamrer ekstremt hardt, nesten utenpå huden Det varer heldigvis ikke lenge, bare noen sekunder. Ekkelt… Har googla litt, ser ut til at det kan være normalt når man er gravid.
Jeg har masse fra de to andre svangerskapene mine, så de tar jeg fram når det er ubehagelig med vanlige klær. Enn så lenge har jeg ikke opplevd kvalme *bank i bordet*, så kanskje jeg kan bruke vanlig klær lenger enn forrige gang. Da begynte jeg med gravidklær ca nå i uke 6Haha samme her! Selv med minimalt med matlyst og etter bare en bitteliten bit med pinnekjøtt sto magen rett ut i går kveld Nesten så jeg har vurdert å gå til anskaffelse av gravidklær allerede for å kunne bruke det på kvelden.
Huff ja!Slik har jeg det også av og til. Skikkelig ubehagelig
Jeg.. er 5+0 idag. Får ikke lukket noen bukser så går i kjole hver dag... går på progesteron så jeg har hatt "gravidmage" siden før positiv test..Sykt oppblåst, ser ut som jeg er 4mnd på vei… Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult, flere her inne som også har det slik? Er 6+1
Såpass ja! Jeg tar også progesteron, kanskje det er derfor, i tillegg til at dette er nr.2?Jeg.. er 5+0 idag. Får ikke lukket noen bukser så går i kjole hver dag... går på progesteron så jeg har hatt "gravidmage" siden før positiv test..