Symptomtråd

Sniker fra septembergruppa her. Er det vanlig med stikking eller er det et dårlig tegn? Fikk 1-2 uker på CB digital og bekymringen er allerede igang:nailbiting:

Sniker fra septembergruppa her. Er det vanlig med stikking eller er det et dårlig tegn? Fikk 1-2 uker på CB digital og bekymringen er allerede igang:nailbiting:
Stikking både i skjeden og rundt eggstokk/livmor-område er veldig vanlig. Kanskje det er ligamentsmerter du opplever? Jeg hadde MYE av det med første heeelt tidlig. Var sånn jeg fant ut av at jeg var gravid.

Har «vondt» i magen på venstre side. Lenger opp fra lysken, men ikke tarmsmerte heller. Kjennes nesten ut som muskulært. Erfaringer?

Blir fort mett, og er opplåst som ett uvær, ser ut som jeg er 5 måneder på vei ikke 5 uker :hungover:

Har «vondt» i magen på venstre side. Lenger opp fra lysken, men ikke tarmsmerte heller. Kjennes nesten ut som muskulært. Erfaringer?
Jeg har hatt masse problemer der - ileopsoas var blitt stram etter mye stress. Hjalp godt å tøye og prøve å strekke hofteneddsbøyer, samt dra på trening og aktivt bruke muskelen når det hadde vart lenge.

Har også opplevd i dag ved to anledninger der det kjennes ut som hjertet hamrer ekstremt hardt, nesten utenpå huden:think005 Det varer heldigvis ikke lenge, bare noen sekunder. Ekkelt… Har googla litt, ser ut til at det kan være normalt når man er gravid.

Har også opplevd i dag ved to anledninger der det kjennes ut som hjertet hamrer ekstremt hardt, nesten utenpå huden:think005 Det varer heldigvis ikke lenge, bare noen sekunder. Ekkelt… Har googla litt, ser ut til at det kan være normalt når man er gravid.
Får svare her også da - for dette har også vært symptom på for mye stress over tid for meg også. I tillegg til den ileopsoasen og en rekke andre ting…

De siste to dagene ser det altså ut som at jeg er 5 mnd på vei på kveldene. Magen blir altså så sinnsykt stor, det er helt psyko!

De siste to dagene ser det altså ut som at jeg er 5 mnd på vei på kveldene. Magen blir altså så sinnsykt stor, det er helt psyko!
Haha samme her! Selv med minimalt med matlyst og etter bare en bitteliten bit med pinnekjøtt sto magen rett ut i går kveld :laughing002 Nesten så jeg har vurdert å gå til anskaffelse av gravidklær allerede for å kunne bruke det på kvelden.

Slik har jeg det også av og til. Skikkelig ubehagelig :smiley-ashamed004

Haha samme her! Selv med minimalt med matlyst og etter bare en bitteliten bit med pinnekjøtt sto magen rett ut i går kveld :laughing002 Nesten så jeg har vurdert å gå til anskaffelse av gravidklær allerede for å kunne bruke det på kvelden.
Jeg har masse fra de to andre svangerskapene mine, så de tar jeg fram når det er ubehagelig med vanlige klær. Enn så lenge har jeg ikke opplevd kvalme *bank i bordet*, så kanskje jeg kan bruke vanlig klær lenger enn forrige gang. Da begynte jeg med gravidklær ca nå i uke 6 :p

Er i følge appen 5+3, endten har jeg ikke matlyst eller så spiser jeg hele tiden. Har ikke hatt morgen kvalme men har vært uvell et par ganger når jeg har lagt meg for kvelden Ellers har jeg ømme bryster og jeg er på ingen måte over normalvekt men blir fort andpusten

Sykt oppblåst, ser ut som jeg er 4mnd på vei… Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult, flere her inne som også har det slik? Er 6+1:Heartpink

Sykt oppblåst, ser ut som jeg er 4mnd på vei… Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult, flere her inne som også har det slik? Er 6+1:Heartpink
Jeg.. er 5+0 idag. Får ikke lukket noen bukser så går i kjole hver dag... går på progesteron så jeg har hatt "gravidmage" siden før positiv test..

Jeg har ingen symptomer. Er i uke 4+6, hcg-prøven var på 1100. Noen flere uten symptomer?

Back
Topp