Symptomtråd

Er så lenge siden sist jeg var gravid at jeg husker ikke så mye av det, vet jeg var peridevis kvalm med jenta, men kan ikke huske at det var ille ille... får bare vente og se:shy: har du vært mye kvalm tidligere?
Ja, første trimester har vært helt pyton de to forrige gangene. Fyllesyk de luxe. :depressed: Synes veldig synd i de som får ekstrem svangerskapskvalme alle 9 månedene. Trøster meg med at det bare er to uker for min del.

• Omsorg
Reactions: Ma3
4+1 eller 4+2. Trøtthet, oppblåst og ser utvsom jeg er 5 mnd gravid, leamus i øyet, småuggen av og til.

Samme!! Sover utrolig dårlig. Har testet hver morgen siden 10 dpo og er generelt litt stressa/engstelig, så typisk at det går ut over søvnen. Satser på det roer seg når man blir mer trygg og vant til tanken på at man er gravid☺️❤️
Det gikk over for meg når jeg var ca. 5 uker. Nå sover jeg mye mer som en stein og legger meg i nitida, men har begynt å stå opp oftere for å tisse da håper stresset slipper taket for deg etter hvert!

7+3
- så ømme pupper og nippler!!!
- fått «monsternippler
- ekstrem kvalme
- oppkast
- treeeeeeg mage
- trøtt og sliten, energiløs
- konstant sulten, men får sjeldent i meg mat
- verking i korsryggen
- tungpustet
- «mensensmerter» av og på
- god luktesans

- Ekstremt trøtt (kunne sovet hele dagen).
- Murringer/småmensensmerter
- Brekker meg mye, men ikke direkte «spykvalm». Klarer ikke lukten av kjøleskap.
- Sinnsykt treg mage…
- De ømme, «tunge» puppene er nesten borte. Merker det bare litt på kvelden.

Super ømme pupper(!!!), trøtt, veldig sliten og mye kvalm.

Trøtt.no og leamus i øyet

Først og fremst tenkte eg at den negative graviditetstesten umulig kunne stemma, for eg har hatt SÅ god luktesans denne veka. I tillegg har eg vært skikkelig hormonell og eg har aldri slik PMS opplegg liksom. Men foruten det så merke eg ikkje mykje endo, men berre 4+2 og så :hilarious: jo forresten, to kveldar nå har eg blitt trøtt når eg kjøre bil (alltid eg så kjøre når det er glatt), og det trur eg knapt har skjedd, type på mange år!

Off, nå minna du meg på at eg hadde leamus på auga i godt over 8 veker med forrige baby:schocked028 håpe eg sleppe det, sjukt irriterande!

Hatt det de siste 3 svangerskap som symptom I førsten- ordentlig irriterende :p

Er veldig veldig tørst når jeg våkner på morgenen.

Forrige svangerskap kom symptomene først i uke 6 hvor det startet med ligamentsmerter med påfølgende trøtthet og kvalme fra uke 7.
Denne gang har jeg vært kvalm, trøtt, halsbrann og kroppen sliter veldig med en stabil kroppstemperatur allerede fra 3+2 :nailbiting: Blir noen spennende uker fremover

Last edited:
Fikk det som kastet på meg med trøtt lg lite energinivået dag.. bah - så det ble en dupp på sofaen :nailbiting:

Back
Topp