Symptomtråd.

Hadde min første skikkelige kvalmebølge på toget hjem fra jobb i går:yuck: plutselig sulten i to sekunder så rett over i skikkelig kvalme. Heldigvis ga det seg før jeg måtte spy!

Er også borti veldig mange forskjellige folk på jobb og ofte må jeg holde pusten fordi de lukter så mye:depressed: blir moro etterhvert vil jeg tro.. :rolleyes:

Småkvalm som blir værre jo lenger jeg er aktiv (Junior vil jo gjerne jeg skal løpe mens han sykler, spørs hvor lenge jeg klarer det nå)

Superømme brystvorter:oops: og ekstremt trøtt og tiltaksløs både i går og i dag.

IKM i går og testa i dag... lett kvalme. Men er kanskje psykisk [emoji12]

Veldig trøtt forrige uke og akutt trøtt i går kveld uten jeg skjønte hvorfor... kanskje funnet forklaringa nå [emoji5]

Også ganske ømme bryst....

masse murringer over ei uke før IKM, men ga to negative tester det tidsrommet.. fikk også liten blødning/ spotting så slo fra meg graviditet..

Har i det siste vært småuggen/ kvalm.. merker det godt om det går litt over man skulle ha spist. Samt tisser MYE allerede..

reagerte noe grusomt på melkelukt i barnehagen i dag, det har jeg aldri brydd meg om før... bare 3+3
halsbrann i tre dager og allerede begynt å murre kraftig. klarte ikke drikke kaffe heller.

Voldsomt med murringer, en del ligamentstrekk, kvalm på kveldene, også vet jeg ikke hva som skjer med bekkenet mitt... Kjennes ut som bekkenløsning, men oppfører seg mer som låsning egentlig... Er helt stiv på morgenen når jeg skal stå opp...

Mye murring, en mage som står ut og bekkenløsning begynner å komme, er også mer sliten.

Kvalmen blir verre og verre og har nå kastet opp hver dag de siste dagene. Men jeg tar symptomene mine med glede jeg altså:) Begynner også å kjenne litt i bekkenet når jeg går mye. Hvilket jeg ofte gjør. Fikk bekkenløsning ganske tidlig sist og

4+5 i dag og er trøtt, oppblåst, litt uggen og tørster masse.... drikker fort 1,5 vann/saft på jobb. Tidligere var jeg heldig om jeg huska å drikke 0,5 liter ila dagen.... så oppblåst at spm kommer nok snart på jobb [emoji5]

Back
Topp