Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere det murrer mye til? Her kjennes det ut som mensen er på vei (ikke vondt, men konstante murringer i dag) og d stikker i lysken. Like nervøs hver gang jeg tørker meg for å se blod, men ikke en bloddråpe å se husker ikke hvordan det var sist så tidlig.
Rart hvor mye man glemmer fra tidligere svangerskap. Og hvor lite som skal til før man blir bekymretVeldig vanlig med murringer. Tar det som et godt tegn. Jeg hadde mye murringer fra 1 uke før ikm til 1 uke etter. Nesten som det var vondt til tider. Deretter har det dabbet av
Flere det murrer mye til? Her kjennes det ut som mensen er på vei (ikke vondt, men konstante murringer i dag) og d stikker i lysken. Like nervøs hver gang jeg tørker meg for å se blod, men ikke en bloddråpe å se husker ikke hvordan det var sist så tidlig.
Mulig du allerede vet om det, men anbefaler munnsårplaster kjøpt på apoteket. Slipper sår som sprekker opp og plasteret er så og si usynligFikk munnsår i dag. F*** as! Har det neste ALDRI! Får det bare når immunforsvaret er nedsatt og det blir det når man er gravid og går på Prednisolon [emoji17]
Mulig du allerede vet om det, men anbefaler munnsårplaster kjøpt på apoteket. Slipper sår som sprekker opp og plasteret er så og si usynlig
Oi! Hvor langt er du kommet?I dag da jeg våknet kunne jeg kjenne livmoren over symfysen Skal sies at blæren var sprengfull. Kjente den ikke etter å ha tømt blæra.
Hvordan er kvalmen deres? Er kvalm så og si hele dagen jeg.. Blir kvalm av å ikke spise, blir kvalm av spise.. Noen som har prøvd de armbåndene fra apoteket?
Har prøvd å passe på å få i meg nok, men blir så kvalm uansett..Jeg blir kvalm når det går for lenge mellom måltidene. Merket det på jobb i dag, som forøvrig var første dag på jobb der jeg visste om lille spire! Ikke uutholdbar. Må bare sørge for å ha noe lettspist i nærheten
Fikk litt sjokk ja! Er 6+6 i dag. Husker jeg kunne kjenne livmora ganske tidlig med nr 2 også, men ikke så tidlig. Kanskje uke 9ish. Er jo 3.gangs så håper det er derforOi! Hvor langt er du kommet?
Jeg regner med jeg også kjenner det relativt tidlig denne gang. Min 4. graviditet, og hun som tok ul på meg 6+5/7+0 sist kjente toppen av livmora mi sa hun
Er også kvalm omtrent hele dagen, bortsett fra på kvelden fra kl 20. Får ikke i meg noe mat før i 13 tiden. Blir kvalm av å ikke spise, men og av å spise. Går i div kjeks og knekkebrød uten pålegg. Middag frister lite. Blir kvalm av lukter, av og til lyderHvordan er kvalmen deres? Er kvalm så og si hele dagen jeg.. Blir kvalm av å ikke spise, blir kvalm av spise.. Noen som har prøvd de armbåndene fra apoteket?