Symptomtråd.

Vondt i hode og Paracet hjelper lite... våkner opp om natta med hodeverk. Flere?


Jaa samme her! Fikk beskjed om at jeg kunne ta 1 fram 4 ganger daglig av jordmor. Og drikke masse vann! Jeg er dehydrert, kanskje du er det også? Paracet hjelper ikke på meg nå når jeg er dehydrert ihvertfall
 
Jaa samme her! Fikk beskjed om at jeg kunne ta 1 fram 4 ganger daglig av jordmor. Og drikke masse vann! Jeg er dehydrert, kanskje du er det også? Paracet hjelper ikke på meg nå når jeg er dehydrert ihvertfall


Kan være det altså..
Men føler jeg drikker mye... men har ikke vondt nå da :) men mulig jeg rett og slett var dehydrert
 
Har dere forsatt «mensensmerter, murringer» av og til? Har det nå og er litt bekymra
 
Ryggvondt :( la på sengetøy på senga i
Tidligere i kveld og stramma noe voldsomt i magen :(
 
Har også endel "menssmerter" i perioder. Regner med det er at det jobbes der nede:joyful: ellers merker jeg ikke så mye til noe lengre utenom vonde nipler og lite energi:bag:
 
Jeg har allerede begynt med bekkenplager :( Med forrige kom det ikke før en mnd før fødsel, så kjipt at det kom så tidlig denne gangen.
 
Jeg har allerede begynt med bekkenplager :( Med forrige kom det ikke før en mnd før fødsel, så kjipt at det kom så tidlig denne gangen.

känner av det jag med. Mest om jag har stått eller gått mye... hoppas inte det blir värre för fort, för det är ikke noe deilig! :hungover:
 
Jeg fikk bekkenløsning fra uke 33 sist. Denne gangen trodde jeg det kom med en gang, men ser ut til at jeg er heldig så langt. Kjenner det er tungt å stå å undervise hele dager, og ikke ha pause på mer enn 5 minutter, men ikke direkte bekkenvondt.
 
Jeg går tre ganger i uka pga bekkenet. I dag gikk jeg ca en time på julehandel, og merker det kjempemye! Dette til tross for at jeg ikke løftet noen varer, eller bøyde meg. De jeg var med tok seg av alt...
 
här är inte mycket symptomer å skryta av om dagen egentlig. Huvudvärk innimellom, ellers er det bara humungus enormus bröster med hela världskartan i blodådror som vittnar om graviditet sammen med en svak linea nigra. Känner små fjäderkittlingar och minidult ganska ofta da :smiley-bounce016
 
Back
Topp