Symptomtråd.

Jeg er så tett i nesen, hjeeeelp :p Våkner av at det renner snørr ut av nesen, føler meg 4 år gammel. Nyser og nyser og nyser. Tørr munn og tørr hufselufs. Sånn har det vært i 3 uker nå. Går det over? Eller er det sånn til man er ferdig å være gravidolini?
 
Første symptomet mitt var en veldig redusert melkeproduksjon - mengden jeg pumper på jobb halverte seg over natten! Det må ha skjedd omtrent samtidig med befruktningen, for jeg fikk ikke positiv test før 10 dager etterpå :happy:

Ellers tisser jeg oftere, og har plutselig sykt behov for sjokolade (noe jeg ikke vanligvis har):joyful:
 
Jeg er så tett i nesen, hjeeeelp :p Våkner av at det renner snørr ut av nesen, føler meg 4 år gammel. Nyser og nyser og nyser. Tørr munn og tørr hufselufs. Sånn har det vært i 3 uker nå. Går det over? Eller er det sånn til man er ferdig å være gravidolini?
Jeg har vært pottetett og knusk tørr i hals og svelg i litt over 6 uker, nå har det endelig gitt seg litt. Håper det samma skjer hos deg. Varte vel fra uke 3 en gang til utgangen av uke 9.
 
Jeg føler meg allerede som en strandet hval. Ser heldigvis ikke ut som en. Enda. Hvordan skal dette gå når jeg er så voldsomt sliten og tungpustet allerede.
Måtte hive inn håndkleet i butikken og sette meg i bilen mens mannen stod i kassakø.
 
Er det flere som flyr på do? Må avogtil opp 3 ganger om natta for å gå på do..
 
Jeg føler meg allerede som en strandet hval. Ser heldigvis ikke ut som en. Enda. Hvordan skal dette gå når jeg er så voldsomt sliten og tungpustet allerede.
Måtte hive inn håndkleet i butikken og sette meg i bilen mens mannen stod i kassakø.
Jo takk her og :hilarious: de sier at dette skal bli bedre da ut over graviditeten , så håper det..
eller blir jeg veldig lat til slutt, har liksom null energi og
 
Fader. Favorittfrokosten (egg og avocado toast) som har vært en sikkert vinner i flere uker og som har hjulpet mot kvalme er nå det siste jeg kunne tenke meg. Brakk meg av første bit. Hva skal jeg spise til frokost nå?!?
 
Urgggkkkh - fra jeg stod opp i dag har jeg hatt skikkelig luftsmerter i øvre del av magen. Gravide-fordøyelsen er virkelig helt på bærtur :p Stakkars barn som må gjennom dette med kolikk og/eller liknende, det er virkelig smertefullt! :(
 
Sliter så med oppblåsthet, og føler meg helt stappa uten at jeg spiser så mye også. Noen tips?
Fordøyelsen går nok tregere enn vanlig, men er på do hver dag.
Er aktiv og trener, og drikker mye vann.
 
Forstår jeg egentlig er heldig her. En hau med kvalminger dere. Hehe. Har hatt plagene:
- Masse luft i magen
- Ømme bryster fra eggløsingen
- Ligamentsmerter første ukene
- VELDIG trøtt
- Økt hvit utflod i uke 10
- Fått kviser på ryggen

Ingen kvalme heldigvis!
 
Er idag 12+0, og kan melde om like mye kvalme enda :arghh:

Ellers er det noe svimmelhet, lite energi, hjerne tåke, oppblåst, ømme pupper. Ja, egentlig sånn det har vært hele veien.
 
Har hatt svært lite symptomer hittil. Er 10 uker på vei nå : )
Idag har det startet med mens lignende smerter. Også har jeg hatt så vondt når jeg tråkker på jobb hele vakta. Noe i korsryggen og nedover baken. Kan det være bekkenløsning??
 
Har hatt svært lite symptomer hittil. Er 10 uker på vei nå : )
Idag har det startet med mens lignende smerter. Også har jeg hatt så vondt når jeg tråkker på jobb hele vakta. Noe i korsryggen og nedover baken. Kan det være bekkenløsning??

Kan høres ut som det ja... hvordan er det med deg i dag?
 
Jeg er helt grusomt tett i nesen, og nyser til alle døgnets tider. Lettere demotiverende å se at det går over når man er ferdig å være gravid, altså kommer jeg til å bruke 1000 pakker lambi innen Juni 2019.... :p
 
Back
Topp