Symptomtråd.

9+4 nå, og kvalmen er her enda. Men føler meg noe bedre på kveldene. Mye oppblåst mage, ligamentsmerter når jeg gjør brå bevegelser, litt blodtrykksfall når jeg reiser meg brått. Og sykt ømme pupper.

Bortsett fra kvalmen, så nyter jeg å være gravid :)
 
Kvalmen har lettet gradvis den siste uken, men er fortsatt trøtt og føler meg konstant fyllesyk, eller som jeg har reist med fly i 24t. Gleder meg til denne uggenheten/ørheten forsvinner helt. Nye symptomer er litt hormonell hodepine innimellom , enda verre tørste og hjertebank. Hjertebank er veldig ubehagelig og får ikke sove når det skjer på natta. Guffent!
 
Har ikkje så mange symptomer lenger, er litt trøtt og er oppe 3-4 ganger på do kvar natt..
litt bekymra, men skal forhåpentligvis klare å bestille meg en ul time..
 
Ikke sååå kvalm nå, men kvalm nok enda. Intenst på kveldstid..
Generelt dårlig form for tiden, mest sannsynlig halsbetennelse som er på vei, med feber og hodepine hele helga..
 
Hei! Er i uke 13+2 idag og kjenner litt stikking av og til i nedre del av magen bare høyre side. Er det noe farlig tro? Det kjennes litt skarp. Ikke hatt det tidligere!
 
Er i dag 14+2, og har kjent en liten sommerfugl i magen! Helt fantastisk! Har lurt litt tidligere om det var babyen jeg kjente, i dag var det ikke tvil! Absolutt verdt kvalmen og plagene for å kunne kjenne dette :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Er i uke 11 og kvalmen har økt jevnt og trutt siden uke 7 :hungover:
Ingen tegn til at den skal gi seg. Brekker meg av alt og kan bare spise pasta uten noe på.

Hvorfor adopterte jeg ikke i stedet?!
 
Snakk om humørsvingninger!! De er helt på bærtur. Jeg begynner å grine av ALT som er trist eller søtt. Og klikker i alle vinkler av ting som vanligvis hadde gjort meg litt irritert bare.. Huff :( Det er så slitsomt å ha skyldfølelse hele tiden
 
Vondt i hode og Paracet hjelper lite... våkner opp om natta med hodeverk. Flere?
 
takk for tips :) Ser mykje på pc og bøker fortida, snart eksamen. Blir nok stiv i nakken då :)
Ja, prøv å la vær å bøye nakken i slike situasjoner, og heller posisjoner bøkene på en måte.. Hvis det gir mening.
Varme kan hjelpe, og fram til 3 trimester kan du også bruke smertegel på nakken. :)
 
Har liksom mista alle symptomene føler jeg.. puppene ekke så ømme lenger, ikke så stuptrøtt som jeg har vært, mindre hormonell, føler magen er mindre (sikkert pga mindre luft).. ja rett og slett føler meg ikke gravid :p 16 uker nå..
 
Syyykt trøtt frem til uke 9/10. Lett kvalme (ved behov for mat) frem til uke 12, litt hodepine mellom uke 12 og 13.

14-4 i dag:, føler meg ikke gravid,uten om masse deilige bevegelser som kjennes innenfra (og at kroppen vokser)
 
Back
Topp