Symptomtråd.

Superømme nippler, amming er et mareritt om dagen. Litt trøttere enn vanlig, men det kan ha med at lillemor plutselig skal ha pupp hver 2. time istedetfor hver 4. Ellers er dette svangerskapet helt ulikt det forrige, med frøkna kastet jeg opp 12-14 ganger om dagen fra 3+5, nå er jeg bare litt småkvalm hvis det går for lenge mellom måltidene.

Hormonene er på plass [emoji28] alene hjemme i kveld og sett alle episodene av bloggerne jeg ikke hadde sett... Juliane skulle føde og deg blei litt for mye for meg [emoji85]

Hadde festeblødning, og fikk ømme pupper omtrent samtidig. Dette var en uke før ikm. Var kjempetrøtt og hadde en liten mistanke i dagene før ikm :)

Veldig lite.... Kun bittelitt ømme pupper og ganske trøtt

Forstår ikke hvorfor jeg ikke har symptomer

Ikke ømme pupper heller her :yuck:
Jeg er trøtt, og blir fort sliten - det er vel det hele, enda.
Noen dager eier jeg ikke matlyst, mens andre eier jeg ikke metthetsfølelse :hilarious:

Ikke ømme pupper heller her :yuck:
Jeg er trøtt, og blir fort sliten - det er vel det hele, enda.
Noen dager eier jeg ikke matlyst, mens andre eier jeg ikke metthetsfølelse :hilarious:

Hm skikkelig mystiske greier... Tør ikke bestille med privat ul heller ☹️ redd for negativt svar

Jeg hadde nesten ikke noen symptomer i det hele tatt så tidlig sist, og generelt lite symptomer utover svangerskapet. Men det gikk helt fint, så er nok like normalt å ikke ha noen symptomer :)

Denne gangen har jeg allerede vært mer kvalm enn jeg var hele forrige svangerskap :hilarious::wtf: (og den er ikke såå ille enda nå heller :p)

Jeg er visst mye mer sliten enn jeg trodde. Naboen hadde spurt mannen min om jeg var blitt syk/sykemeldt siden jeg plutselig ikke var så mye ute lenger o_O

Jeg hadde nesten ikke noen symptomer i det hele tatt så tidlig sist, og generelt lite symptomer utover svangerskapet. Men det gikk helt fint, så er nok like normalt å ikke ha noen symptomer :)

Denne gangen har jeg allerede vært mer kvalm enn jeg var hele forrige svangerskap :hilarious::wtf: (og den er ikke såå ille enda nå heller :p)
Jeg er ikke en gang kvalm :bored: bare litt sånn små uggen, men ikke st jeg klager på det da. har hatt en kveld jeg måtte bare legge meg pga jeg var kvalm ..

Jeg er ikke en gang kvalm :bored: bare litt sånn små uggen, men ikke st jeg klager på det da. har hatt en kveld jeg måtte bare legge meg pga jeg var kvalm ..

Jeg var også bare litt små uggen forrige gang, i skammelig god form hele svangerskapet faktisk (bortsett fra mye halsbrann på slutten)! Spørs om jeg er like heldig med det denne gangen :p

Har bare litt ømme bryst og en del trøttere en vanlig . Verste er forstoppelsen ! Håper ikke det skal vare frem til termin .. kan jo være det er kroppen min sin måte og bli fødselsforberedet :laughing002

Her er det humøret som er det verste. Så sykt hormonell, blir kjempelett sint...:arghh: ellers er det murringer, trøtthet og større ømme bryst. Men går på støttebehandling med progesteron så hva som er hva er jeg ikke sikker på:wacky:

Her er det humøret som er det verste. Så sykt hormonell, blir kjempelett sint...:arghh: ellers er det murringer, trøtthet og større ømme bryst. Men går på støttebehandling med progesteron så hva som er hva er jeg ikke sikker på:wacky:

Tror samboer også mener hormonene er værst her [emoji28][emoji85] men jeg mener trettheten og jeg er uggen innimellom....

Er kjempe trøtt og litt små kvalm. Har vært på hytta sammen med svigers denne helga og jeg har stort sett lagt i en lenestol, og brukt bihulebetennelse som unnskyldning - er potte tett i hodet og nesen.

De siste dagene har jeg hatt fint lite symptomer. Bare litt uggen og må drikke vann og tisse hele natta. Forrige svangerskap var det også lite symptomer og jeg visste ikke en gang at jeg var gravid da jeg var i samme uke som nå.

Jeg jubler for at nipplene begynner å bli ømme, og jeg kjenner stikkinger i livmoren! :D Endelig noen symptomer bortsett fra kviser :shifty:

Back
Topp