Symptomtråd.

Ingen symptomer, tok en test 8 dpo bare for jeg hadde en liggende. Hadde aldri forventet så sterk strek så tidlig :eek: men va greit kvalm forrige svangerskap så regner med det kommer..

tett i nesa (kan være en forkjølelse som henger igjen)
er sykt sulten hele tiden
emosjonell til 1000, begynte å grine i dag da jeg så ei på youtube si at man burde føle seg vel i klærne sine.... xp

5+1 murringer og oppblåsmage

Utrolig tett i nesa, trøtt og småuggen. Usikker på hvor langt på vei jeg er pga ustabil syklus. Fikk 3+ i morges.

Ekstremt ømme bryster, og det siste døgnet har det kommet akkurat som støt i det ene brystet.

Oppblåst, murringer, stikkinger og ligamentsmerter. Vond korsrygg, så har allerede måtte kjøpt inn gravidpute [emoji85] Veldig trøtt sånn cirka midt på dagen og ettermiddagen.

4+2 i dag [emoji173]️

Ja foreløpig hvertfall, du også? :happy:

Ja jeg også [emoji2] Gøy med andre som har termin samtidig [emoji173]️ Du får skrive deg opp på terminlisten og joine meg under 13 [emoji173]️

Ømme nippler
Tung følelse i magen
Murringer
Ligamentsmerter
Kvalme som kommer å går

Er 5+6 :)

Tunge pupper og veeeeldig følsomme brystvorter (mest om kvelden)

Press i livmoren

Vond korsrygg og verkende bekken når jeg blir sliten

Murringer (helt ekstremt og på kanten ubehagelig)

Trøtt

Håper egentlig på kvalme. Ser på det som et veldig godt tegn (har ikke vært kvalm de andre gangene)

Er ikke mer enn 3+3

Tunge, ømme bryster hele døgnet og kvalm/uvel spesielt om morgenen og kveld. Veldig spent på hvordan det blir å ha nattevakt nå! 6+0 nå

Vonde pupper 5+2
Kan ikke en gang ligge på den uten at den er øm jo :bored:

Urolige bein!!!! Holder på å rable for meg! [emoji43]

Ømme pupper innimellom, og småuggen.. 5+4

Back
Topp