Symptomtråd.

Maaasse utflod er eneste symptom her.. er 3+4.. testet positivt i går

Når du begynner å gråte fordi hunden tar den rene trusa du skulle ha på etter dusjen og du har 5 til liggende på badet.... for så å synes hunden er den beste i verden 1 minutt etterpå...

Ikke så mye egentlig, murringer og litt humørsvingninger
Er 4+3 i dag..

Føler meg skikkelig gravid pga oppblåst mage! Har murringer+ ømme bryst. Svært god marlyst foreløpig!

Her er det mest mensmurring og ligamentsmerter. Så føles livmoren litt tung ut på en måteHar også litt ømme pupper. 4+2 i dag.

Kvalmen har virkelig tatt plass i denne kroppen iallfall! Håper det går over fortere enn sist (uke 28) !

Vonde pupper og av og til mensmurringer....

Syns det kommer og går veldig... Kjempe redd for SA/MA.... Men har ikke blødd og testene hadde god økning...

Kommer aldri til å klare slappe av...

Kjennes ut som det jobbes litt inni der, litt murringer :) Litt ekstra luktsensitiv og sulten (de to siste der er jeg alltid).

Har slutta med snus da, og det går overraskende greit foreløpig. :wideyed: Alltid snusa 1 boks + om dagen. (Skruf Orginal). Heier på dere alle som skal slutte :Heartpink

Generelt føler jeg meg veldig frisk, mye roligere og friskere enn jeg har gjort på årevis :happy090 Kan være tilfeldig. Går på Progynova også, så kan være jeg får litt mer balanse i hormonene :)

Jaa! Det verste blir å holde det skjult for mine kolleger, da det funker dårlig å bruke samme unnskyldning som sist :P

Ta en gammel snusboks, altså nikotinvarriant, å fyll opp den med nikotinfri[emoji5] Zeroberg sine poser ser ikke veldig nikotinfrie ut, perfekte for å skjule det med[emoji106][emoji5]

Har gjort omvendt og på jobb, ikke lov å snuse på jobb, så da har jeg hatt nikotinfri boks, med nikotinsnus i [emoji28][emoji85]

Nei gi seng er det inne nok forskning rundt, slik jeg forstår. Skal sies at jeg snuste både kick up, og quitt med ginseng i forrige svangerskap, før jeg selv ble klar over at ginseng var fyfy ‍♀️

Onico er god, og zeroberg, men ingen av dem er slim[emoji17] liker og best slim. Tror Onico har en slim i Sverige. Men usikker, kan være den ikke produseres overhode lengre‍♀️

Ta en gammel snusboks, altså nikotinvarriant, å fyll opp den med nikotinfri[emoji5] Zeroberg sine poser ser ikke veldig nikotinfrie ut, perfekte for å skjule det med[emoji106][emoji5]

Har gjort omvendt og på jobb, ikke lov å snuse på jobb, så da har jeg hatt nikotinfri boks, med nikotinsnus i [emoji28][emoji85]

Nei gi seng er det inne nok forskning rundt, slik jeg forstår. Skal sies at jeg snuste både kick up, og quitt med ginseng i forrige svangerskap, før jeg selv ble klar over at ginseng var fyfy ‍♀️

Onico er god, og zeroberg, men ingen av dem er slim[emoji17] liker og best slim. Tror Onico har en slim i Sverige. Men usikker, kan være den ikke produseres overhode lengre‍♀️
Er akkurat det jeg har gjort i noen uker nå ;)
Men den nikotinfri frister ikke å snuse og jeg er storsnuser... så får se om noen oppdager det eller ei :P

Jeg har vært litt småuggen av og på. Ikke direkte kvalm, men... Har og den vet ikke om jeg er kvalm eller sulten følelsen. Også fryser jeg noe voldsomt, og jeg pleier egentlig være ganske så varm av meg. Har også vært litt rar i magen, ene dagen er jeg helt forstoppa, neste motsatt (beklager detaljene)

Jeg er 4+6 å merker at jeg er litt småkvalm, så døyver det med mat. Kontinuerlig spising kommer til å gjøre underverker med vekten.:smiley-bounce022

Last edited:
Jeg har gledet meg til symptomene skulle komme, for forrige gang jeg ikke hadde symptomer mistet jeg. Nå angrer jeg nesten på at jeg ønsket symptomer for nå er kvalmen her for fult! Er nå 5+4 og jobber et sted med mye lukter :hungover: Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig...

Jeg har gledet meg til symptomene skulle komme, for forrige gang jeg ikke hadde symptomer mistet jeg. Nå angrer jeg nesten på at jeg ønsket symptomer for nå er kvalmen her for fult! Er nå 5+4 og jobber et sted med mye lukter :hungover: Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig...
Er i samme båt som deg, jobber i helsevesenet. Kjenner lukter og dusj tar på :yuck: sjefen vet om det, så satser på hun tilrettelegger så godt hun kan men er ikke enklet når vi har andre under henne som tar ofte styring. Så spørs hvor lenge jeg kan holde det skjult.:oops:

Småkvalm, ømme pupper, halsbrann og litt strekk i livmorområdet[emoji4] Og trøtt så klart[emoji28]

4+5 i dag og kjenner jeg at trettheten sniker seg på. I dag ble jeg kvalm på jobb, kjenner ekstra godt de luktene ja:hungover: Jobber også i helsevesenet.

Murrer som kommer og går. Hodevondt på morningen, trøtt, kvalm hele døgnet men ikke kastet opp. Sliter mer og mer mtp kroppslukter på jobb ambulanse/hjelpepleier. Puppene er ømme og vonde. Melkespreng følelse om j stryker over de. Oppe å tisser hver natt, det er jeg ikke til vanlig.
Fryser som bare det. Ligger med teppe ullgenser og dyne i senga, med føttene under bikkja. På dagen syns ungene og gubben det er så varmt inne men jeg fryser!!!

Skulle hatt mens igår, redd dagens murringer er tr...

Last edited:
Murrer som kommer og går. Hodevondt på morningen, trøtt, kvalm hele døgnet men ikke kastet opp. Sliter mer og mer mtp kroppslukter på jobb ambulanse/hjelpepleier. Puppene er ømme og vonde. Melkespreng følelse om j stryker over de. Oppe å tisser hver natt, det er jeg ikke til vanlig.
Fryser som bare det. Ligger med teppe ullgenser og dyne i senga, med føttene under bikkja. På dagen syns ungene og gubben det er så varmt inne men jeg fryser!!!

Skulle hatt mens igår, redd dagens murringer er tr...

Jeg jobber også som ambulansearbeider og det med lukter er virkelig utfordrende[emoji85]

Nå er jeg litt slått ut av forkjølelse så mulig jeg blander litt hva som er sykdom og hva som er graviditeten. Er kvalm, sulten og mett samtidig(!), svimmel, sliten og ømme bryster. Håper ukene kan gå litt fort så jeg kan få kjenne på spark snart, da blir jo alle symptomene verdt det :)

Merket at jeg var gravid rett etter EL, har mistet en spire i slutten av aug. Så ante ikke når EL var men jaggu hadde jeg rett. Kjente det med en gang på puppene, aldri vonde eller utnom når jeg er gravid. De var harde, tunge og ømme. Også mer melk (da jeg fortsatt har noen dråper fra sist gang). Murringene kom raskt og smertene i korsryggen. Trøtt er bare forbokstaven

Back
Topp