Symptomtråd.

Sult! Ellers ingenting, sist kom alt på en gang i uke 6! Åsså fryser jeg noe innmari men det kan lile gjerne være at det faktisk har blitt sinnsykt kaldt ute

hmm fler som fryser alltså? Jag är så kall hela tiden! trodde man blev varmare av graviditet? Kan inte minnas jag var frysen dem andra gångerna? :confused:

Fikk positiv test idag, hadde mensensmerter for 3-4 dager siden - som ga seg. Ellers ingen symptomer foreløpig! Med første kom kvalmen 2 uker etter positiv test

Yeey! Ja vi må stå sterke sammen i snus slutt! Har kjøpt inn ny nikotinfri i dag, noe kickup eller hva det var :P

Tror ikke vi skal ha kickup[emoji51] pga ginseng. Men Onico og zeroberg er trygge[emoji106]

Kick up, quitt og andre med ginseng er ikke bra, eller ikke nok forskning rundt ginseng i svangerskap. Dette er info jeg fikk i forrige svangerskap i 2016/2017.

Tror ikke vi skal ha kickup[emoji51] pga ginseng. Men Onico og zeroberg er trygge[emoji106]

Kick up, quitt og andre med ginseng er ikke bra, eller ikke nok forskning rundt ginseng i svangerskap. Dette er info jeg fikk i forrige svangerskap i 2016/2017.
Åååh det visste jeg ikke!
Er ginseng farlig altså? Kjøpte den da den er eneste jeg har finni som er slim variant..

Jeg er 4+1 i dag. Har vært skikkelig kvalm og litt dårlig i magen i dag. Er det virkelig mulig at det kan være pga graviditeten, eller er jeg bare på tur å bli syk?

Jeg er 4+1 i dag. Har vært skikkelig kvalm og litt dårlig i magen i dag. Er det virkelig mulig at det kan være pga graviditeten, eller er jeg bare på tur å bli syk?

vet inte hur tidlig det börjar... Jag går och väntar på symptomer... Har en del huvudvärk och litt såre bröstvårtor, oppblåst på kvällarna, men kunde gärna tänkt mig litt mer tydliga symptom :Heartpink

I dag var vi på besøk hjå eit vennepar. På veg dit reagerte eg veldig på lukta i bilen vår. Den var heilt grusom. Kjæresten min sa det ikkje lukta noe. Etter besøket kjørte me sjølvsagt samme bilen heim, og eg kjente ikkje nåke lukt. Kan slik "gravidluktesans" være litt av og på?

I dag var vi på besøk hjå eit vennepar. På veg dit reagerte eg veldig på lukta i bilen vår. Den var heilt grusom. Kjæresten min sa det ikkje lukta noe. Etter besøket kjørte me sjølvsagt samme bilen heim, og eg kjente ikkje nåke lukt. Kan slik "gravidluktesans" være litt av og på?
Jeg har aldri opplevd å ha forsterket luktesans under graviditet, så det kan jeg ikke svare på. Er heller plaget med tett nese :p

Oh shit! Skulle ha på meg jeans i dag som er litt trang over magen. Ble kjempe kvalm og kastet opp Blir vel likt svangerskap som sist da sikkert! Håper det ikke varer like lang tid denne gangen da i tilfelle, varte 8 måneder sist
Er også allerede kjempe trøtt og måtte opp å tisse i natt, noe jeg aldri gjør ellers.

Flere som drømmer mye nå?
Drømte jeg hadde SA i natt.. våkna av at jeg blødde masse og skjønte ingenting, bare satt på do og kikka i trusa... må være fryktelig for de som opplever det :(

Flere som drømmer mye nå?
Drømte jeg hadde SA i natt.. våkna av at jeg blødde masse og skjønte ingenting, bare satt på do og kikka i trusa... må være fryktelig for de som opplever det :(

det husker hag fra tidigere graviditeter! sinnsykt mye rare drömmer! ikke opplevd denna gången än!

Små vågor av kvalme idag och en sinnsyk trötthet flög på mig i eftermiddag! Gleder meg fint lite till battevakt inatt :sour:

Back
Topp