Det skjønte jeg ingenting avI dag da jeg våknet kunne jeg kjenne livmoren over symfysen Skal sies at blæren var sprengfull. Kjente den ikke etter å ha tømt blæra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønte jeg ingenting avI dag da jeg våknet kunne jeg kjenne livmoren over symfysen Skal sies at blæren var sprengfull. Kjente den ikke etter å ha tømt blæra.
Det er slitsomt altsåEr også kvalm omtrent hele dagen, bortsett fra på kvelden fra kl 20. Får ikke i meg noe mat før i 13 tiden. Blir kvalm av å ikke spise, men og av å spise. Går i div kjeks og knekkebrød uten pålegg. Middag frister lite. Blir kvalm av lukter, av og til lyder
Oi! Hvor langt er du kommet?
Jeg regner med jeg også kjenner det relativt tidlig denne gang. Min 4. graviditet, og hun som tok ul på meg 6+5/7+0 sist kjente toppen av livmora mi sa hun
I helgen har jeg vært ustyrtelig trøtt. Dårlig kombo med nattevakter altså. Igår kom jeg hjem kl 08. I seng 08:30, sov til 14:30. Sov 1 time fra 16:30 - 17:30 mens snuppa var på turn, og deretter sov jeg fra 19:30 - 21:30, og så fra 23, og helt til morgenen idag. Føler meg ikke noe bra idag da. Vanskelig å få ned mat..
Mindre symptomer idag
Har det noe å si? Dette er min syvende, men aldri kommet lenger enn uke 12. Utvider livmoren seg raskere når den har gjort det så mange ganger?
Dette vet du sikkert, men det er ikke anbefalt å jobbe natt som gravid. Det skal kunne tilrettelegges for deg så du slipper våkenetter [emoji5]
I know. Jobbet kun natt første svangerskapet, og gjør ikke det igjen.
Men, denne turnusen går til 10. februar, og har bare 8 nattevakter igjen frem til da. Så tar de, og lar være å sette opp noen på neste turnus (vi har ønsketurnus). Ikke tenkt å fortelle noe til sjefer eller kollegaer før ihvertfall uke 12. Helst ikke før jul etter jul.
Så bra! Ville bare nevne det i tilfelle du ikke var klar over det. Ikke meningen å være belærende [emoji5]
Noen med varierende symptomer? Jeg har hatt ekstremt ømme bryster hver dag fra eggløsning, og de siste ukene vært uvel/kvalm hver dag. Nå i dag har jeg ikke hatt kvalme og nesten ikke ømme bryster. Har derimot hatt mye vondt i korsryggen og "menssmerter", men ikke blod. Normalt? Mister jeg? Noen med meninger? Var på tul fredag, da var det hjerteslag. Men var i en liten bilulykke i går, så er litt engstelig nå... er 7+0 i dag
Har flyttet hundematen ut på gjesterommet av samme grunnI dag syns jeg kjøkkenet stinker kattemat (ikke så rart når to katter har maten sin der, noe de har hatt i flere år). Aldri merka noe lukt før, men brakk meg nesten. Æsj.