Jepp! Her stikker det bra, spesielt i lysken!Kjenner det murrer/stikker i livmoren og området rundt. Kjenner det utrolig godt når jeg nettopp har vært på do. Flere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Her stikker det bra, spesielt i lysken!Kjenner det murrer/stikker i livmoren og området rundt. Kjenner det utrolig godt når jeg nettopp har vært på do. Flere?
Ikke så mye i lysken her enda, men murrer godt i hele systemet.Jepp! Her stikker det bra, spesielt i lysken!
Hvor langt har du kommet?Nå er alle symptomer på plass her !
Sinnsykt kvalme, spesielt på ettermiddagen! Da kaster jeg alltid opp noen ganger.
Utrolig trøtt! Kan sove hele dagen
Sulten som aldri før
Så ømme pupper at jeg ikke klarer ha på BH
Drømmer helt syke drømmer
Kjenner det litt i bekkenet
Murringer som kommer og går
Masse utflod
Halsbrann
Humørsvingninger
Så oppblåst at jeg ser 6 mnder gravid ut
Kvisene begynner å avta da heldigvis !
Hvor langt har du kommet?
Spent på når det melder seg for fullt her også. Hadde en MA i fjor, da husker jeg at jeg var mye kvalm og slet med å spise.
Spent på når det melder seg for fullt her også. Hadde en MA i fjor, da husker jeg at jeg var mye kvalm og slet med å spise.
Frem til nå er det kun murringer, ømme pupper og trøtthet
5+0Hvor langt er du? Samme her
Jeg har det akkurat likedan! 7+1 i dag, og har følt meg "helt vanlig" siden onsdag. Det er litt skummelt, men jeg prøver å høre på mannen min som sier at det er jo lov å ha gode dager også.Er 6+3 og har har hatt en del symptomer helt fra starten av, slik som oppblåst mage, stikkinger/murringer i magen, trøtthet, hodepine, migrene og svimmelhet. Men for noen dager siden forsvant alle symptomer og jeg føler meg "helt vanlig" og som før jeg ble gravid. Har søkt litt på nett, og har skjønt at det er vanlig med symptomfrie perioder. Men blir jo likevel litt småbekymret.