Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som blir mest kvalm på kvelden?
Er det flere som sliter med trøtthet og slitenhet gjennom jobbdagen?
Fører til noe tiltaksløshet og det eneste jeg tenker på er senga
Ja, absolutt! Ett tiltak sjefen nevnte var at jeg kunne ta meg 20min på hvilerommet i løpet av dagen om jeg trengte det. Og etter det ble innført har jeg mer energi utover kvelden også.
Ja, det er faktisk et ganske stort problem for meg. Jeg er rett og slett fullstendig utmattet når jeg kommer hjem. Må bare holde ut til toåringen min har lagt seg, så kollapser jeg på sofaen. Legger meg i nitiden hver dag..Er det flere som sliter med trøtthet og slitenhet gjennom jobbdagen?
Fører til noe tiltaksløshet og det eneste jeg tenker på er senga
Hmmm, var mindre kvalm i morges enn de to forrige morgenene. Håper det ikke er et dårlig tegn...
Jeg tipper forresten av dette blir en gutt, da mye er annerledes fra sist allerede.Sliten, men en gåtur midt på dagen hjelper faktisk litt. Godt med friskluft og lys :-D
Puppene driver å vokser... litt upraktisk når jeg fra før bruker 80H i bh størrelse. (var nesten såpass at jeg kunne gått ned til 80G nå før graviditeten kom, men neida ikke nå lengre *sukk* )
Ikke så veldig kvalm enda, håper jeg slipper unna med det.
Men merker at stoffskiftet har satt i gang, er sulten 1,5 time etter forrige måltid.
... og kviser...
Er 4+6 i dag..
Har hekt ulike symptomer nå som sist..
-Sliter så sykt med murringer, blir nesten litt bekymret.
-I går kveld kunne jeg ikke ligge på siden :/ da fikk jeg en slags blanding av kvalme og halsbrann.
-Har veldig ømme pupper
-Følt meg litt svimmel de siste dagene
Kjempe urolige bein, kramper og vondtDere?? Er det flere som er urolig i kroppen? På kvelden er det værst,klarer liksom ikke sitte i ro. Må bevege meg,riste med beina eller løfte rygg og skuldre bbaaaaahhhhhh