Symptomtråd

Remy

Gift med forumet
Novembergull 2017
Ingen termingruppe uten symptomtråd! :p

Jeg hadde mye murringer både her og der mellom EL og IKM, men det var første pp etter pilleslutt, og jeg husker at jeg hadde mye sånt forrige gang jeg sluttet på p-piller også. Men når det også begynte å «verke» oppi det aller helligste når jeg gikk, begynte jeg å lure på om det kunne være noe likevel. Kjente det igjen fra forrige graviditet. Har også vært veldig svimmel og uvel noen dager før IKM, men det skyldtes nok like mye forkjølelse. Når det er sagt så ser jeg faktisk på FF-appen at jeg noterte at jeg var forkjølet i dagene før IKM ved forrige graviditet også. Har aldri tenkt på at det skulle være et «symptom», men kanskje det er noe i det likevel. :p
 
I går hadde jeg murringer å kjente jeg ble veldig nervøs. Vet ikke hvor vanlig det er? Ellers er jeg trøtt, anpusten, skjerpet luktesans, hodepine å veeeeldig kvalm :)
 
Jeg så ikke at du hadde laget en symptomtråd så jeg laget en i sta :p men skreiv slettet etterpå :)

Hos meg idag 3+6

*Murringer i magen å i ryggen
*Menssmerter
*Kvalm
*Tisser ofte
*svimmel ( Holdte på å svime av i dusjen igår)
*Mye utflod
*emosjonell :p Skriker om ungene ikke hører etter :p noe de ikke har gjort idag :(
*Veldig tørst ( Ikke sulten )

Ja det var nå litt :p
 
En del murringer her og! Første symptom var at jeg var overemosjonell så tårene rant av YouTubeklippene av syngende barn jeg satt på til jenta mi ;) Ellers så hadde jeg løs mage helt uten grunn for noen dager siden, det var noe av det første jeg hadde sist også :) Gruegleder meg til alle symptomene som skal komme! :)
 
I går hadde jeg murringer å kjente jeg ble veldig nervøs. Vet ikke hvor vanlig det er? Ellers er jeg trøtt, anpusten, skjerpet luktesans, hodepine å veeeeldig kvalm :)
Det er veldig vanlig! Forrige gang jeg var gravid skvatt jeg nesten over at det IKKE var blod i trusa hver gang jeg var på do, det kjentes jo ut som om mensen skulle komme hvert øyeblikk. Husker ikke når det ga seg, men tror det var sånn mesteparten av 1. trimester.
 
Jeg er 4+0
*vært mye på do
* svimmel
*tung i kroppen
*mye murringer og stikking i livmor
*trøtt
 
Trøtt ja. Har vært kronisk trøtt siden tuppa ble født så vet ikke om jeg kommer til å oppdage det symptomet inni all den andre trøttheten :p
 
Ja do besøk har det vært ofte av her også. Samt veldig sulten, og tørst. Nevnte jeg hetetokter? :)
 
Hetetokter og frysing om hverandre her. Kroppen klarer visst ikke bestemme seg helt for hva den vil.. ;)
 
Kun murringer og stikkinger her :D
 
Termin 2 mai :) 3+6 i dag!

Veldig mensmurringer :/ ganske vondt av og til.. Stigende HCG (tar strips hver dag, for å se at den ikke stagnerer).

Stinne, ømme bryster.. Har faktisk fått begynnende strekkmerker, hvor sykt det enn høres ut. Jeg hadde mye av dette som tenåring, så er sikkert ikke mange hormonene som skal til!

Varm.. Tørst.. Tisser hele tiden (opp om natta fra 7dpo). Mild kvalme som kommer og går ila dagen..
 
Termin 2 mai :) 3+6 i dag!

Veldig mensmurringer :/ ganske vondt av og til.. Stigende HCG (tar strips hver dag, for å se at den ikke stagnerer).

Stinne, ømme bryster.. Har faktisk fått begynnende strekkmerker, hvor sykt det enn høres ut. Jeg hadde mye av dette som tenåring, så er sikkert ikke mange hormonene som skal til!

Varm.. Tørst.. Tisser hele tiden (opp om natta fra 7dpo). Mild kvalme som kommer og går ila dagen..
Kan du lage deg et nick navn så kan jeg føre deg opp på terminlisten :)
 
Har også blitt døgnvill :p passer litt dårlig egentlig når man må stå opp igjen til 2 små som står opp like tidlig hver dag uavhengig ukedag eller helg :p :)
 
Har også blitt døgnvill :p passer litt dårlig egentlig når man må stå opp igjen til 2 små som står opp like tidlig hver dag uavhengig ukedag eller helg :p :)

Har det på akkurat samme måte :p største karen sto opp halv 7 idag :O
 
Har det på akkurat samme måte :p største karen sto opp halv 7 idag :O
Omtrent samme tid her også i dag. Våknet kl 06.39 av at minste kom å la seg ved min side. Største kom etter kl 07.20. Alt mellom 06.00-07.30 er veldig vanlig her :)
 
Jeg kjente strålingen mot halebeinet på torsdagen... Det slo meg sånn kjempehardt da at shitt, jeg er gravid [emoji14] Har hatt kraftig bekkenløsning med begge de to andre, forrige gang mistenkte jeg at jeg var gravid nettopp pga dette. Gruer meg nå og håper jeg får begynt tidlig nok å styrke opp så det ikke blir så ille.
*strålinger mot halebeinet
*kvalm
*fort sliten
 
Jeg kjente strålingen mot halebeinet på torsdagen... Det slo meg sånn kjempehardt da at shitt, jeg er gravid [emoji14] Har hatt kraftig bekkenløsning med begge de to andre, forrige gang mistenkte jeg at jeg var gravid nettopp pga dette. Gruer meg nå og håper jeg får begynt tidlig nok å styrke opp så det ikke blir så ille.
*strålinger mot halebeinet
*kvalm
*fort sliten
Uff ja den bekkenløsningen :( bør vell allerede gå til innkjøp av bekkenbelte :)
 
Stakkars mann, hormonell sa du :p
 
Back
Topp