Symptomtråd

Kom på enda et symptom som var noe av det som gjorde at jeg skjønte at noe var på gang. Blodtrykksfall! Har bestandig hatt en del av de, men var helt håpløst første halvdel av forrige svangerskap. Og nå er det på'n igjen.. Svartner for meg hver gang jeg reiser meg litt for fort.. Men jeg tar imot alle symptomer med åpne armer, for ingen av symptomene er særlig fremtredende enda.

Har voldsomt sterke symptomer allerede, mye mer enn jeg kan huske fra forrige gang :S

Svimmel hver gang jeg reiser meg opp.

Menssmerter

Veldig trøtt. I går sov jeg mer enn jeg var våken.

Kvaaaalm! Er det verste jeg vet altså :p

Kom på enda et symptom som var noe av det som gjorde at jeg skjønte at noe var på gang. Blodtrykksfall! Har bestandig hatt en del av de, men var helt håpløst første halvdel av forrige svangerskap. Og nå er det på'n igjen.. Svartner for meg hver gang jeg reiser meg litt for fort.. Men jeg tar imot alle symptomer med åpne armer, for ingen av symptomene er særlig fremtredende enda.
Jeg og. Kan i grunnen ikke huske om jeg hadde det sånn sist? Jeg orker ikke å stå for lenge om gangen heller, da begynner det å snurre rundt. :(
Men, klager ikke! Godt å kjenne at det skjer noe i kroppen!

Får noen veldige "tak" på sidene, fra lysken og ned mot rumpa.. Mannen klarte å antyde at det sikkert var placebo/fantomsymptomer, (han klarer ikke håpe at spira sitter enda engang stakkar :/). Men holdt på å klappe han i pappen når han antydet det styles/default/xenforo/hmh.gif

Wow!! Så mange symptomer dere har allerede :eek: jeg har bare litt ømme pupper! :happy: det kom samme dagen hcg'en ble synlig på strimmelen :) utrolig nok har jeg følt at jeg har mer energi nå enn på lenge :p må være lykkerusen :wacky:

Hadde det med mine to første men ikke denne gang enda. Føler med dere, hadde kjøre forbud pga besvimelse av den grunn også.

Idag

*Murringer fra en annen dimensjon!
*Løs mage..
*kjennes ut som om at tr er rett rundt hjørnet! en rennende følelse
*vonde pupper

Idag

*Murringer fra en annen dimensjon!
*Løs mage..
*kjennes ut som om at tr er rett rundt hjørnet! en rennende følelse
*vonde pupper

Skulle tro du skrev om meg :taunt014 samme her.. I tillegg til luft, som jeg skrev over her.. Puppene mine virker å være mer ømme om kvelden enn morgenen, som er rart? Eller?

Skulle tro du skrev om meg :taunt014 samme her.. I tillegg til luft, som jeg skrev over her.. Puppene mine virker å være mer ømme om kvelden enn morgenen, som er rart? Eller?

Hehe :p mine er også ømmere om kvelden ;) rart ja :p

Åh, jeg føler symptomene er så svake, noe som gjør meg litt nervøs for ma. Jeg hadde mye mer symptomer da jeg gikk gravid med jenta mi enn de gangene jeg mistet. Men blodtrykksfallene er her og har tyntflytende utflod..

Såååå trøtt! Gått og gjespet i hele dag på jobb! ZZZZzzz

Hei.

Jeg har ingen positiv test enda, men jeg har et spm. Jeg tror jeg hadde el tors eller fre og på søndag etter samleie kom det brunt slim og jeg hadde litt mensmurringer. Er det noen som har erfaringer med liknende? Legen sa sist jeg var innom at jeg blødde lett der inne...

Ømme bryster

Har ligamentsmerter ut av en annen verden... Har kommet og gått fra 3+5, men det tar skikkelig tak innimellom! Litt ekkelt, men samtidig så betyr det vel bare at det jobber og står på? :P

Hei.

Jeg har ingen positiv test enda, men jeg har et spm. Jeg tror jeg hadde el tors eller fre og på søndag etter samleie kom det brunt slim og jeg hadde litt mensmurringer. Er det noen som har erfaringer med liknende? Legen sa sist jeg var innom at jeg blødde lett der inne...

Hei på deg :)

Velkommen til forumet vårt :)

Jeg anbefaller deg å ta en titt inne på underforumet vårt for prøvere, der er det lettere å få svar på det du lurer på :)
Du finner underforumet her http://forum.babyverden.no/forums/vi-som-prøver-før-svangerskapet.294/

Lykke til :) Si gjerne ifra om du trenger hjelp til noe.

Murrer noe fælt nedi der i dag. Heia heia lille spire, voks i en fei!

Er 4+6 i dag..

Har hekt ulike symptomer nå som sist..

-Sliter så sykt med murringer, blir nesten litt bekymret.
-I går kveld kunne jeg ikke ligge på siden :/ da fikk jeg en slags blanding av kvalme og halsbrann.
-Har veldig ømme pupper
-Følt meg litt svimmel de siste dagene

Back
Topp