Symptomtråd

Fortsatt svimmel.

Fått veldig ømme pupper.

Fått omgangssjuka :( Ergo kjenner bare den og ingen symptomer!

Her er det ømme pupper.. Og ligament(kramper)smerter som kommer og går. Tisser en del, og er bestandig tørst.. Men det går nok hånd i hånd ;).

Ble bekymret når jeg ikke hadde vondt i lysken/livmor, men så kom det jaggu for en halvtimestid siden :P

Har bare 1 pupp (eller er da snakk om pup? Immigrant vettu) som er øm, rar altså! :laughing002 Ellers er det uggen følelse, svimmel, TRØTT, ligament smerter og meget oppblåst på kveldene.

Halsbrann :( så må jeg gå på do oftere.

Våkner kl 4-5 de siste nettene med skikkelig fæle drømmer. Vanligvis er jeg i koma til 6:30....

Jeg har nå fått noe så delikat som tyntflytende utflod, og jeg løper skytteltrafikk til toalettet fordi jeg tror det er tanta som kommer :nailbiting:

Ellers så kommer og går symptomene litt som nevnt. Det liker jeg ikke.. Får panikk når ikke puppene er særlig ømme om morgenen :wacky:

Kvalmen er der sånn vagt om morgenen, og når jeg kjører bil. Veldig subtil, but its there. Spent på om den blir verre eller holder seg der :P

Veldig plaget med luft :( sånn ordentlig vondt i perioder..

Skremmende fort den skulle melde sin ankomst, men kjenner den begynner å komme...Bekkenløsning... wuuhuuu. Fikk det i uke 11 sist. Vell tidlig å få det nå

Kjenner ennå ingenting. Kanskje litt ømme bryst men da kjenner jeg godt etter. Hadde mye plager forrige svangerskap som ikke er lenge siden. Med en baby fra før har jeg forhåpentligvis ikke tid til å kjenne etter så mye:)

I dag har jeg vært så svimmel, trøtt og sliten at jeg måtte dra hjem fra jobb for å sove litt før jentungen kommer hjem fra bhg. Jeg merker at det er noe annet å være gravid når man har en liten en fra før, ja! Sist gang kunne jeg jo bare legge meg nedpå når som helst! :p

Masse utflod. Herregud. Var sikker på at det måtte være tanta som kom. Må nok kjøpe inn litt truseinnlegg ja!

Åhh ja den første svangerskap var en drøm altså! Stupetrøtt og måtte sykle oppover bakken med 2 trøtte barn. 3 dager på råd. Ikkje å anbefale! I går var dei så snille at dei la mamma hvile for en halv time ❤

Utflod her og, kjenner den følelse Kanelstang ;)

Ryggen og bekkenet er så vondt etter mange tøffe dager på jobb. Fri helg og 1 veke ferie; here i come!

Merker at jeg og er trøtt ja.. Hele tiden! Sandpapirøyne :P hihi :)

Jeg som pleier å være skikkelig turbo på jobb, super-effektiv og full av energi, jeg er så trøtt og vimsete og føler at jeg ikke får gjort noe... Glemmer plutselig hva jeg holdt på med, og mister fokus av små distraksjoner. Rett og slett veldig sliten.

Så var det jeg igjen da som ikke får sove på natten :p heldigvis har jeg mulighet til å legge inn en dupp på dagtid :)

Strekkefølelse i venstre lyskeområde. Det har jeg hatt siden uke 3+0. Og så er jeg trøtt. Vurderte sterkt å legge meg samtidig med treåringen kl 18:50 i går.

Back
Topp