Symptomtråd

Ryggen er litt mer kranglete enn vanlig, men det kan også ha sammenheng med mindre styrketrening i det siste, så vektlegger ikke den mye.

Men ømme pupper har jeg kun når jeg er gravid, så det var det som gjorde at jeg testet 3 dager før forventet mens.

Og så har humøret vært litt uforklarlig den siste uken.

Puppene er mye mindre ømme nå enn tidligere :/ håper det ikke betyr at det er en ny SA på vei.. Blir så stressa!

Puppene er mye mindre ømme nå enn tidligere :/ håper det ikke betyr at det er en ny SA på vei.. Blir så stressa!
Nei nei, sånn må du ikke tenke! Symptomene kommer og går hos alle, og betyr ingenting, det er helt normalt ❤️

Jepp, symptomene kommer og går! Men skjønner du blir stressa!

Her har lufta inntatt magen! Småraper og prumper hele tiden! Kan være etterskjelv av omgangssjuka, men kjennes veldig likt ut som forrige svangerskap. Bukselinningen strammer allerede!

5 uker i dag, så naturlig nok ikke så mye symptomer ennå. Men litt ømme pupper og murringer i mage/rygg. Luktesansen kommer og går, og merker jeg er litt følsom. Sånn typisk pms :p Med førstemann kom kvalmen i uke 6, jeg GRUER meg :depressed:

Jeg har vært utrolig sliten de siste dagene! Sovner fort på kvelden, men nå er det fjerde natten på rad at jeg våkner veldig hyppig. Pleier å sove som en stein hele natten. Har til og med måtte stå opp for å tisse i løpet av natten, noe som er veldig ulikt meg. Regner med at dette er vanlig symptom?

Har også urolige bein på kvelden, kribler i leggene. Og luft i magen. Litt ømme brystvorter også.

Uvant med forandringer i kroppen, men gleder meg til fortsettelsen :)

Jeg har vært utrolig sliten de siste dagene! Sovner fort på kvelden, men nå er det fjerde natten på rad at jeg våkner veldig hyppig. Pleier å sove som en stein hele natten. Har til og med måtte stå opp for å tisse i løpet av natten, noe som er veldig ulikt meg. Regner med at dette er vanlig symptom?

Har også urolige bein på kvelden, kribler i leggene. Og luft i magen. Litt ømme brystvorter også.

Uvant med forandringer i kroppen, men gleder meg til fortsettelsen :)
Veldig vanlig å måtte tisse oftere, også om natten. Det er helt normalt å være veldig trøtt hele tiden også :)

Jeg har en slags strekk-følelse i høyre lyske, må tisse ca 10 minutter etter jeg tisset forrige gang, har litt problemer med å sove en hel natt, og de siste netter har jeg hatt skumle/vonde drømmer, på grensen til mareritt. Tror at noe av dette er symptomer.

Her har symptomene allerede rukket å endre litt på seg allerede. Er 5+1 i dag og forrige uke var jeg svimmel og småkvalm etter jeg hadde spist og var veldig varm.
De som er her fortsatt og har merket de siste dagene er:
* flyr på do minst hver time
* veldig tørst!
* humørsvingninger! (Redd typen snart flytter i båten)
* blodtrykksfall når jeg reiser meg for raskt
* ømme brystvorter
* murringene har blitt sterkere
* tett nese OG luktesans fra en annen verden!
* fortsatt varm, men ikke så ille
* blir anpusten bare jeg går opp trappa.
* har merket noe øverst i venstre lår/lysken, men ikke veldig sterkt.

Ble overrasket over at kvalmen kom allerede i dag, bare uke 4+4. Kvalmen har ikke kommet så tidlig i de to foregående graviditetene mine. Hjalp heldigvis med salte kjeks.

3+4:
- Tisser mye
- Ømme bryst
- Suuuuuulten
- Mye utflod
- Trøtt

Om det er slik at jeg er gravid (noe jeg er overbevist om)
* diaré
*murringer
*kvalm hele dagen
*ømme bryster
*svimmel
*tørst

I dag har jeg vært syyyykt kvalm :( men tolker det som et godt tegn :)

Trøttere enn vanlig, såre og ømme brystvorter, noe større pupper, murringer i underlivet, humørsvingninger, dårlig matlyst - også når det gjelder godteri, treg mage og noe forsterket luktesans. Og jeg som ikke trodde jeg hadde symptomer ;)

Brekker meg av ALT. Synet av matrester.. Lukten fra mat i kantina. Dette er jo håpløst! Men, blir ikke kvalm.. Bare brekker meg? Veldig merkelig :P

Har ingen symptomer...kjenner det uroer meg! Ååh, klarer ikke vente på ul!

Back
Topp