Symptomtråd

Hmmm, var mindre kvalm i morges enn de to forrige morgenene. Håper det ikke er et dårlig tegn...

Er det flere som sliter med trøtthet og slitenhet gjennom jobbdagen?
Fører til noe tiltaksløshet og det eneste jeg tenker på er senga

Ja, absolutt! Ett tiltak sjefen nevnte var at jeg kunne ta meg 20min på hvilerommet i løpet av dagen om jeg trengte det. Og etter det ble innført har jeg mer energi utover kvelden også.

Ja, absolutt! Ett tiltak sjefen nevnte var at jeg kunne ta meg 20min på hvilerommet i løpet av dagen om jeg trengte det. Og etter det ble innført har jeg mer energi utover kvelden også.

Det hørtes godt ut :)
Har ingen ønsker om å fortelle noe til jobben enda, så for meg gjelder det å prøve å skjule trøttheten.. Jobber også ute på brakke, så her er det ikke noe hvilerom - kun bråk!

Ja, det er faktisk et ganske stort problem for meg. Jeg er rett og slett fullstendig utmattet når jeg kommer hjem. Må bare holde ut til toåringen min har lagt seg, så kollapser jeg på sofaen. Legger meg i nitiden hver dag..

I går MÅTTE jeg ha brød med makrell på på kvelden. Tidligere på dagen tømte jeg en boks med hjemmelagd syltetøy..
Hjemme dag to i dag med kvalme.
Murringene har blitt svakere.
Hormonella herjer innimellom.
Fått noen stikk i lysken når jeg snur meg feil (kjennes ut som om noe strekker seg feil)
Brystene er skikkelig vonde.
Trenger 10 timer søvn for å fungere, pluss en halvtime på dagtid.

Alt lukter jo helt forferdelig i dag! Vitaminpulveret til datteren min (det har alltid luktet litt fiskemat-aktig, men i dag ble jeg skikkelig kvalm av lukten fra det), det lukter vondt på vaskerommet, i gangen, på kjøkkenet, og ute er det en helt forferdelig stank :dead: Haha

3+2, lite symptomer ennå da, men kjenner at det foregår noe nede i magen :) Også er jeg forkjøla, men det er jo alle andre for tia og så :P Ellers ingenting. Så greit å være litt lenger "bak" i gruppa, så ser jeg hva dere andre har vært/går igjennom ;)

Kvalm, vondt i hodet og dausliten. Ååååååhhhh! :( :(

Sliten, men en gåtur midt på dagen hjelper faktisk litt. Godt med friskluft og lys :-D
Puppene driver å vokser... litt upraktisk når jeg fra før bruker 80H i bh størrelse. (var nesten såpass at jeg kunne gått ned til 80G nå før graviditeten kom, men neida ikke nå lengre *sukk* )
Ikke så veldig kvalm enda, håper jeg slipper unna med det.
Men merker at stoffskiftet har satt i gang, er sulten 1,5 time etter forrige måltid.
... og kviser...

Sliten, men en gåtur midt på dagen hjelper faktisk litt. Godt med friskluft og lys :-D
Puppene driver å vokser... litt upraktisk når jeg fra før bruker 80H i bh størrelse. (var nesten såpass at jeg kunne gått ned til 80G nå før graviditeten kom, men neida ikke nå lengre *sukk* )
Ikke så veldig kvalm enda, håper jeg slipper unna med det.
Men merker at stoffskiftet har satt i gang, er sulten 1,5 time etter forrige måltid.
... og kviser...
Jeg tipper forresten av dette blir en gutt, da mye er annerledes fra sist allerede.

Er 4+6 i dag..

Har hekt ulike symptomer nå som sist..

-Sliter så sykt med murringer, blir nesten litt bekymret.
-I går kveld kunne jeg ikke ligge på siden :/ da fikk jeg en slags blanding av kvalme og halsbrann.
-Har veldig ømme pupper
-Følt meg litt svimmel de siste dagene

Hei.

Må bare høre hvordan det går med deg nå?

Jeg har fått positiv digital i dag (10 dpo) men måtte bare inn hit og sjekke om noen andre har samme symptomer som meg. Har ikke turt å melde meg inn her fordi jeg har da så fryktelige menssmerter. Jeg går bare og sjekker for blod innimellom, for jeg klarer ikke å tro at mensen ikke skal komme på mandag.

Kjenner jeg blir litt kveldskvalm nå! Et par kvelder og nå,sitter i halsen/svelget... Æssssj

Jeg vet ikke om jeg har gravid symptomer eller om det er fordi jeg har blitt syk. Har feberverk i kroppen og vond hals. I tilleg følger kvalmen som går opp å ned gjennom hele dagen(værst på kveldstid) og en svimmelhet ute å går. Begynte så vidt igår, å tatt seg opp idag. Jeg har ingen plan om å fortelle noe på jobb før vi har passert uke12. Så håper bare kvalmen gjemmer seg bort. Kvalmen kan jeg fint unngå dette svangerskapet så lenge alt går bra :-)

Dere?? Er det flere som er urolig i kroppen? På kvelden er det værst,klarer liksom ikke sitte i ro. Må bevege meg,riste med beina eller løfte rygg og skuldre bbaaaaahhhhhh

Dere?? Er det flere som er urolig i kroppen? På kvelden er det værst,klarer liksom ikke sitte i ro. Må bevege meg,riste med beina eller løfte rygg og skuldre bbaaaaahhhhhh
Kjempe urolige bein, kramper og vondt :( føler også at bekkenløsningen sniker seg sakte tilbake. H Å P E R I K K E :o

Back
Topp