Symptomtråd

Kan også nevne at jeg er sinnsykt forbanna om dagen. Det var jeg sist også,varte frem til 2 tri. Snapper for ingenting,klikker og er helt bananas. Kjæresten er redd for meg!:D hahah irriterende å være sånn, er jo ellers glajenta!

Begynte plutselig å tute og grine nå i sted mens vi så på en svært lite emosjonell actionserie:) Sist svangerskap gråt jeg så tårene sprutet da jeg rev ned toåringens lekeheisekran:D

Murringer i rygg, eggstokk og livmor. Ømme pupper.

Luft smerter og sykt kvalm, klarer ikke tanken på enkelte mat varer nå. Så begynte jeg å gråte helt uten grunn da jeg tittet på et oppussingsprogram på tv i dag :p

Er så utrolig trøtt, var det sist også så derfor jeg testet meg denne gang. Har også litt menssmerter. Håper svangerskapet blir fysisk likt som forrige gang, ingen kvalme! :dance008

Etter å ha tatt livet svææært med ro den siste uka er kvalmen på et ok nivå. Alt av mat og lukter er bare ekkelt da.. Ellers gråter jeg og av alt og ingenting. Gråter fordi jeg er lei av å være kvalm, gråter når jenta prøver å synge med på let it go noe som ender med at jeg gråter bsre jeg hører let it go :p

Ikke mye ennå, bare 3+5 :P men kjenner et ganske konstant trykk i nedre del av magen/ryggen. Er rimelig forkjølet, så vet ikke hvilke symptomer som kommer av det og hvilke som skyldes graviditeten x)

Vondt i magen pga luft og forstoppelse. Helt jævlig. Prøver å drikke mer vann, håper det skal hjelpe.

Vondt i magen pga luft og forstoppelse. Helt jævlig. Prøver å drikke mer vann, håper det skal hjelpe.

Uff, slike luftsmerter er skikkelig vondt. Husker jeg slet veldig med det i uke 7-9 i 1.svangerskap. Vann og det å bevege seg, om man klarer vel og merke, hjelper litt på, ja!

Er redd jeg lekker fostervann. Har hatt mye utflod men ikke som nå. Nå er dt som om dt bare renner heletiden og bruker bind men dt kommer fortsatt i trusa....helt håpløst...var på kontroll hos legen og hun tokk test men har ikke hørt noe fra legen...noen andre som har dt sånn?

Uff, slike luftsmerter er skikkelig vondt. Husker jeg slet veldig med det i uke 7-9 i 1.svangerskap. Vann og det å bevege seg, om man klarer vel og merke, hjelper litt på, ja!
Er mye i bevegelse i jobben, men vet jeg kan bli flinkere til å få i meg væske, så det er det første jeg må prøve. Krysser fingrene for at det gir effekt :)

Er redd jeg lekker fostervann. Har hatt mye utflod men ikke som nå. Nå er dt som om dt bare renner heletiden og bruker bind men dt kommer fortsatt i trusa....helt håpløst...var på kontroll hos legen og hun tokk test men har ikke hørt noe fra legen...noen andre som har dt sånn?

Jeg har mye vannete utflod, og fått beskjed fra gynekolog om at det er helt normalt når man er gravid. Det er svært sjeldent man "lekker fostervann" så tidlig i svangerskapet:) Krysser fingre, og tror, at det du opplever er utflod:)

Jeg har og masse tyntflytende utflod. Kan plutselig kjenne det renner skikkelig, nesten som om jeg tisser på meg..

Back
Topp