Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, huff, vi får håpe det ikke er permanent i hvertfallDet her er et av de tydeligste symptomene hos meg. Husker det var helt ille sist svangerskap, og er ikke blitt noe bedre i dette. Er så slepphendt og distré at jeg nesten ikke fungerer i hverdagen. Mannen erter meg skikkelig for det![]()
litt kvalme som kommer og går gjennom dagen, spesielt om det er en stund siden jeg spiste, veldig mye gode murringer i magen, EKSTREMT trøtt og sliten heeele dagen (gjør ikke humøret bedre for å si d sånn...
)Har ikke kjent så mye nedover beina ennå jeg, men er litt stikking i magen/korsryggen hos megSmerter / stikkinger nedover beina og svake menssmerter lik de jeg har når mensen skal komme :/ Er dette vanlig?
Har ikke kjent så mye nedover beina ennå jeg, men er litt stikking i magen/korsryggen hos megog et svakt, konstant press nederst i magen, som mensen. Vil tro at så lenge det ikke er veldig vondt og du ikke blør så er det normalt
![]()
Får håpe at spiren holder seg på plass <3 tror det er ganske normalt for mange med litt murringerDet gjør absolutt ikke like vondt som mine vanlige mensensmerterDe gjør meg likevel urolig siden jeg ikke hadde sterke smerter når jeg hadde sa tidligere i år, men mer som svake menssmerter. Får håpe det er uskyldig, har heldigvis ikke blødd (enda)..

Vel, jeg begynte å gråte av "extreme cuponing" her forleden dagBegynte å gråte av slankekrigen. Symptom nok for i dag![]()

Hahaha fantastisk! Ikke rart mannen syns jeg er litt vanskelig å være sammen med om dagenVel, jeg begynte å gråte av "extreme cuponing" her forleden dag![]()