Symptomtråd

Strekkmerkene på magen etter forrige svangerskap har begynt å bli tydeligere igjen! :o Og det uten at magen har blitt større (ja, jeg har tatt mål). Hva er greia med det?

Det her er et av de tydeligste symptomene hos meg. Husker det var helt ille sist svangerskap, og er ikke blitt noe bedre i dette. Er så slepphendt og distré at jeg nesten ikke fungerer i hverdagen. Mannen erter meg skikkelig for det :p
Haha, huff, vi får håpe det ikke er permanent i hvertfall ;)

6+0. Store, ømme pupper. Supervarm hver kveld, skulle tro eg var kommet i overgangsalderen.

4+3 i dag.
Hormonell så det ikke ligner grisen! Griner for ingenting, og klikker i vinkel bare noen ser på meg:shifty: litt kvalme som kommer og går gjennom dagen, spesielt om det er en stund siden jeg spiste, veldig mye gode murringer i magen, EKSTREMT trøtt og sliten heeele dagen (gjør ikke humøret bedre for å si d sånn...:hungover::hilarious:)

Jeg er 6+4 idag. Og har hatt spysjuka og influensa de siste ukene. Nå begynner jeg p føle meg litt bedre fra sistnevnte. Og da kjenner jeg plutselig kvalmen som kommer og går. Kommer fort om jeg ikke har spist på en stund..

Åh, denna gråtinga er pinlig! Jeg er 4+2. Var hos legen i dag for å få henvisning til sykehus (tidlig ul og bakterieprøve). Og jeg begynte plutselig å gråte, plutselig bare rant tårene og legen ble neste bekymret. Jeg måtte forklare at jeg reagerer sånn på hcg :p

Stuptrøtt (men tror det også skyldes Crinone, progesteronstøtten). Jeg gruer meg til foreldremøte senere i dag som varer helt til 21.30, for jeg kunne helst tenke meg å legge meg samtidig med sønnen! :)

Smerter / stikkinger nedover beina og svake menssmerter lik de jeg har når mensen skal komme :/ Er dette vanlig?

Smerter / stikkinger nedover beina og svake menssmerter lik de jeg har når mensen skal komme :/ Er dette vanlig?
Har ikke kjent så mye nedover beina ennå jeg, men er litt stikking i magen/korsryggen hos meg :) og et svakt, konstant press nederst i magen, som mensen. Vil tro at så lenge det ikke er veldig vondt og du ikke blør så er det normalt :)

Har ikke kjent så mye nedover beina ennå jeg, men er litt stikking i magen/korsryggen hos meg :) og et svakt, konstant press nederst i magen, som mensen. Vil tro at så lenge det ikke er veldig vondt og du ikke blør så er det normalt :)

Det gjør absolutt ikke like vondt som mine vanlige mensensmerter :) De gjør meg likevel urolig siden jeg ikke hadde sterke smerter når jeg hadde sa tidligere i år, men mer som svake menssmerter. Får håpe det er uskyldig, har heldigvis ikke blødd (enda)..

Det gjør absolutt ikke like vondt som mine vanlige mensensmerter :) De gjør meg likevel urolig siden jeg ikke hadde sterke smerter når jeg hadde sa tidligere i år, men mer som svake menssmerter. Får håpe det er uskyldig, har heldigvis ikke blødd (enda)..
Får håpe at spiren holder seg på plass <3 tror det er ganske normalt for mange med litt murringer :) får håpe ukene går fort så bekymringene kan slippe litt taket!

Kvalmen starter på kvelden. Jeg har våknet opp siste nettene og ender raskt med å henge over do. Er skikkelig kvalm fram til lunsjtider. Har klaget over manglende symptomer, så får si meg glad for merkbare tegn:) OG vet mange av dere er kvalme døgnet rundt :o

Last edited:
Wohoo, jeg var kvalm i 10 minutter i sta XD var ikke veldig mye kvalm sist, men da gikk det også galt, så er forberedt på at dette svangerskapet blir annerledes. Om det begrenser seg til en kort periode på morgenen skal jeg være glad. Men vi får se, er enda bare såvidt over 5 uker. :p

Kvaaaaalm! Mye stikking i livmorområdet å griner for ingenting :p trøtt, ja hele tiden!! Blir fort aggressiv og glefser til mannen ;)

Synes det er vanskelig å skille mellom gravidsymptomer og bare vanlige "plager"... Som i dag er jeg ganske trøtt, men var også oppe tidligere enn vanlig. Har svak hodepine, men dette er vanlig for meg å ha nå og da :P Eneste jeg VET er ekte symptomer er murringene i mage/rygg + at hodet ikke henger med :offtheair

Begynte å gråte av slankekrigen. Symptom nok for i dag :laughing025

Hadde litt kramper i livmora her nå nettopp.. Det likte jeg dårlig!! Skummelt. Ikke veldig vondt, men kjente det.. Hmmmm...!

Back
Topp