Symptomtråd

Føler meg heldig som har sluppet unna den verste kvalmen! Kjenner antydning til kvalme om formiddagen, men som regel går det over hvis jeg spiser en frukt/knekkebrød. Ellers er jeg trøtt og sliten, har vært litt svimmel de siste dagene. Sovner på sofaen hver kveld. Vanligvis har jeg ingen problemer med å være våken til tolv om kvelden, men nå legger jeg meg mellom kl ni og ti!
Har hatt "menssmerter" helt siden IKM. Blir like overrasker hver gang det ikke er noe blod på papiret :)

Jeg er ofte rastløs!
Rart mtp jeg fikk total utmattelse sist når det gikk galt :P

Hihi... God morgen!
Jeg sovner tidligere for hver dag. La meg kl 20 i går, har vel sovet 10 timer.... Er ikke helt uthvilt heller Jeg har definitivt fått sovehjerte som symptom.

Er det normalt at murringene tar pause en stund? Har kjent det nesten hele tiden siden positiv test, men nå er det ikke der. Veldig svakt i så fall. Våknet slik i morges... Ellers ingen symptomer. Er 4+3

Er det normalt at murringene tar pause en stund? Har kjent det nesten hele tiden siden positiv test, men nå er det ikke der. Veldig svakt i så fall. Våknet slik i morges... Ellers ingen symptomer. Er 4+3
Jepp, helt normalt! Her kommer og går symptomene veldig.

Mine har også forsvunnet litt nå siste uken. Er 8+0 i dag

Mine har også forsvunnet litt nå siste uken. Er 8+0 i dag
Okei, da satser jeg på at det ikke er et dårlig tegn ;) Har testet litt nå og da, og de blir bare sterkere og sterkere :) symptomene er vel forskjellige utover i svangerskapet.

Har vært kvalm i det siste, og i dag har jeg jammen begynt å kaste opp :dead:
Men tar det egentlig som et godt tegn da jeg ikke har vært dårlig i de andre graviditetene (ma og sa)

Nå må jeg også innse at trøtthet er et symptom her. Trøtthet kan jo variere en del til vanlig, men nå har jeg akkurat lagt meg, etter å ha sovet mesteparten av kvelden fra kl 8 på sofaen :P

Har vonde bryst i dag :p har også veldig vondt i høyre eggstokk å mye strekninger i livmor :) kvalm !!! Nevnte jeg utflod? :p Gaad, såå det renner :p

Kvalmen kom på som bestilt. Fikser ikke stanken av bikkja og klarer ikke kaffe. Nøyaktig som sist.

Er det vanlig å ha veldig varierende symptomer, som kommer og går i førsten? (uke 4-5)

Helt ekstreeeemt ømme pupper, skikkelig kvalm på kvelden og skikkelig vond korsrygg :p

Luft i magen de lux :sour:, utrolig ubehagelig.... Har kjøpt meg minifom og fenikkel te, i håp om at det skal hjelpe. Også er jeg ekstremt trøtt o_O

Ømme bryst (hele puppen + niplene har begynt å bli litt mer følsomme i dag) trøtt hele veien og mye utflod (mest tynt/vannaktig)

Back
Topp