Symptomtråd

Har vært så vannvittig trøtt de siste par ukene, pluss endel kvalm, mest utover ettermiddag og kveld så mistenker kvalmen kommer av at jeg har vært trøtt/sliten. Nå igår og idag så har jeg vært mye mer pigg, mindre trøtt og mindre kvalm, så håper virkelig det har snudd med trøttheten/kvalmen og at det ikke bare er fordi jeg har hatt fri :-/

Suuuulten og kvalm dårlig kombo

Jeg er 5+0,
Har fått ny døgnrytme... Slokner i 22-tiden hver kveld og sover til 6 el 7.
Hyppig vannlating.
Treg mage.
Litt stikninger rundt livmoren i dag, voksesmerter?!
Mer utflod.
Økt sexlyst!
I uke 5 var sultfølelsen helt borte og jeg spiste bare fordi jeg burde.
I dag når jeg startet på uke 6 har det snudd, jeg blir fort mett også går det 10 minutt før jeg er like skrubbsulten!
Ømme bryst.

Steinhard i magen.. Begynner å bli fortvila nå :( gjør så vondt og jeg blir enda kvalmere.. I tillegg er jeg helt utmattet! Skjønner ikke hvordan jeg skal fungere på jobb i morgen :(

4+0. Har vært så klosset og glemsk siden jeg fant ut at jeg er gravid :P nesten redd for å gå på jobb å gjøre en kjempetabbe... Flere som har det sånn? x)

4+0. Har vært så klosset og glemsk siden jeg fant ut at jeg er gravid :P nesten redd for å gå på jobb å gjøre en kjempetabbe... Flere som har det sånn? x)

7+4, og ja, så absolutt! Sendte mail til feil leder i går og det ble masse misforståelser rundt den så litt skremt for slike tabber igjen..

I dag var jeg så dårlig at jeg måtte gå hjem fra jobb. Mulig jeg må få meg en sykemelding, kanskje på 50% eller noe. Jobber i butikk, så jeg må forholde meg til kunder og høyt tempo absolutt hele dagen. Det klarer jeg bare ikke nå :(

Det her er et av de tydeligste symptomene hos meg. Husker det var helt ille sist svangerskap, og er ikke blitt noe bedre i dette. Er så slepphendt og distré at jeg nesten ikke fungerer i hverdagen. Mannen erter meg skikkelig for det :p

Er stuptrøtt om dagen. I perioder hver dag så føler jeg meg som en zombie. Er helt utmattet, her om dagen så klarte jeg såvidt å kjøre hjem fra jobb. Og etter jobb så ligger jeg på sofaen og døser, har mest lyst til å legge meg kl 17. Har vært hos legen idag for å sjekke om jeg mangler noe.

Et symptom jeg har denne gangen og som jeg hadde sist også er at jeg er så utrolig skvetten :dead: Skikkelig slitsomt, alt som kommmer brått på gjør at jeg hopper himmelhøyt. Merkelige greier.

Neseblod, vond smak i munnen, lett kvalme, veldig vonde bryst og murringer. Og andpusten! Kan jo ikke gå en meter uten å puste som en sel :P

Fortsatt svimmel, og veldig trøtt. Er ikke kvalm akkurat, men blir ofte litt uvel utover dagen. Det murrer litt i magen, det koser jeg meg skikkelig med. Godt å kjenne at det gror inni der! :)

Back
Topp