Symptomtråd

Tett i nesen
Murring nederst i magen
Stikking når jeg nyser eller gjør bråe bevegelser
Tisser hyppig
Tretthet
Sover dårligere (våkner tidlig på morgenen og får ikke sove igjen)
Humørsvingninger

Håper jeg slipper unna halsbrann, kvalme og bekkenløsning/låsning denne gang

Litt ulmende kvalme som dukker opp når jeg er sliten. Vonde brystknopper. Snart 6+0, da kvalmen kom sist. Håper virkelig ikke den kommer denne gang

Puppene er mye mindre ømme nå enn tidligere :/ håper det ikke betyr at det er en ny SA på vei.. Blir så stressa!
Det er slik hos meg og. Det har kommet å gått litt i hvor ømme de er. Blir selvfølgelig redd og bekymret jeg og da. Men jeg velger å tro at dette går veien for oss og dere :-)

Kvalmen kom for fullt i går. I tillegg er jeg helt utmattet. Sikkert mye pga av at jeg ikke får i meg nok næring, pluss at jeg har jobbet altfor mye overtid, er så sliten.. Dagen i dag på jobb var tøff, håper dette går over innen rimelig tid :(

5+2 nå.
Murringer, sinnsykelige ømme bryst, tretthet og kvalme er så smått begynt å melde seg. Humørsvingninger har man, så stakkars sambo får gjennomgå allerede. :-P
Lå strøken hele 1.trimester med første mann pga kvalme, tidlig bekkenløsning fikk man oxo. Så krysser fingrene for at det blir litt bedre den her gangen :)

Haha, preggobekymringer assa ... Her har jeg gått og bekymret meg litt over at jeg har vært syk og i så dårlig form at det har overskygget alle andre symptomer. Nå som jeg er på bedringens vei er murringen tilbake, spesielt i ryggen. Men nå synes jeg liksom det murrer annerledes. Djises! :p

Murringer!! Herregud altså! De er vondere enn jeg husker!

Flere som blir mest kvalm på kvelden?
Her er jeg litt kvalm på morgen, helt grei på dagen, men på kvelden er jeg veldig kvalm. Fordelen er jo at jeg klarer meg fint på jobb siden jeg jobber dagtid :)

Nå har ikke jeg vært så mye kvalm, verken i forrige svangerskap eller så langt i dette, men de dagene jeg var/er kvalm, så blir det gradvis verre og verre utover dagen.

Er bare trøtt.... Det er nok også fordi at jeg de siste dagene har våknet 4-5... Lenge før vekkerklokken ringer. Og får ikke sove igjen.

Skikkelig kvalm da jeg våknet i dag. På nippet til å kaste opp. Så gikk og la meg igjen og håper på en bedre start senere.

Jeg er kvalm døgnet rundt! Var litt bedre i et par timer på ettermiddagen i går, men ellers klarer jeg ikke annet enn å ligge i ro. Kvalm de gangene vi blir vekt av vesla på natta også. Skikkelig kjipt! Skal bestille meg legetime i dag så jeg kanskje får noe hjelp.

Jeg tror kanskje jeg har noen symptomer likevel :P ikm idag og jeg er 4+0, de siste dagene har jeg faktisk klart å sovne( jeg sliter med det ellers) våkner alltid mellom 4-5 på natta for å tisse. Våkner og klar for dagen kl 7,jeg elsker egentlig å ligge om morgenen,men nå er jeg våken og klar. Gruer meg til toalettbesøk, steinhard i magen☺️

Ja! Er kvalm når jeg våkner, men det går greit over når jeg får i meg mat og kommer meg opp. Men utover kvelden, jo trøttere og mer sliten jeg er, jo kvalmere blir jeg. Og blir jeg vekket på natten så er jeg så kvalm at jeg ikke klarer sovne igjen på evigheter. Så spent på hvordan det går på seinvakt idag

Back
Topp