Symptomtråd

Hatt sterke ryggsmerter siden første positive test
Luktesansen er blitt ekstrem :P

6+1 i dag
*trøtthet
*murringer i magen
*småkvalm
*urolig/intense drømmer om natten
*ofte på do

I går hadde jeg flere tak med kraftige mens smerter. Disse var så kraftige at jeg hadde problemer med å stå på beina. Ringte lege ihåp om at noen kunne se på meg. Fikk bare til svar at enten så var dette en SA eller så var det bare at det vokser der inne. Ingen blødning. Fikk også feber uttpå kvelden. Jeg har tidligere hatt 2 SA og er nå kjemeredd at noe er galt da dette minner om de forrige gangene bare denne gang uten blødning. Noen som har hatt lignende?

Gått fra å ha veldig løs mage til å ha treg mage. Kjenner mye murring, men håper det bare er fordi det vokser inni der :)

Sliten, trøtt, vondt i hodet, vondt i ryggen OG magen.

5+6
Ømme bryst
Tisser hele tiden!!!
Litt murringer i rygg
Blir lettere irritert
Masse energi (litt rart!)

Ganske milde symptomer enda. Kjenner at jeg er gravid, men glemmer det litt også :)
Venter i spenning på om kvalmen og den usigelige trettheten kommer. Var Veeeldig trøtt i mitt forrige svangerskap i hvertfall.

Uggen eller kvalm hele tiden nå. Og oppblåst med luftsmerter. Småraper hele tiden!

Fått større bryst og melk i brystene

Helt utrolig hvor mye symptomer jeg har, derfor jeg tok en test før ikm! Ømme brustvorter, kvalm på natt og morgen, svimmel, tisser ofte, kjempe oppblåst og stikkinger i livmoren!

Heisann halsbrann :o

Jeg har også blitt tett i nesen! Trodde det var en forkjølelse på veg, men da er det kanskje bare et symptom?! :)
Spørs det, for har ikke noe feber, sår hals eller andre forkjølelsestegn. Bare tett nese :p

Jeg har også blitt tett i nesen! Trodde det var en forkjølelse på veg, men da er det kanskje bare et symptom?! :)
Jeg var tett i nesa hele forrige svangerskap! Dritirriterende, både for meg og mannen ... Jeg snorket jo så mye pga det. :P

Back
Topp