Hatt sterke ryggsmerter siden første positive test
Luktesansen er blitt ekstrem
Luktesansen er blitt ekstrem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine bryst føles veldig store ut! Har store bryst fra før, så spent på hvordan dette blirFått større bryst og melk i brystene
Jeg er også blitt skikkelig tettJeg har blitt tett i nesa, som sist. Virkelig et symptom jeg kunne vært foruten.
Ai, det var tidlig!Heisann halsbrann![]()
Kan jo hende det bare er gårsdagens taco, men aldri vært plaget med halsbrann før. Ikke noe godt.Ai, det var tidlig!
Jeg har også blitt tett i nesen! Trodde det var en forkjølelse på veg, men da er det kanskje bare et symptom?!Jeg er også blitt skikkelig tett
Spørs det, for har ikke noe feber, sår hals eller andre forkjølelsestegn. Bare tett neseJeg har også blitt tett i nesen! Trodde det var en forkjølelse på veg, men da er det kanskje bare et symptom?!![]()
Jeg var tett i nesa hele forrige svangerskap! Dritirriterende, både for meg og mannen ... Jeg snorket jo så mye pga det.Jeg har også blitt tett i nesen! Trodde det var en forkjølelse på veg, men da er det kanskje bare et symptom?!![]()