Symptomtråd

4-5 uker på vei er mine symptomer:
- Ofte tisse, også på natten. (Våkner av det)
- Treg mage
- Har følt meg lettere kvalm/uvel flere ganger i dag. (Håper ikke på noe kvalme:nailbiting:)
- Sure oppstøt( Hatt til å fra i en uke)
- Tung i kroppen og mer trøtt/sliten den siste uken.

Spent på den siste der.. Var veldig tom for energi fra tidlig i første svangerskap og til uke 16. Nå har jeg jo en 3 åring og kan ikke sove like mye..:nailbiting: Ellers føler jeg meg ekstremt lite gravid og håper det fortsetter slik en stund fremover! :p Vet at følelsen kommer tilslutt uansett og vil bare nyte å fungere som vanlig frem til det ikke går lenger xsmile9

Symptomene avslørte graviditeten bare 5-6 dager etter EL sist, selv om jeg var førstegangs. Denne gangen har jeg hatt endel andre symptomer. Var ikke klar over at man kunne bli kvalm 6 dpo. =) Sist ble jeg ikke kvalm før i uke 7. Jeg er 4+2 idag.

- Drømmer noe helt vanvittig. Alt har crazyfarger og jeg får besøk av alt fra drager til Pokemons om natta.
- Tisser hele tiden. Og drikker deretter!
- Treg mage
- Hetetokter de første dagene. Passer utrolig bra med det klamme sensommerværet.
- Stikninger nederst i magen, spesielt hvis jeg strekker meg.
- Kvalm
- Konstant sulten (passer ikke så bra med kvalmen)
- Og idag kom en umenneskelig tretthet over meg. Holdt faktisk på å sovne bak rattet. Hvis ikke jeg hadde vært så nærme hjemme så hadde jeg nok måtte stoppet.

Fryser/svetter om hverandre! :O

Jepp! Her og! Skrudde på varmen fordi er var kaldt, satt meg ned med kopp kaffi, var eg skikkelig varm og nå halvveis koppen fryser eg igjen :P

I dag var hormonene helt ville! Jeg grein 4 ganger før 9 på morgenen! Og på de tre minuttene typen bruker på å kjøre meg ned til bussen, klarte vi å krangle om hvor ofte vi må skifte sengetøyet vårt...

-BOOBS! herrejemini, så ømme pupper.
-Tisser ofte
-Emosjonell over den minste rare ting....
-Trøtt

Murringer, større og litt ømme pupper, TRØTT, dilla på fet mat :happy: Tipper kvalmen kommer i løpet av uka. Begynte på denne tiden sist.

Mye luft i magen, og luft ut :p
Oppblåst på kvelden.
Tisser oftere
Trøtt innimellom

Håper jeg slipper kvalmen denne gangen :)

Huff, her føler jeg alle symptomer overskygges av at jeg fortsatt er sinnssykt forkjølet. Har jo holdt på i over to uker, nå må det da gi seg snart?! :mad:

Huff, her føler jeg alle symptomer overskygges av at jeg fortsatt er sinnssykt forkjølet. Har jo holdt på i over to uker, nå må det da gi seg snart?! :mad:
God bedring!

Her har kvalme, uggenhet og treg mage kommet snikende. Jubler for å kjenne symptomer igjen! Håper bare det er svangerskapsrelatert! ;)

Merker trøttheten for alvor i dag. Har jo vært hjemme alene på dagene, da jeg er sykemeldt nå. Men i dag var treåringen syk (eller, egentlig var hun syk, feber, i går kveld/natt og frisk og sprek i dag), så hun og jeg har vært hjemme sammen hele dagen. Er sååå trøtt, og hun har lyst til å leke med meg hele tiden, ikke så lyst til å sitte stille og se på TV, som jeg syntes hadde vært behagelig.

Fortsatt lite symptomer. Litt magesmerter og kanskje litt trøttere enn vanlig. Håper det forblir slik. Forrige svangerskap var helt forferdelig slitsomt med hyperemisis fra uke 6-17 og bekkenløsning fra ca uke 20.

Litt småkvalm på kvelden, luft i magen, blir fortere sulten, KVISETE og fet hud i ansiktet!

Usedvanlig trøtt og kvalm

Back
Topp