6+3 idag og føler meg egentlig topp
Blir litt uggen på kveldene og har litt ømhet i puppene fortsatt. Løper også mye på do!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hadde samme type smerter etter brun spotting jeg og, var veldig mye murring, men har gått helt over idagI dag jobbes det kraftig der nede, kjenner jeg.. Enten det er positivt eller negativt etter den brune spottinga, så er det helt klart at noe skjer. Masse murringer og stikk i sidene og et slags press i livmorområdet. Også har jeg tisset ørten ganger i dag. Det har jeg ikke gjort på lenge.
Har ligget på sofaen, helt i ro, for det meste av dagen. Så kvalmen er ikke så sterk. Men jeg merker den kommer når jeg beveger meg mye..
Hadde samme type smerter etter brun spotting jeg og, var veldig mye murring, men har gått helt over idag![]()
Spottingen har ikke gitt seg her heller, å litt er ikke brunt men rosaSpottinga her har ikke gått helt over ;(
Men det er kjempemørkt og kun npr jeg tørker meg. (Sorry detaljer).

Å da meldte kvalmen seg hos meg å, får se om den varer, har kun hatt den i noen timer nå
Blir en god natts søvn å bytur med søstrene i morgen, håper jeg slipper kvalmen da![]()
Veldig godt, akuratt nå er den borte igjen men vi får se om der varerVelkommen i klubben! Tipper det er litt godt å kjenne på litt symptomer også?