Symptomtråd

Jeg er 4 uker på fredag. Har ingen andre enn murringer fra tid til annen. Venter med skrekk på kvalmen...
 
Vonde pupper her også, og kvalmen er allerede på plass. Jeg er ca midt i uke 3. Har hatt antydninger til strekk i leggen, men krampa har heldigvis ikke tatt meg enda :) Og så strekker det veldig i livmora.
 
4 uker i morgen:
Svært tungpust og hjertebank, tror nesten jeg må få legetime for å få sjekka det.. Ellers litt stikking i livmor området:)
 
3+6 i dag. Verker litt i brystene i ny og ne. Har også ligamentsmerter som kommer og går. Ellers er jeg ganske hormonell. Jeg er også VELDIG oppblåst.. ser magen allerede og jeg sliter med å skjule den på kvelden. Sykt.... er ganske flat til vanlig så er nesten jeg mistenker twins :p
 
Det der med litt mindre sjarmerende følte jeg traff meg og, Fomle :D liker formuleringen :D

Har hatt verk i puppene i dag. Kan ikke huske det fra de to forrige svangerskapene.
 
3+6 i dag. Verker litt i brystene i ny og ne. Har også ligamentsmerter som kommer og går. Ellers er jeg ganske hormonell. Jeg er også VELDIG oppblåst.. ser magen allerede og jeg sliter med å skjule den på kvelden. Sykt.... er ganske flat til vanlig så er nesten jeg mistenker twins :p

Jeg er også helt villt oppblåst... Og jeg som skal gifte meg på lørdag... Jaja
 
Jeg er 3+4 og har vært småkvalm i 4 dager. Veldig fort sulten. Stikking i puppene og i livmora til og fra. Har også fått hovne fingre. Håper det kan avta litt når varmen gir seg.
 
4 uker på vei og til nå har kvisene kommet og får forferdelig strekk nedi magen når jeg reiser meg opp. Venter i skrekk på kvalmen jeg også Håper jeg slipper unna den nå for det gjorde jeg hvertfall ikke første svangerskapet.
 
Her er det kviser, Kurt Lunte, murringer og noe halsbrann på kvelden. Hadde plutselig superluktesans i går, men det gikk over. Tror jeg er 4+0 i dag
 
3+3 ca i dag, muligens litt mer da småkvalm, trøtt... Murrer og hormonell... Pleier ikke å være det, men satser på at det er ett bra tegn med ekstra symptomer
 
Kan slenge på oppblåst og hormonell også nå. 4 uker idag. Fremdeles småuggen, men kvalmen har heldigvis ikke enda tatt over.
 
1 uke før IKM begynte puppene å verke og stikke som fy! Ble også svimmel, noe som gjorde at jeg bare visste jeg var gravid. 4 dager før IKM fikk jeg helt jævlige smerter i korsrygg, bekken og nedover lårene. Var sengeliggende i 2 døgn. Idag er jeg 4+0 og merker jeg er litt ør, ømme pupper, vondt i korsryggen og stikking i mage..
 
4+2 og har vel mest bare vondt i puppene, og innbiller meg at de har fylt seg noe ut .... også skikkelig oppblåst mage :shifty: kanskje litt "hormonell" som det så fint heter, og begynner å antyde at luktesansen blir bedre o_O
 
Back
Topp