Symptomtråd

Oppdatert:

Småkvalm og uggen
Sinnsykt trøtt
Ømme brystvorter
Oppblåst
Treg i magen
Svimmel
Irritabel
Uten hud
Stikkinger

Kjenner ikke så mye til den gravidgløden akkurat nå. Men er selvsagt bare superhappy :)
 
TRØTT!!
Mensensmerter
PMS
Kvalmen kommer sigende
smerter i fotene
varm
 
Rar smak i munnen (ikke metallaktig)
Kjenner "trykk" der nede
Puppene er store og ømme
Begynner å bli uggen (kanskje på grunn av smaken i munnen)
 
Oppdatert:

Småkvalm og uggen
Sinnsykt trøtt
Ømme brystvorter
Oppblåst
Treg i magen
Svimmel
Irritabel
Uten hud
Stikkinger

Kjenner ikke så mye til den gravidgløden akkurat nå. Men er selvsagt bare superhappy :)

spør helt ut av sammenheng, men hvordan fikk du til å sette på lillypie telleren din?
jeg får det ikke til :S

OBS! fikk det til!
 
Last edited:
Mensmurringer, ømmere bryster, kviser, mye oftere halsbrann på natta. Muligens mer trøtt også, men det kan ha sammenheng med at det er litt vanskelig å sove på morgenen fordi jeg grugleder meg til testing :p
 
Har fått mer kviser de siste dagene + litt stikking nå å da:happy:
Sover litt dårlig om natten men det tror jeg bare er pga av spenning enda:hilarious:
 
- Stikking og murring i magen og ryggen, spesielt om kvelden når jeg skal sove
- Halsbrann
- VARM
- Oppblåst og treg mage


Kjæresten påstår at puppene er større, men vet ikke helt om jeg ser det selv:p
 
idag 12 dpo

-oppblåst
-forkjølelsessymptomer
-vondt i nakken
-mensenssmerter
-føler at det renner noe der nede hele tiden :p
-HODEPINE
-varmere enn igår
 
Jeg er så hissig! Pleier å være ALTfor talmodig, men nå KLIKKER jeg sv ingenting... Huff...
 
Har hatt vondt i nakken lenge, lurer på pm det kan ha en sammenheng med graviditeten:confused:

Har du hatt noe spesiell hodepine? Man kan få vond nakke av smerter i hodet, stress.. Fastlegen min sier at man fortsatt er litt usikker på om man får hodepine av vond nakke eller vond nakke av hodepine:)
 
Har du hatt noe spesiell hodepine? Man kan få vond nakke av smerter i hodet, stress.. Fastlegen min sier at man fortsatt er litt usikker på om man får hodepine av vond nakke eller vond nakke av hodepine:)

Ingen hodepine heldigvis, men kan fått vond nakke av andre grunner også:)
Har ihvertfall da en unnskyldning når jeg skal på kontroll første gangen, bare å skylde på nakken å si at jeg skal til legen:hilarious:
 
Har hatt vondt i nakken lenge, lurer på pm det kan ha en sammenheng med graviditeten:confused:

Jeg fikk vondt i nakken forrige svangerskap også :p samt hodepine! Samme som nå ;)
 
Og flere symptomer har meldt seg:

Kvalme ( buhu)
Sliten og trøtt (føles fyllesyk nesten)
Utflod (som jeg egentlig aldri har hatt, såå rart å plutselig måtte gå med truseinnlegg.)
 
Mannen sier jeg er sur hele tiden :shifty:
Treig mage
Superoppblåst på kvelden
Ømme brystvorter
Føles hard og rar nederst i magen

Jeg er 5+2 eller 5+6 i dag
 
Back
Topp