Symptomtråd

Jeg har nesten vært helt symptomfri så langt, men har hatt litt småbrekninger de siste dagene. Føler meg heldig som har sluppet unna det verste :)
 
Fortsatt halsbrann av og til på nettene her. I natt brakk jeg meg da jeg skulle ta Gaviscon miksturen. Må finne meg noe annet (har tablettene, men synes ikke de funker så bra), for den er helt forferdelig!

Litt ømme bryster, men ikke noe voldsomme greier. De har uten tvil blitt større.

Øm og litt oppblåst i magen, men synes det har bedret seg mye fra de første ukene.

Kviser. Kommer og går og ser stort sett ut som en fjortis :rolleyes:

Sulten og fysen nesten hele tiden!

Kvalm av og på, men heldigvis mest av ;)

Veldig følsom og griner for ingenting. Holdt på å begynne å sippe fordi det var en som nettopp klarte duellspørsmålet på Popquiz på radioen :))

Fort trøtt og energiløs.

Oi, det ble langt :p 10+2 i dag :)
 
Jeg er 7+5 og har slitt mye med kvalme denne uka. Den kommer i bølgedaler. Ene øyeblikket så er jeg redd alle symptomene er borte, mens i neste øyeblikk så er jeg ekstremt kvalm. Blir ekstra kvalm når jeg er sulten, men blir også kvalm av mat. Sliter med å finne mat som jeg har lyst til å spise.

Utrolig sterk luktesans.

Puppene er ømme og de vokser som uvær.

Kviser på rare steder! I tinningen, mellom puppene og på ryggen. Håper det ikke varer lenge.

Trøtt, men sliter med å sove.

Hodepine som kommer og går.
 
Symptomene er nesten borte her.. Skummelt :( Har fortsatt ømme pupper, og dårlig matlyst. Men er sjeldent kvalm lenger.. Er bare 7+6..
 
Kvalm. Hver dag.
Heldigvis lite brekninger, bare jevnt over kvalm. Kviser på bryst, rygg og i ansikt. Og veldig oppblåst!
 
Jeg er og kvalm, kvalm og atter kvalm, men slipper brekninger, selv om jeg noen ganger ønsker meg dem.. Og alt lukter bare så fælt!
 
Har vært en del kvalm og trøtt fram til nå. Men I dag når jeg våknet var kvalmen mer intens, og kroppen kjennes ut som om den har 40 I feber (har ikke feber) så np heller jeg innpå med vann for å se om det kan være det. Drakk kanskje litt lite i går?
 
Plutselig masse nupper i ansiktet og på brystet - åneii :( Også en kvise på.. Magen. Altså, hæ :p
 
Har fått hodepine og magevondt, 11+4.. Kan man kjenne det når livmora popper opp av bekkenet?

Eller ikke bekkenet, men forbi skambenet?
 
Back
Topp