Symptomtråd

5+1 i dag. I nesten en hel uke (siden fredag) har jeg hatt sterke murringer i magen nesten hele døgnet + ømme pupper. I går var puppene plutselig helt fine igjen. Og idag har jeg nesten ikke murringer :/ Kjente jeg ble litt nervøs av det :(
 
5+1 i dag. I nesten en hel uke (siden fredag) har jeg hatt sterke murringer i magen nesten hele døgnet + ømme pupper. I går var puppene plutselig helt fine igjen. Og idag har jeg nesten ikke murringer :/ Kjente jeg ble litt nervøs av det :(
Jeg hadde det på samme måte rundt samme tidspunkt. Var helt sikker på at jeg kom til å miste, for puppene gikk fra å være suuuperømme én dag til å ikke være ømme i det hele tatt den andre dagen. Men vi fikk se et bankende hjerte på UL allikevel, så det trenger ikke bety noe :D Jeg har i alle fall innfunnet meg med at disse symptomene kommer og går :p
 
Dette svangerskapet er virkelig forskjellig fra det forrige!! Sist hadde jeg skikkelig bra luktesans, veldig ømme pupper, masse murringer i magen, og var bare litt kvalm om morningene. Denne gangen har jeg ikke superluktesans, bare brystvortene som er litt ømme, har ikke murringer, men er skikkelig kvalm og uggen til langt utpå kvelden.. Veldig annerledes! :O
 
Jeg tok storrengjøring på soverommet istad. Dro fram seng og kommoder.
Fikk litt vondt i magen og har nå skikkelig mensen murringer både i magen og nederst i ryggen..

Svært nervøs og bekymret nå :( er 5+2
 
Vært uvel siste tiden, to siste dagene har jeg fått brekninger på morgenen. Herregud så ekkelt, sånn var det ikke forrige gang!
7 uker
 
7 uker
Kvalm , kvalm og nevnte jeg kvalm? :depressed::wacky:
Trøtt hele døgnet
Tørst ,bælmer vann hele tiden
 
Snart uke 7. Kvalm, kvalm og atter kvalm. Dundrende hodepine og trøtt. Savner mitt forrige svangerskap!
 
Snart uke 9 . Kvalm , så vips skikkelig sulten. Hodepine og mye stikkinger nede i magen. Flyr å tisser hele tiden:p
 
Må opp på do om natten og har også litt hjertebank innimellom. På travle dager kan jeg fort bli litt svimmel. Ellers er det få symptomer.

Eller, jo! Har fått masse kviser på rygg og nakke, så er sjeleglad det ikke er varmt og singletvær ute nå!
 
Jeg var såå glad for å slippe unna halsbrann denne gangen. I forrige svangerskap var halsbrann selve grunnen til at jeg tok en test.. så hadde det fra andre uka etter unnfangelse og så å si gjennom hele svangerskapet. Det var så slitsomt.. Men i går kveld kom det søren meg for fullt :( krysser fingrene for at det ikke blir like ille denne gangen :p
 
Back
Topp