Mor-til-to
Flørter med forumet
Rastløse bein.. Holder på å bli gal... Vanskelig å sove når det holder på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg er det som et enormt behov for å bevege beina og strekke dem. Å ligge helt i ro blir nesten uutholdelig. For meg funker det å strekke forsiden av leggen, altså ligge med fotbladet nedover. Høres ulogisk ut, for urolighetene sitter mer i baksiden av leggen.Dere, kan dere utdype hvordan det føles med rastløse bein? Jeg blir sprø når jeg har lagtmeg og skal sove, rar følelse i beina og innimellom rykker det til. Har jeg da rastløse bein?

Jeg og! Men nå har det ...bankibordet... vært til å leve med siste par dagene. Tatt magnesium siste uke.Rastløse bein.. Holder på å bli gal... Vanskelig å sove når det holder på.

)Flere som har vondt i korsryggen? Jeg er så innmari øm... Husker ikke om jeg hadde det sånn forrige gang
Jeg tror du kan slappe helt avGravid uke 7 (6+2) idag og litt bekymret. Vært oppblåst, forstoppet, veeeldig ømme pupper, fett hår, vondt i hofter og rompe i flere uker. Og ekstremt trøtt.
I natt våknet jeg med smerter nederst i magen, varte ikke veldig lenge, ca 15.min, ble varm i kroppen men ikke noe blod - men som en som venter sitt første barn er jeg stadig bekymret og uerfaren.
Så idag føler jeg meg liksom ikke SÅ gravid som igår. Ble hjemme fra jobb for sov dårlig, men føler at puppene ikke er så ømme lengre og magen ikke er oppblåst....
Kan symptomene komme og gå? Burde jeg være bekymret for SA?
Du kjenner sikkert ekstra godt etter nå. Det kan jo være vanlig mageknip. Symptomer kan absolutt forsvinne i perioder. Jeg hadde nesten ikke symptomer forrige gang og var så redd for at det ikke var liv hele 1. trimester. Men det var liv. Prøv å slapp av. Så lenge det ikke er blod er det stor sannsynlighet for at alt er fintGravid uke 7 (6+2) idag og litt bekymret. Vært oppblåst, forstoppet, veeeldig ømme pupper, fett hår, vondt i hofter og rompe i flere uker. Og ekstremt trøtt.
I natt våknet jeg med smerter nederst i magen, varte ikke veldig lenge, ca 15.min, ble varm i kroppen men ikke noe blod - men som en som venter sitt første barn er jeg stadig bekymret og uerfaren.
Så idag føler jeg meg liksom ikke SÅ gravid som igår. Ble hjemme fra jobb for sov dårlig, men føler at puppene ikke er så ømme lengre og magen ikke er oppblåst....
Kan symptomene komme og gå? Burde jeg være bekymret for SA?