Symptomtråd

6+1 i dag, og i går var jeg av og på kvalm hele dagen. Mest på :rolleyes: Den er ikke veldig hemmende enda, men jeg slet med å få i meg et par brødskiver i går kveld. Våknet uggen i dag, men litt bedre etter frokost. Jeg takker og bukker for symptomer så lenge det ikke blir verre :p

Ellers er ikke brystene ømme lenger, men kvisene er helt ekstreme. Som jeg ser ut :eek: Også blir jeg ganske fort sliten.
 
Oppblåst til 1000! Ser ut som om jeg er minst 5 mnd på vei :O
 
Jeg er så sulten hele tiden! Spiser jo som en hest! Jeg blir kjempekvalm hvis jeg blir skikkelig sulten, så får bare fortsette denne spisingen :p
 
Ellers er ikke brystene ømme lenger, men kvisene er helt ekstreme. Som jeg ser ut :eek: Også blir jeg ganske fort sliten.

Godt det ikke er bare meg. Jeg ser ut som den fjortisen med masse kviser:hungover:
Ettervekst også, da jeg prøver å utsette hårfargingen i det lengste.

Er gammel mynte at om man venter jente, så stjeler hun skjønnheten til moren....mistenker jente i magen jeg. Så ikke så jævli ut når jeg fikk guttene :troll:
 
Jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei, er enten i uke 6 eller 7 (får vite det på fredag - spent!).
Mine symptomer svinger litt.
Har vært kvalmt for 2 uker siden. Nå er jeg sykt trøtt, veldig ømme bryster, murringer og stikkinger/strekking i livmoren, blir fortere andpusten, har humørsvingninger og temperatursvinginger. Føler meg supergravid! :p
 
Harr masse stikkinger i to uker.. kan det være sympomer?

Fant jo nettopp ut at jeg er gravid og skjønner ikke hvorfor jeg er kjempedårlig.

Fikk en vond pupp igår og tenkte at har jeg fått kreft eller noe :p fikk ikke sove i natt pga den. Nå utover dagen har den andre blitt vond og så satser på at det bare er sympomer.
Har vært litt småuggen bare og det er jeg til vanlig også så ikke tenkt så mye over. Kviser har jeg fra før av men nå har jeg et like "kjøttkake" område på hals/haken på ene siden :p
 
6+1.

Denne kvalmen tar livet av meg snart.. Kan ikke spise for mye, da blir jeg liggende foran do. Men så er jeg så sulten også..
 
Mat, mat, mat! Kvalm når jeg spiser og kvalm hvis jeg ikke spiser! Kommer jo til å rulle innen disse ukene er over :eek: 6+6 idag!
 
Jeg er så utholdelig kvalm om morgenen! Også fortsetter set helt til kvelden!
Og denne uka må jeg bare møte på jobb! Sovner på 1,2,3 så fort jeg kommer hjem!

Dagens høydepunkt er jo å ta en tur inn her, men hver gang jeg åpner appen så blir jeg mere kvalm! Hehehe tror psyken min da blir minnet på jeg er gravid!
Uansett, gleder meg til 12 uker! Bedre form, og at en bare kan glede seg til nurket kommet!
 
6+1.

Denne kvalmen tar livet av meg snart.. Kan ikke spise for mye, da blir jeg liggende foran do. Men så er jeg så sulten også..
Samme her! Jeg er ikke kjempe kvalm, men såpass uvel at jeg ikke kan spise hva som helst. Og jeg blir sulten og blir kvalm av det også xD En evig ond sirkel :p Har du vært kvalm helt fra førsten? Er 6+1 i dag:)
 
Samme her! Jeg er ikke kjempe kvalm, men såpass uvel at jeg ikke kan spise hva som helst. Og jeg blir sulten og blir kvalm av det også xD En evig ond sirkel :p Har du vært kvalm helt fra førsten? Er 6+1 i dag:)

Like langt på vei vi da :)
Har vært litt kvalm i et par uker, men nå blir det verre for hver dag som går syns jeg.. :eek:
 
Like langt på vei vi da :)
Har vært litt kvalm i et par uker, men nå blir det verre for hver dag som går syns jeg.. :eek:
Ja nå ser jeg at vi er like langt på vei :p
Okai håper den blir bedre etter hvert. Jeg liker ikke den følelsen å være kvalm hele dagen :yuck:
 
Back
Topp