Symptomtråd

Nada symptomer :)

Utenom at bh-en begynner å bli for liten og jeg må ha dobbelt med sportsbher når jeg løper for å hindre any bevegelse. #enterpamela
 
5+4. Ømme pupper, luft i magen, oppblåst(sterkt vurdert å ta frem gravidbuksene mine..), tett i nesa, andpusten, svimmel, TRØTT! At jeg er trøtt kan også være for at jeg har en jente på 1,5 år som har et veldig aktiviserings behov om dagen.. Barnehage start i morgen og det tror jeg vi har godt av begge to ;-)
 
6+0 og kjennes ut som en god dag! Ikke så oppblåst i dag men magen er for stor til at vanlige bukser passer. Ser ut som en slask for tia. Vurderer å hente fram mammabukser fordi jeg blir så kvalm hvis noe strammer på magen!
 
I dag ble jeg så kvalm at jeg måtte løpe på legekontoret å få en kvalmestillende. For å klare være på jobb. Husker ikke hva den het, men den hjalp ganske kjapt! MEN den slo meg helt ut og kroppen ville bare sove! Så endte med at jeg måtte dra hjem!
Dette er en jobb jeg er vikar på, så er litt kjedelig å dra da det ikke er noen vikar for meg. Samtidig så miste jeg pengene.

Min mor jobber også på denne jobben, og ble fint nødt til å forklare hva som grunnen til at jeg var så dårlig! Var ikke helt slik jeg hadde håpet dele nyheten, men hun ble veldig glad:) planen var å dele det med hele familien på 60 års dagen til pappa så vi ble enige om at vi skulle holde det for oss selv inntil da. Så blir det ihvertfall en overraskelse for han:)
 
Oppblåst, kvalme som kommer og går, har hatt mye murringer, brekker meg når jeg pusser tennene, brekker meg når jeg hoster fordi jeg brekker meg HAHA veldig fin sirkel det der :wtf
 
På fredag kom kvalmen. Den er nesten heile tida, med noen avbrekk av og til. Første tur til doskåla kom i dag. 1åringen kom etter meg. Eg ropte på samboer, men han kom forseint. Eg spydde på ny og skremte jenta mi. Ho hylte :/ dessverre blir det nok ikkje siste gang... :(
Ellers er sulten nokså konstant. Må absolutt ikkje bli for mett når eg spiser, for da kommer kvalmen. Trøtt og sliten. Blir litt godt då me begynner med bhg i morgen.
 
3+2 hormonell, små kvalm, trøtt å litt ubehag i magen/oppblåst utenom det ganske lite med symptom
 
7+4 og definitivt kvalmere, men ingen oppkast. Bare uggen stort sett hele dagen og blir litt tiltaksløs ... Blir kvalm av å tenke på "alt". :sour: Mye trettere enn vanlig .. Og lurer på om jeg ikke liker kaffe lenger ..o_O:troll:
 
Er forresten også sulten konstant, men har fått avsmak på mat :p
 
6+3 og føler meg mer uggen og kvalm. Nesten som at jeg blir dårlig pga at jeg er så sulten, men når jeg spist så blir det ikke bedre.
 
7+3 og er fortsatt usakelig trøtt.. Overlever på jobb med tunge øyelokk og sover 1-1,5 time når jeg kommer hjem.
Puppene er fortsatt ømme, det strekker og drar i livmora/ligamentene og jeg er veldig uggen fra ettermiddagen og utover. Men kaster heldigvis ikke opp! Det gjorde jeg ikke med guttungen heller. Og i det siste har ikke cola zeroen smakt helt det samme... Pluss at kullsyra gjør meg uvel fordi magen blir så full. :eek:
 
5+0 i dag tror jeg. Ingen symptomer foreløpig
 
4+3 idag. Er småkvalm om morningene, og sliter mer enn normalt med ortostatisk hypotensjon (blodtrykksfall). Også er jeg generelt mer trøtt og sliten, og magen føles full og oppblåst. Men ingen murringer, egentlig. Mye mageaktivitet, men ikke murringer.. Utenom det kjenner jeg ikke så mye, egentlig.. Ingen ømme bryster.. Hmm :p
 
6+6. Trøtt hele tiden! Mye oppblåst, i dag faktisk litt mindre luft. Murringer fra tid til annen. Hodepine ofte (men er plaget med det fra før av). Skikkelig kvisetryne... :eek: Humørsvingninger :p
Går bare å venter på at kvalmen skal komme. Har heller ikke særlig ømme pupper... :confused:
 
4+3 og sliter mest med vondt i korsryggen og i nedre del av magen. Det stråler også godt ned i lysken. Har fått veldig ømme brystvorter de siste dagene og jeg føler meg også småuggen. Heldigvis ikke skikkelig kvalm ennå :)
 
Jeg har kun ett symptom; mistet søtsuget! Før spiste jeg sjokolade heeeele tiden, nå har jeg ikke spist på flere uker når jeg tenker meg om :eek: :D og det er IKKE bevisst haha!
 
Back
Topp