Symptomtråd

6+3 idag og føler meg egentlig topp :) Blir litt uggen på kveldene og har litt ømhet i puppene fortsatt. Løper også mye på do!

Kvalm, VELDIG oppblåst, murringer og at fremfallet har blitt litt verre...

Har ingen symptomer, men det er faktisk et positivt symptom for meg. Den gangen jeg mista var jeg "annerledes". Nå kjenner jeg meg slik jeg gjorde i begynnelsen med de andre :)

5+1
Mye mindre symptomer nå enn med førstemann!

Oppblåst
Vond korsrygg/bekken
Litt trøtt
Hadde veldig mensmurringer før forventet mens men det forsvant. Samme med ømme bryster.

Lite symptomer så langt :) litt oppblåst, pittelitt stikkinger innimellom. hadde veldig lite sist sv.skap også:)

Jeg er 4+5. Oppblåst, går ofte på do og er blitt tett i nesa.. Var tett i nesa hele forrige svangerskap også :-p

I dag jobbes det kraftig der nede, kjenner jeg.. Enten det er positivt eller negativt etter den brune spottinga, så er det helt klart at noe skjer. Masse murringer og stikk i sidene og et slags press i livmorområdet. Også har jeg tisset ørten ganger i dag. Det har jeg ikke gjort på lenge.

Har ligget på sofaen, helt i ro, for det meste av dagen. Så kvalmen er ikke så sterk. Men jeg merker den kommer når jeg beveger meg mye..

I dag jobbes det kraftig der nede, kjenner jeg.. Enten det er positivt eller negativt etter den brune spottinga, så er det helt klart at noe skjer. Masse murringer og stikk i sidene og et slags press i livmorområdet. Også har jeg tisset ørten ganger i dag. Det har jeg ikke gjort på lenge.

Har ligget på sofaen, helt i ro, for det meste av dagen. Så kvalmen er ikke så sterk. Men jeg merker den kommer når jeg beveger meg mye..
Hadde samme type smerter etter brun spotting jeg og, var veldig mye murring, men har gått helt over idag:)

Last edited:
3+5 - Murringer, ømme pupper (særlig når jeg går ned trapper), trøtt, kalde føtter og hormonell (i følge mannen). :p Håper kvalmen holder seg unna, men jeg føler den kommer snikende. :/

Last edited:
Hadde samme type smerter etter brun spotting jeg og, var veldig mye murring, men har gått helt over idag:)

Spottinga her har ikke gått helt over ;(
Men det er kjempemørkt og kun npr jeg tørker meg. (Sorry detaljer).

Spottinga her har ikke gått helt over ;(
Men det er kjempemørkt og kun npr jeg tørker meg. (Sorry detaljer).
Spottingen har ikke gitt seg her heller, å litt er ikke brunt men rosa:sorry:
Ikke mye men nok til at jeg blir gående å tenke på det.
Å beklager for detaljer ja, men til meg kom det mer etter å gjort nr to, men bare lyselyse rosa så tror nok det bare er normale små rifter det kommer av:)
Tror vi må nyte helgen nå å ta alt med ro å så får vi se :Heartpink

4+5 Litt ømme pupper nå, kvalm hver gang jeg våkner, trøtt, fri eksos :p , og konstant sulten

Å da meldte kvalmen seg hos meg å, får se om den varer, har kun hatt den i noen timer nå:shy:
Blir en god natts søvn å bytur med søstrene i morgen, håper jeg slipper kvalmen da:happy:

Å da meldte kvalmen seg hos meg å, får se om den varer, har kun hatt den i noen timer nå:shy:
Blir en god natts søvn å bytur med søstrene i morgen, håper jeg slipper kvalmen da:happy:

Velkommen i klubben! Tipper det er litt godt å kjenne på litt symptomer også?

Back
Topp